• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart klar for bryggekontoret etter en uke på farten. Ettermiddagen skal som helgen ikke by på så mye annet enn ro og fred. Ha en bra start på helgen!

Morn fra Stavanger. Tidlig våken. Derfor kaffe. Håper arbeidsdagen går radig unna. Skeptisk til værutsiktene for helgen. Men det er vel lite man kan gjøre noe med. Ha en nydelig dag.

God morgen #2 fra Stavanger. Her regner det så smått. Arbeidsdagen blir kort i dag, men får nå med meg vinlotteriet. Etter lunsj, legges turen sørover.
Ha en fin helg :)

Good mornings fra Oslo nord - det blir ikke flott vær på Østlandet I dag - det skal vanes godt på plen osv -

Ha en flott dag videre og gjør dere klare for helgen.

Jan

God morgon från ett regnigt Göteborg!

Full fart på kontoret innan det blir till att hämta ut en Mercedes Sprinter och köra flytttansport från kust till kust. 48 lådor och lite möbler skall få plats på transporten. Ha en riktigt fin och mindre arbetsam helg.

God morgen fra Sandaker. På tide levere bølla i barnehagen og komme meg ut på Prærien. Full dag blir det neppe, men siden jeg arrangerer et møte er det greit å stille opp. Ha en fin dag

God morgen fra toget. Siste dag av kontorflytting venter, men jeg er litt usikker på om denne karen er "up for it". Jeg er syyyykt sliten etter et veldig slitsomt år og ikke minst 5-6 heftige uker... så det blir å se om det strengt tatt er mye bruk for meg. Ellers drar jeg hjem og lar de andre jobbe...

Ha en fin en :)

God morgen fra Prærien. Det er vått her ute også, så tipper det blir gjemmekontor hele dagen. En må jo gjøre sitt for å bedre tilgjengeligheten på møterom[emoji6].

Dagens fundering: Er hjemmekontor gjemmekontor dersom en faktisk jobber, eller er det bare gjemmekontor dersom en har viktigere ting å gjøre hjemme enn å jobb? Kjør debatt!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Og der... bestemte man seg for at det er meningsløst å dra på jobb. Så jeg snudde på Nationaltheatret.

Glemmekontor venter...

God fredag. Litt trøttere i trynet enn vanlig etter at man fant ut at Rock in Rio (som egentlig er i Lisboa) streamet hele showet til Bruce Springsteen i natt. Hjalp heller ikke at han begynte ved midnatt lokal tid, som blir 01:00 lokal tid. Heldigvis ble det en relativt kort konsert, og han var ferdig før klokka ble 4 (eller 3 lokal tid).

Heldigvis helg snart, og det tror jeg blir ok. Kjennes ut som om noen har presset 5 fulle arbeidsdager inn i de tre jeg egentlig jobber denne uka.

God fredag ønskes :)

Jeg er syyyykt sliten etter et veldig slitsomt år og ikke minst 5-6 heftige uker...

OK, du flyver rundt på job og inviterer veninden på lunch i London!
Fint nok! Men du gør ikke livet lettere for dig selv, når du insisterer på at flyve fra BRU til OSL over IST! Og så med Turkish! ;)

Vil du virkelig gøre så meget for at undgå en polarrulle ?(hvad jeg
stadig ikke ved, hvad er!)

:fly

Fint nok! Men du gør ikke livet lettere for dig selv, når du insisterer på at flyve fra BRU til OSL over IST! Og så med Turkish! ;)

Nåååh... en polarrulle er vad jeg håber på om jeg inviterer en Samisk pige med mig hjem. :)

Spøk til side...

Turkisk valget... det er to årsaker:

1:

I blant flyr de slike fly innad i Europa. De gjorde det til IST, og jeg sov som et barn hele tiden. På ruten IST-OSL hadde jeg hele rad 2 for meg selv, rigget til en seng og sov som et barn på nytt.

2:

Ingen får tak i meg når jeg flyr. Alle blir sinte om jeg setter på flightmode. Dessuten klarer jeg ikke holde den på flightmode, men mååååå smygtitte. Når jeg flyr har jeg ikke noe valg, så det er den perfekte avslapning.

Scene fra i går:
- "prøvde dere å få tak i meg i går?"
- "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, FNATE!!!"
- "åja"

BONUS:
Møtte en søt jente fra India.

Så sånn er det med den saken. Dessuten var det en fin tur til London :)

Flott!! Gi ham inn!!! :colgate:

God formiddag fra Snillfjord. :)

Skyet opphold med et lite innslag av sol innimellom. Skal visst regne i ettermiddag, men det passerer visst ila natten så helgen kan bli brukbar i det minste. Da kan man få raket litt plen og vasket bil, og er man heldig dukker det opp en hundretalls oppgaver som skulle vært gjort helst i går også.

Her er man snart på farten. Dagens første punkt er å bli med naboen til Orkdal for en etterkontroll på sykehuset. Han hadde visst behov for selskap, og jeg blir da gjerne med for å slå av en prat om alt en kan finne på. Deretter hjem, før det igjen bærer til Orkdal da lillesøster skal avleveres for pappahelg. Mye frem og tilbake, enda godt jeg inntar passasjerrollen.

Ha en fortreffelig dag rundt om i verden! :)

Good moorning fra LAS. Her skal Virgin America testes ut på det korte hoppet ut til LAX. Deretter SK hjem via Stockholm, oppgradert til Plus ved auksjon. En god fredag ønskes alle

Sent from my iPhone using Tapatalk

God ettermiddag fra Flø! Her slappes det av. Snart skal vi hive en hval på grillen. Gleder meg til middag!! Ha en fin-fin fredag, med eller uten store ting på grillen!

G'ættermedda! Her er snart arbeidsuken over, men da jeg må være i sentrale strøk mandag morgen, blir det nok en MD90 opp til Boston i morgen ved lunchtider. Derfra ser det ut til å bli en BBJ.

Oh well - den tid den sorg. Først blir det sushiaften.

Hoy. Midt i en hektisk dag på jobb oppdaget jeg at det gikk an å booke SVG-LHR-SVG i Club Europa til 1600.- for lørdag-mandag i juni. Så da blir det en liten tur dit. Noen timer senere oppdaget jeg at BA ikke har avtale med den nye loungen på Sola. Så det var jo litt småkjipt. Men får sikkert en fin opplevelse alikevel...

Back