• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Hvordan får jeg forresten bort teksten om at mld sendt fra tapatalk? Den kom tilbake etter en oppgradering.

Hvis du trykker på den blå rundingen når du skriver

b98e2b476cc172bda91db54d6e89d667.jpg

8896c5f6ced5659fb81c61eba56dc0e0.jpg

G'fåremiddag .. her venter man på årets vinterstorm, som faktisk ser ut til å bli verre enn tidligere meldt. Så med tanke på flyavgang i morgen, evakuerer fruen og jeg høyden og tar oss ned til flyplassen i kveld. Er ikke sikker på at veiene her oppe vil være farbare i morgen.
ATL ligger godt lavere enn oss så har fortsatt håp om at flytrafikken vil gå noenlunde som normalt. Og kommer vi frem sånn noenlunde på tid, står det visst en iskald Coors og venter i FLL. :p

G'fåremiddag .. her venter man på årets vinterstorm, som faktisk ser ut til å bli verre enn tidligere meldt. Så med tanke på flyavgang i morgen, evakuerer fruen og jeg høyden og tar oss ned til flyplassen i kveld. Er ikke sikker på at veiene her oppe vil være farbare i morgen.
ATL ligger godt lavere enn oss så har fortsatt håp om at flytrafikken vil gå noenlunde som normalt. Og kommer vi frem sånn noenlunde på tid, står det visst en iskald Coors og venter i FLL. :p

Coors? Det smaker jo like ille som Budlight... No joke - de har riktignok mye bra øl i USA, men de store som Budlight, Budweiser, Coors etc er dårlige.

Coors? Det smaker jo like ille som Budlight... No joke - de har riktignok mye bra øl i USA, men de store som Budlight, Budweiser, Coors etc er dårlige.

Han klager ikke, for prisen er riktig, det følger også med en båttur til samme pris:colgate:
Her går det på Coors Light pga lavt kaloriinnhold og stor tørst.
Drakk mye høyoktan Tysk pils før, men 1800 fuktige kalorier per dag resulterte i ølmage, eller kalaskul som Svensken sier og da sluttet ungjentene å jakte på meg ned. (Chase me down)
Derfor er Coors Light på menyen, men skulle noen føle trangen for fyldigere saker er det noe Belgisk i kjøleskapet samt mye annet tøysevann og vin.
Ingen som har blitt tørst eller klaget på drikkevarene her i LN-RTP land.:cool:

¨Lurer på om dette cruiset mitt er forbannet .. dårlig vær i Atlanta .. skyting i FLL .. what's next?

Du er heldig...
Hadde du flydd inn idag og ventet på bagasje i Delta terminalen kunne det ha gått dårlig, veldig dårlig.
Consider yourself a lucky man...:old

Back