God fredag morgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Sitter aa kjeder meg foer jeg paa nytt skal kjoere til Fort Drum. Fjerde gangen jeg reiser paa jobb idag .. :D

Fikk ikke sove paa tidligkvelden - saa da blir jeg nok troett nok mellom 2.30 og 5.30 som blir neste soveperiode. Kun kort break mellom disse to .. Gleder meg til loerdag morgen klokken 06.30 .. da er flight 13 avgaatt og det er over to doegn til neste. Det skal feires med en STOR svelg bourbon og tolv timer paa oeyet!

METAR sier 5 grader og klart .. har vaert heldig med vaeret saa langt. Hjemme i ATL er det torden og lyn! :D

Replying to Topic 'God fredag morgen!'

Glad fredag... Ny dag, nye muligheter... Ble sent i går kveld - ikke hjemme før 23.45og det er laaang dag når man begynner 06:15... Håper på en tidlig ettermiddag i dag. Ha en bedre fredag og enda bedre helg!

God fredag. Her på Lilleaker skinner solen og om ikke så alt for mange timene er det helg:D

solen skinner i Sandvika også - og jeg holdt på å kjøre ned en and på vei ned i garasjen i dag! Hadde ikke blitt en fin start på dagen (og bilen som er nyvasket også). I kveld blir det "mars-bonus"

Originally posted by CK

solen skinner i Sandvika også - og jeg holdt på å kjøre ned en and på vei ned i garasjen i dag! Hadde ikke blitt en fin start på dagen (og bilen som er nyvasket også). I kveld blir det "mars-bonus"

And kan være godt å spise det;)

God ettermiddag fra Østen. Her går det snart mot helg. Varmt og klamt i dag med 36 grader og overskyet vær. Ser ut som om det ruller inn noen skikkelige tordenskyer her nå, slik at snart bøtter det vel ned i en liten time.
Helsefrikprosjektet mitt ruller og går, og med 2 treningsøkter om dagen i varmen her, så når jeg nok mitt mål med -24 kg 3 uker før jeg hadde planlagt. 9 kg igjen nå, og det bør jeg klare innen midten på mai ;-)

Originally posted by CK
(...)(og bilen som er nyvasket også).

Da var det kanskje dumt at jeg klinte til bakre høyre hjørne med Range Rovern, da?

God dag fra Norilsk Control,10600m std. høyde.SK 984 til CPH,ETA 1545 lokal.
Ha en fortsatt fin dag!:hi2

Torden og lyn og hvor mange grader LN-MOW?

Originally posted by enml

Torden og lyn og hvor mange grader LN-MOW?

METAR: 2006/04/21 07:52
KATL 210752Z 09008KT 9SM FEW060 SCT180 BKN250 17/15 A3000 RMK AO2 SLP150 T01670150 $

TAF: 2006/04/21 05:20
KATL 210520Z 210606 08006KT P6SM SCT120 BKN250
FM0900 10004KT 5SM BR SCT008 BKN250
TEMPO 1013 3SM BR BKN010
FM1300 16006KT P6SM BKN030
FM1700 20008KT P6SM SCT050 BKN100 PROB30 2002 3SM TSRA
BKN030CB
FM0200 16006KT P6SM VCTS SCT030CB BKN070
TEMPO 0206 3SM TSRA BKN030CB

God ettermiddag fra FBU :)

Tilbake etter ett par dager med intens pollenreaksjon. Gårsdagen ble tilbragt på OSL (se egen tråd).

Det er SNART mulig for de uten 4 hjulstrekker åkomme seg opp der. Men foreløpig tror jeg ikke jeg vil anbefale det.

Jobbehelg denne helgen, så da blir en stuck på jobb *herlig* :)

God kveld fra Longyearbyen!

Har nettopp inntatt en bedre middag på Huset, og er i det hele tatt ganske fornøyd. "Funken" har WiFi så alt er bare fryd & gammen. Skal være her frem til onsdag i neste uke, så jeg får forhåpentligvis sett meg litt omkring (kanskje en snøscootertur om været blir noe bedre enn det er i dag).

Jeg har også fløyet på min andre "hvithanskeflygning" - med dronningen ombord (visstnok på privat tur på Svalbard). Ingen annonsering ombord om kongelig høyhet, men det er kanskje fordi det ikke er et offisielt oppdrag..?

Tre legs med SAS Braathens på 1,5 dager, med meget opplagte og smilende kabincrew. Generelt fin stemning i kabinen på alle flygningene (bortsett fra noen støyende personer på flyet opp til LYR tidligere i dag). Kanskje også de kabinansatte er lettet over at konfliktene nå synes å være over..

Bare noe dritt at security i Manchester brøyt opp kofferten min og ødela deler av låsemekanismen. Hvem skal erstatte slikt...?

jy

Back