God fredag morgen!

JoeW

ScanFlyer Rusty
Aa booke en 7am-flight naar hverken ekspresstog eller trikk gaar tidlig nok var intet sjakktrekk -- drosje til toget klokken 415 er en interessant start paa weekenden... Et interview i CPH i dag, og saa tilbringes helgen med venner foer SAS tar meg tilbake Soendag.

Ha en god fredag -- og en god weekend!

Tidlig start nede på brygga i dag...står foran en omfattende arkitektur endring i helgen og mange biter må på plass....her går dei i Nødspresso inntil KaffeBrenneriet åpner...ha en bedre fredag....

God morgen fra Oslo. På plass på jobb, og holder meg i Oslo i dag, siden Lync vant konkurransen med SAS om å "ta meg" til Kristiansand. Det betyr også at jeg kan komme meg avgårde ikke så alt for sent og sette kursen mot Beitostølen. Ha en fin dag

God morgen fra Forus!

Dagen er allerede godt i gang og den ørtende kaffekoppen er inntatt, så nå begynner man så smått å våkne. :)

Fruen reiser til CPH i dag, så i dag er det hæla i taket og tenna i tapetet. Men først er det nok en del arbeid i kjelleren som må unnagjøres. Blir nok en ny tur til Clas Ohlson i dag gitt....

Ha en fin en forumister! :)

Tidlig morgen fra 401 bussen. Lagersjauing starter dagen idag. Finnes ikke morro i det hele tatt, men det blir gøy å fakturere etterpå.

Elefanten snorker og har hjemmekontor. Han skal nok finpusse likviditetskurset sitt med litt plansjer etc senere.

Ha en fjonge fredag.

God morgen fra Oslo. På plass på jobb, og holder meg i Oslo i dag, siden Lync vant konkurransen med SAS om å "ta meg" til Kristiansand. Det betyr også at jeg kan komme meg avgårde ikke så alt for sent og sette kursen mot Beitostølen. Ha en fin dag

Det er interessant hvordan KT stirrer seg blind på Bonus ordningene, mens de virkelige trusslene mot prisnivået i Norge stiller kommer på plass: Lync, Citrix, Skype og jeg tror at for hver "Someone" som ofte reiser t/r samme dag og på tider hvor prisene er høye en mister til Lync etc. vil ha en langt større negativ innvirkning på prisbildet enn et skarve Bonmus poeng.

God morgen fra Flytoget, straks framme i tigerstaden! Satser på retur til Møre med 13:05 flyet om alt går som planlagt!

God morgen fra Krsand!

Her venter dobbel jobbing i dag, så jeg gleder meg til lørdagen alt.
Kan dog melde om CAVOK og vårlige fornemmelser. Deilig! Måtte det bare vare!
Det eneste som er bedre en korte vintre, er ingen vinter i det hele tatt!

Dagen er godt i gang. Et telefonmøte er allerede avholdt og en billett til Oslo i neste uke er bestilt!

Så det så!

God helg!

BF:cool2

God ettermiddag fra solfylt Oslo. Her skal fridagen nytes maksimalt. Flere kaffekopper er skylt ned og morgentrimmen unnagjort. Da er det bare å håpe at resten av helgen blir like fin. Ha en flottesen dag.

God ettermiddag fra Stavanger. Har hatt en fredelig uke på jobb og håper ukas siste kveldsvakt blir like fredelig. Så blir det å ta det med ro i helga tenker jeg. Håper på kanonvær i morgen for da har man tenkt seg ut å lufte kameraet litt.

Gudd fraidey fra FedEx på OSL. Så vidt i gang med siste innsats denne uka, og en kjenner det skal bli godt med en helg. Tror ikke jeg har så veldig mange planer, annet enn å leke litt med gitarene mine, kanskje.

God fredag ønskes uansett :)

God ettermiddag fra OSL.

Her har man inntatt lunchen og er dypt inne i en Wordfeud match med salg. Hmm....
Straks blir det lage en "byggeplan" for morgendagens flight. Noe mer kreativt med 777F enn 744F. Men vi skal nå få på plass det meste i morgen også.

Ellers så knaskes det smertestillende som pastiller. Har fått konstatert at det er noe galt i nakken som forårsaker de vanvittige smertene i armen. Enten en prolaps eller noe nerver i klem av noe slag. Så fikk en herlig coctail av smertestillende så jeg kan holde det i sjakk fremover. Faktisk veldig deilig at jeg skal på kurs neste uke så jeg slipper å sitte foran PC'n.

Ønsker alle en trivelig helg.

S

God fredag fra Bangkok. Drøye 24 timer igjen i byen. Begynner å bli forbannet på hotellet her, som bare har lunka vann som varmtvann, glemmer å fylle opp dopapir og til overmål i dag ikke har rengjort rommet.... Nuvel, får høre om de da kan være rause med sent utsjekk i stedet. Får ta en tur ut for å finne meg noe mat. God fredag!!

God formiddag fra beste vestkant. Her har også dagen vært preget av bonusløse telefonkonferanser, ja det er digg å slippe å reise innimellom!

Ha en fin dag, i snøføyka på fjellet, i solveggen i tigerstaden eller hvor du nå måtte være!

og morgentrimmen unnagjort.

:drunk::drunk::drunk:
Hva skjer? Har du vært i kontakt med en lege??
Neste gang det skjer at du får lyst til å morgentrimme, så må du for all del sette deg rolig ned og vente til anfallet går over!
Vil bli beroliget om jeg hører at det bare var morgentrimming av skjegget!!^_^

God bedring!

BF:cool2

God ettermiddag.

Skal bli godt med helg om noen få strakser. Denne uken har vært relativt slitsom med influensa kombinert med at man er midt i forberedelsene til å selge kåken man bor i nå. Kroppen er på bedringens vei og boligannonsen er klar for allmennheten på søndag, så da er alt vel :)

Nå gjøres siste innspurt her på kontoret før man setter nesa hjemover for en rolig helg uten altfor mange store planer.

Elefanten snorker og har hjemmekontor. Han skal nok finpusse likviditetskurset sitt med litt plansjer etc senere.

Ha en fjonge fredag.

Fikk tatt likviditetskurset og føler meg mye klokere selv om min personlige erfaring er at jeg alltid har plass til lønn på konto selv om forrige måneds penger ikke er brukt opp. Har aldri fått beskjed fra banken om at kontoen min er full ^_^

God helg!

God ettermiddag fra det nordlige Nordishavet, ombord på Nordstjernen har vi full bursdagsparty da Damen fyller 56 år på denne datoen idag! Mitt andre jubelium ombord er det også :)

Ha en videre fin ettermiddag og kveld, med eller uten nordlys!

Det er interessant hvordan KT stirrer seg blind på Bonus ordningene, mens de virkelige trusslene mot prisnivået i Norge stiller kommer på plass: Lync, Citrix, Skype og jeg tror at for hver "Someone" som ofte reiser t/r samme dag og på tider hvor prisene er høye en mister til Lync etc. vil ha en langt større negativ innvirkning på prisbildet enn et skarve Bonmus poeng.

Kanskje på tide at noen setter begrensninger på bruk av disse. Forbud mot bruk av enkelte bokstavtaster, for eksempel? :drunk:

G'morgen fra Cumming hvor vi venter på Den Store Stormen. TV-stasjonene er allerede i katastrofemodus, men selv sitter jeg med åpent vindu og nyter de 20 plussgradene så lenge de varer. Bak stormen lurer imidlertid gufsevinder fra Chicagosibirsk.

Satser på en fredelig arbeidsdag og et par Sweet(water) Georgia Brown (Ale) til bursdagsmiddagen. Skål kosmonauter! :cheers:

Skikkelig grisevær downtown og rundt Hartsfield, men vi slipper unna uten så mye som en regndråpe - alt er gått syd og øst for oss .. :up:

432229_10150555479026036_554781035_9218216_186457767_n.jpg

Back