God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag!

God fredag ettermiddag og happy dommedag, ja. Undergangen er tydeligvis litt forsinket her i nord, alt er stille så langt.

Her startet dagen med oppringing fra Windows fordi maskinen min hadde fått virus,

Prøv med småprat om været andre lokale forhold i Redmond/Seattle. Enkelte av disse vet ikke engang at det er der hovedkontoret ligger. :D

De hadde det for to uker siden :cheers:

Typisk min flaks. Satt forøvrig også å ventet på at pølseserveringen skulle starte siden det er fredag, men den hyggelige vertinnen (ikke dragen) sa at de hadde hatt det i går. Har ikke pølsene alltid vært på fredager?

Gudd mauning ... Kaldt, ikke dommedagsild her i Georgia.. et par kuldegrader og en skikkelig sur prærievind.

Svir av en fridag før årets siste jobbhelg. Fortsatt noen småting som må fikses før jul, men det meste er i boks. Siste ankomst med Onkel Brun ventes i ettermiddag, og da er alle julegavene i hus også.

Blir et par jobbedager i romjulen, men nå blir det krabbegir ut året, før turboen settes på den 4/1...

Da har også jeg tatt juleferie... Blir nok en tur innom kontoret en av dagene i romjulen, men ellers skal ferien nytes til fulle!

God julehelg!

Back