• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag!

God fredag ettermiddag og happy dommedag, ja. Undergangen er tydeligvis litt forsinket her i nord, alt er stille så langt.

Her startet dagen med oppringing fra Windows fordi maskinen min hadde fått virus,

Prøv med småprat om været andre lokale forhold i Redmond/Seattle. Enkelte av disse vet ikke engang at det er der hovedkontoret ligger. :D

De hadde det for to uker siden :cheers:

Typisk min flaks. Satt forøvrig også å ventet på at pølseserveringen skulle starte siden det er fredag, men den hyggelige vertinnen (ikke dragen) sa at de hadde hatt det i går. Har ikke pølsene alltid vært på fredager?

Gudd mauning ... Kaldt, ikke dommedagsild her i Georgia.. et par kuldegrader og en skikkelig sur prærievind.

Svir av en fridag før årets siste jobbhelg. Fortsatt noen småting som må fikses før jul, men det meste er i boks. Siste ankomst med Onkel Brun ventes i ettermiddag, og da er alle julegavene i hus også.

Blir et par jobbedager i romjulen, men nå blir det krabbegir ut året, før turboen settes på den 4/1...

Da har også jeg tatt juleferie... Blir nok en tur innom kontoret en av dagene i romjulen, men ellers skal ferien nytes til fulle!

God julehelg!

Back