• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Endelig fredag... Starter dagen med frokostmøte på Bølgen&Moi - før det blir et større møte på formiddag og så en forhåpentligvis tidlig ettermiddag. Ha en bedre start på helgen...

Replying to Topic 'God fredag morgen...'

KØ på E18 innover i dag - merkelig på en fredag....
og i dag skal lillesøstern min tatoveres live på Radio 1.... hver sin lyst

God morgen fra Kirkens. Grått og kaldt her i øst i dag. Siste dagen i Kirkenes i denne omgang. Klokken 12.05 bærer det hjem til Alta med WF951 via VAW og VDS.

God fredag fra Skien!
Her er det bare en ting som står i sentrum i helga, nemlig Grenland Brassfestival!
Her skal det spilles og jobbes! Ikke ferdig før ca halv ett i natt og fra åtte om morgenen til to på natta i morgen. Pluss at det er øvelse med Grenland Symfoniorkester på søndag og mandag!

God helg, folkens!!

G'dagen ja! Da var siste nattskift denne uka unnagjort, pc' reparert, og div. utstyr pakket. Etter en liten blund, blir det å sette seg i bilen for en tur til Nord-Trøndelag og konfirmasjonshelg. Kjølig vær da, og den store lyspæra slår seg av og på mellom skyene. Nysnø i fjellet er det også...
God helg!:)

Endelig helg. Ser ut til at godværet skal holde seg gjennom helgen! Akkurat det har vi ikke noe imot!

Merker at jeg er øl-tørst i dag! Hmmmm

Ha en fin helg!

BF:cool2

Nærsnes ligger fremdeles badet i sol.Riktignok ikke den store varmen som har vært de siste dagene,men allikevel høyere enn Shanghai/Pudong dit jeg reiser i kveld.Neste innlegg fra FBU 4EVER kommer fra kastratutgaven av internett,hvor t.o.m. en rekke av "smiley'ene" til høyre er sensurert bort! :baeh

Og her litt lenger hmm, vest for FBU4EVER skinner solen også, om enn ei så varmt som siste uke...

Skulle vært på jobb idag, men er såååå nedsylta i allergi og nyser og snørrer om hverandre at jeg har valgt å holde meg i ro innendørs.....

Om formen skulle tilta noe blir det vel en aldri så liten vask av kåken :(

Men god helg til dere alle :nor

Og CK;

og i dag skal lillesøstern min tatoveres live på Radio 1.... hver sin lyst

Har du ikke påvirket så hun får en stooor scanair.no logo eller noe da? :cool2

Seks pluss her i Atlanta akkurat naa .. svaert kaldt til denne aarstid aa vaere! Gaarsdagen minne mest om en norsk hoestdag! Naa er det imidlertid firnt og klart, saa solen skal nok faa gradestokken til aa krype langt hoeyere i dag ...

Guttungen hadde siste trening foer semifinalen i det lokale slaaballmesterskapet i gaar. Vinner de loerdag, blir det finale mandag. Nervene er i hoeyspenn .... :up:

Foroevrig er det ogsaa et tradisjonsrikt navn paa laget. Og de er slekt, men ikke umiddelbart naert.

Attachments

• heyer.jpg
    heyer.jpg
    30.8 KB · Views: 3

Undrer bare litt LN-MOW... er barna så gamle at de har bodd både i Norge og USA og er de to språklig?

Jeg overtok dem 'pent brukt' saa de er fullblods amerikanere. Minstemann har plukket opp littegrann norsk, men kun enkelte loese ord og setninger.

De løse ord og setninger du mumler til deg selv når du bare må få sagt det HUN ikke skal høre, men som du vil at skal få henne til å si "what was that"....?:p

God fredag kveld. Etter en hektisk dag på jobben ble det nesten minst like hektisk hjemme med 3 mindre fettere og kusiner med høyt aktivitets og energi nivå på besøk. Ellers ble det grilling for 5 dagen på rad med helgrillet indrefilet og god rødvin til :-)

Back