God fredag morgen

LNv22

ScanFlyer Gold
God morgen fra Oslo!

Ganske trøtt i dag, det har vært lange arbeidsdager den siste uken for å bli ferdig med alle oppgaver før ferien (som for øvrig ikke starter før om to uker til....)

Nå blir det å rusle 10 minutter ned til tinghuset for å sette rett klokken 09:00 i en halvdagssak.

Planen er videre å dra på hyttetur til Stavern i to-tiden og jeg krysser fingrene for at det ikke oppstår alt for mange uforutsette gjøremål og hindringer før den tid!

Ønsker alle en flott fredag og god helg!

Last edited:
God morgen fra Haugesund. Her har man ett øye på Live tracking fra Skagerak Across, og et øye på reiseregning og div rapporteringer.

Ha en flott dag folkens.

God morgen fra Oslo. Har en rolig og harmonisk morgen. Snart en kjapp tur på jobb for å gjøre unna noen småting. Det er svært godt å tenke på at jeg i ettermiddag starter hele 5 uker ferie :colgate:
3 av disse 5 ukene skal tilbringes i konas hjemland, Vietnam.
Må innrømme at jeg ser frem til hengekøye og slaraffenliv i 3 uker...:cool:

Ha en fin fredag :)

God morgen fra Rena.Da er alt klart for avreise til OSL og derfra til BKK med Thai i C.Blir godt med 2 uker ferie nå.

God morgen fra Oslo, en smule trøtt etter gårsdagens grillings på Hovedøya men redbullen er lagt på kjøl. Pusler med noen maskiner her som sikkert tar hele dagen før man ettermiddag tar turen til Filtvet for hyttetur!

Ha en fin dag.

God morgen. I dag byttes byhdelivet ut med Penthous på Oslo vest for noen uker. 40 kvadrat veranda er helt ok.

God morgen fra oslo. Stod opp før vekkeklokken, men har enda ikke klart somle meg til en svømmetur før jeg begyner jobbe litt.

Har sendt forespørsel etter tilbud for pakke for tur til neste påske for noen som kan klare booke billigere enn meg selv. Listet opp aktuelle flighter. Håper på positiv respons i løpet av dagen. :cool:

Har enda ikke klart booke en eneste flight for mai, har flyfri helg så jeg håper kan klarer få til noe. Det ser uansett ikke ut som om jeg klarer bruke helligdagene i mai for en tur til Påskeøya. Den planen har feilet i mange år. :cry:

Morn fra Arendal. Akkurat kommet på jobb etter en tur til kiropraktoren, som praktisk nok befinner seg i Lillesand. Satser på en rolig dag, slik at helgen kommer raskest mulig.

I går gikk jeg dessuten til innkjøp av noe som jeg tror vil være påkrevd om man skal befinne seg i en slik Dæsj Åtte Ku Firehundre/etthundre flere timer i strekk, over 5 dager.

God morgen fra oslo. Stod opp før vekkeklokken, men har enda ikke klart somle meg til en svømmetur før jeg begyner jobbe litt.

Har sendt forespørsel etter tilbud for pakke for tur til neste påske for noen som kan klare booke billigere enn meg selv. Listet opp aktuelle flighter. Håper på positiv respons i løpet av dagen. :cool:

Har enda ikke klart booke en eneste flight for mai, har flyfri helg så jeg håper kan klarer få til noe. Det ser uansett ikke ut som om jeg klarer bruke helligdagene i mai for en tur til Påskeøya. Den planen har feilet i mange år. :cry:

Er det ikke bare å ta ut ferie? Man har rett på 4 ukers ferie etter ferieloven som vanlig arbeidstaker... Hehe, men du virker jo mer interessert i helgeturer enn å ta ut ferie virker det som.

ANyhow good morning fra Oslo. Her er det ferie, men har noen ærend som likevel må gjøres.

God formiddag fra Alcudia på Mallorca - skyfritt med 25 grader før sola begynner å varme. Dagen går til bade i Alcudiabukta - den er bare 15 km lang - nok sand å ta av :)

God helg forumister.

Jan

Bonjour fra Nice. Da har jeg nettopp vært på den lokale Carrefouren og bunkret opp. Greit med utsikt over NCE og dens inn-/utflyvning. Snart frokost før det blir å finne seg et sted for litt avslappning. Merker det trengs etter jeg satt oppe til etter tre og drakk på terassen med en kamerat. Monaco i kveld. Ha en fin dag

duduqybu.jpg

Last edited:
God dag fra Akersgata. Endelig en dag med grei nok bemanning. Snart klart for lunsj med utsikt til Stortingets nye plastvegg. Deretter blir det utepilsener og muligens utewhisky, for å planlegge årets whiskytur. Sommer-Oslo er ikke på sitt verste.

God helg!! Husk solfaktor.

God morgon från det stora flygbolagets OPS på ARN.

En fin dag på alla sätt och vis och solen skiner utanför. Ivkäll blir det Thaimat och Singha med kollegorna hemma. Ha en fantastisk helg :)

God morgen i lufta fra DY0812 heading for ARN.
Litt redusert etter gårsdagens t/r OSL-LGW 787experience.
Det var stooor forskjell blant kabinpersonalet som var svenske og thaier. Kan ikke skjønne at det lønner seg å kjøre Thai selv om lønnskostnadene er forskjellige.
Nuvel, Kjoser var ombord outbound så han legger nok merke til det samme selv.
Solohelg i Stockholm, hjem med SK Plus på søndag via CPH. Blir vel en tur på Stureplan for å teste ut.

God helg

Happy fredag fra Tyrkias varme.

Her har ferien begynt å nærme seg oppløpet, men ennå noen rolige dager før hjemreise på tirsdag. Forøvrig fra GZP en genial liten ferieflyplass. Blir vel å svi unna en liten Mail til paxport for å minne dem på at jeg har bestilt seter på maskinen hjem også. På turen ned var vi flyttet, men fikk fikset det hos SAS sin service skranke etter at jeg myte fortelle dem at de handlet JetTime :)

S

God morgen fra byggeplassen!
Solen skinner, 20 grader, åpenbart elsket av KLM Operations og 7 timer igjen av første helgevakt.

Shnækks! :colgate:

Er det ikke bare å ta ut ferie? Man har rett på 4 ukers ferie etter ferieloven som vanlig arbeidstaker... Hehe, men du virker jo mer interessert i helgeturer enn å ta ut ferie virker det som.
Mine 7 ferieuker blir raskt fullbooket så de andre 20 turene jeg tar i løpet av året prøver jeg gjennomføre uten bruk av flere feriedager.

God dag fra OSL her venter man på at et forsinket SAS skal ta meg til KRS og tre uker ferie.

God morgen fra New York. Her er man deilig uthvilt etter en 9 timers strekk i bingen.

I dag blir det å utforske litt i Central Park. Men først - brekkfast!

Ha en fin dag

Her litt lenger sør ligger tåka over tretoppene. Håper å få avsluttet malerprosjektet i dag. Så langt ser det lovende ut. men trenger litt sol for å tørke treverket ..

Helgen byr ikke på så mye annet enn litt forefallende på eiendommen ... Hævv a gudd wån!

Back