God fredag morgen

God morgen fra lenger vest. Her gikk ikke min "sove-hele-natten" plan veien, så jeg har vært våken stort sett siden 3am med små avbrekk. Nå blir det en kort liten tur ut å se på Cowboys Stadium og Ballpark of Arlington, før turen går tilbake til flyplassen og neste etappe.

God ettermiddag fra det sørlandske!

Her fortsetter godværet. Jeg har tatt meg en rask tur hjemmom for en dusj og litt shopping. Må jo ha noen godsaker ute på hytta i godværet!

Gledelig helg!

BF:cool2

God dag fra Bergen! Ferdig på jobb og sitter nå hjemme og skal betale regninger.
Lunsjen i dag ble tilbragt på telefon med EuroBonus sitt nye svenske call-senter... Måtte ringe fire ganger pga. språkproblemer og misforståelser fra andre enden. Savner det fantastiske norske call-senteret som ikke var outsourcet. Fikk etter fire forsøk bestilt LH F på 748i til HKG neste lørdag (Ville egentlig 744 til BKK og SGN, men var umulig å finne seter) og jeg gleder meg som en unge! :)

God ettermiddag fra Spania. Har så langt brukt dagen på å slappe av, tenker å fortsette med den taktikken en stund til.

Lunsjen i dag ble tilbragt på telefon med EuroBonus sitt nye svenske call-senter... Måtte ringe fire ganger pga. språkproblemer og misforståelser fra andre enden. Savner det fantastiske norske call-senteret som ikke var outsourcet. Fikk etter fire forsøk bestilt LH F på 748i til HKG neste lørdag (Ville egentlig 744 til BKK og SGN, men var umulig å finne seter) og jeg gleder meg som en unge! :)
Hvor nytt er dette? Jeg ringte EB/vanlig SAS kundeservice fire-fem ganger i juni, kom til nordmenn hver gang.

God ettermiddag. Har må forflyttet meg fra OSL til Lillesand. LN-RRT var smekkfull, men internettet var raskt og bra på denne korte turen.

God ettermiddag fra Chur,Sveits,
"Fjellgeitene" har nettopp returnert fra dagens outing til Weisshorn massivet.
Nydelig vær og flott temperatur i høyden idag.
Toget opp fra Chur til Arosa og deretter seilbahn til Weisshorn for trimtur.
I kveld blir å innta en bedre middag i byen.
Morgendagen går med til å kjøre nordover gjennom Prøysserland til Luneburger Heide for overnatting før siste etappen hjem på søndag.
God helg alle Forumister.

Attachments

• DSCN5446.jpg
    DSCN5446.jpg
    63 KB · Views: 88
  • DSCN5456.jpg
    DSCN5456.jpg
    51.7 KB · Views: 92
Håper å få avsluttet malerprosjektet i dag. Så langt ser det lovende ut. men trenger litt sol for å tørke treverket ..

Og DA var prosjektet i mål! Nå skal det feires med en skikkelig .. murer! :drink

945705_10151477038186036_186651563_n.jpg

Hei Andreas , har du utsjekk på det damplokomotivet som ligner litt på grill :wow:

God morgen fra New York. Her er man deilig uthvilt etter en 9 timers strekk i bingen.

I dag blir det å utforske litt i Central Park. Men først - brekkfast!

Ha en fin dag

Leste noe om "ice cream month" der borte nå i juli. noe for offiseren?

Ellers god fredag fra Berger. Straks klar for helg. Veldig klar for helg.

Ha en god en.

God kveld fra Stavanger. Rimelig deilig at det er ferie nå. Da jeg kom fra nattevakt i morges klarte jeg det kunststykket å sette i gang å se "Con Air". Så jeg kom "sent i seng" og sov tilsvarende litt for lenge ut på dagen. Jada, enda godt det er ferie!

Ingen store planer for helgen bortsett fra å pakke litt å gjøre seg klar for 14 dager på tur i vårt vakre fedreland!

Back