• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra Ris. I ettermiddag/kveld er det kick-off på jobben med middag i nabohuset Villa Eckbo - grei drosjetur hjem...eller kanskje holder det med akebrett gjennom hagen:-) Ha en flott start på helgen!

God morgen fra Forus!

Det er fredag, og det merker skrotten at ikke er feil. Og så blir det vel noe tid til testing av apple-produkter i løpet av dagen som vi har nå begynt å implementere støtte for!

Ha en fin en! :)

Attachments

• photo.JPG
    photo.JPG
    31.6 KB · Views: 316
Mornings fra Prærien. Noen tall som skal graves frem før noen kona "kastes" ut og noen kamerater kommer på middag og poker i kveld. Ha en fin dag

God morgen #2 fra Forus. Og det har vært litt av en uke. Siste innspurt før helga er i gang. Ligger an til en god del indretjeneste i løpet av helgen da man har et hus man skal klargjøre for salg osv. Så det blir vel bare å brette opp armene. Vi går i hvertfall mot lysere tider!

Ha en god dag forumister.

Endelig er den svært nødvendige helgen her etter en altfor tøff uke. Fra morgen til sen kveld hver dag er jeg for gammel til. Nå er det solsengrn og litt historielesning på programmet.

Hvis du er i de traktene EB så er det fint om du kan stake deg opp på toppen og se om gjeldspalasset vårt er snødd ned ^_^

Nyt helgen..

Området rundt Ris tåler definitivt mere snø...vårt hus har nok opplevd adskillig mere på sine 120 år...

God morgen fra Sola. Her har vinden stilnet, solen ser ut til å kunne vise seg fram i dag, men det er fortsatt kaldt ute. Det har vert en travel uke med mye skriblerier og regning for å få ferdig noe tilbuds dokumentasjon.

Nå blir det en liten runde til Forus for å se på noe utstyr som skal anskaffes :)

En strålende helg ønskes alle forumister.

God morgen fra Oslo. Sitter klart med boardingkort til det som ser ut til å bli en regnfull helg i gamle York. Can't win them alll...

Har fått booket med meste av reisekabalen i sommer, men mass games i Arirang har jeg fortsatt på hold.

Dere får ha en givende dag.

Endelig fredag på Fornebu!

Må til Malaga i bryllup(!) og forsøker å finne spennende ruting hjem for å kombinere med en kortere sommerferie. Hvilket verktøy vil kunne fortelle meg avganger fra AGP i juli 2014?

God morgen fra Brussel. Hadde en frokost med tommy777, og nå bærer ferden videre. Men nå er det ferie, og ikke jobb som står på tapeten.

Elefanten er fortsatt litt snurt. Han ble pælmet ut av loungen på Sheraton i går etter å ha blitt territorial og krakilsk ved kakefatet. Men tanken på BA, LAN og kantinenene han skal på idag får det så smått til å lysne.

Ha en strålende dag.

Grynt fra Tananger

Her har man ikke noe god dag, feber og skallebank er ikke gøy.

Håper man er i god nok form til å komme seg til Egersund i løpet av dagen. En pakke skal hentes på posten der etter å ha fått varsel nr 2 på sms i går.

Ha en bedre dag forumister :)

God litt over lunsj fra det Sørlandske!

Lunsjvaffelen er fortært og noen timer til på kontoret må til før man kan ta helg. Labben er blitt vond igjen, så jeg halter rundt. Er noe skikkelig dritt egentlig.

Tror det må bli Grandis til middag i dag.

God helg!

BF:cool2

Du behøver jo ikke drikke med begge labbene da Biz...

Mørket har senket seg over Chiang Mai - retur i morgen kveld, selvsagt akkurat nå som varmen kommer.

Sol og fint her i det semitropiske vestsørøst ... bare synd det er 15 kuldegrader ute. Kunne trenge litt global oppvarming nå ... Nivået i propantanken synker litt vel fort til at lommeboken min setter pris på det ..

Velvel .. her blir det arbeidshelg. Guttungen skal trekke visdomstenna i dag .. blir nok en rimelig mollstemt 17-åring som kommer hjem etter det eventyret ... Her må det nok sterke legemidler til .. for meg.

God kveld fra kantina på OSL. En liten tøysetur på planen i helga.

OSL-ZRH-IST-TXL-ZRH-OSL med LX i C og TK på eco. Tror det blir en bra helg!

God fredagskveld flyfolk!

God ettermiddag fra EWR, hvor jeg sitter med et glass rødvin og venter på UA284 som er en time forsinket. Reisemakker vet ikke at jeg har fått oss oppgradert til First, blir kjekt å se reaksjonen (ikke at Domestic First er så ekstremt fancy, men han har aldri prøvd noe annet enn Y).

Crewet på UA39 var 50% smilende og entusiastisk, mens den andre halvdelen så ut som de var misfornøyd med livet. Reisemakker trykket på knappen for å kjøpe en øl, og etter 6-7 minutter kommer en tilfeldigvis forbi og sier "could you please turn off that light?". Høhø. Amerikanske selskap, altså. Utenom sånne småting var turen mye bedre enn (de veldig lave) forventingene. Maten var faktisk veldig god - oksestek som lunch (med salat og et godt kakestykke), og en varm sandwich med ost og skinke + chips og en sjokoladebit som "pre arrival snack". Grinete Flyertalkere kan ta seg en bolle.

God kveld fra Øvre-Romeriket,
Har prøvd hele dagen å få bukt med snøen, her snør det fortsatt litt.
Nå Skavlan og et par flasker "Rødt"

Back