God fredag morgen fra Stjoerdal

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da er klokken 01:52 og siste maskinen i denne omgang er dratt.

561.jpg

Haandholdt og ustoett i kulda ... minus 10 eller deromkring ... naa blir det aa tryne i bingen foer avreisen gaar med Wideroe ved tolvtiden.

Det blir imidlertid mer ATA i mars ... det er naa paameldt en 752 den 6. eller 7. ... godt mulig det blir fler. LN-MOW blir neppe aa se tilbake, da konemennesket er bortreist paa kurs den uken ...

Takk for denne gangen!

God morgen fra Bergen også !
-Nok en natt med stjerner og fullmåne ! Litt mildere i natt,- bare etpar kuldegrader.....
Skal bli godt å komme hjem ca. klokka 7 og ta helg !

:up:

God morgen fra Nordsjøen også. Stjerneklart og fullmåne her også. Første nattskiftet snart over, 13 to go.

Litt skuffet over at Norsk Helikopter ikke spanderte på oss en tur i S-92'en i dag. De var litt ond, iallefall var det den vi fløy....LN-OND

Glad fredag morgen... Da var siste kveld med Gino ferdig for i år. Litt sliten men egentlig i forbausende god form - med tanke på inntaket i går kveld. Nå blir det en rolig fredag og garantetr tidlig start på helgen! God tur hjem MOW...

Endelig ferdig med siste nattskift for denne gang. Må en tur til by'n for å få gjort noe med manken før jeg køyer.
Det var et skikkelig bra bilde uten stativ også, spesiellt med den lyssettingen.
God helg, all...., og god tur vestover, MOW!:)

god fredag! Etter en bedre middag på Amundsen & Nobile med min gamle mor i går, er jeg klar for kake og sang i lunchen i dag. To turer til CPH denne uken, og i neste uke er det TRD som står for tur.

God morgon från Monaco. Planen om att stiga upp tidigt och gå en långprommenad gick i sjön då min säng var bättre sällskap än joggingskorna.

4 grader i Monaco just nu och halvklart. Ser ut att bli en OK dag.

Ev. Middag på Stars n' Bars i kväll med goda vänner

God formiddag fra Lysaker :)

Da er det ett par timer jobb igjen så er det til Fr.stad å hente bedre halvdel. Kan det bli bedre :D

God Elg ønskes alle

S A:thumbup

God Ettermiddag fra Tromsø

Her er det vekslende vær i dag. Sol , snø , overskyet og vind.

Ferdig kl 1915 i dag, da er det 4 pils og en pizza.........

Enjoy the rest of the day :cheers:

God morgen i fra avdeling veldig vest ogsaa....litt taake paa morgenkvisten, men saa snart den letter staar en ny straalende dag for tur....i gaar ble det lunsj paa tak terrassen...med Kenmore Air (Turbo Otter) og 1 oern som underholdning......staar klar for 25 minutter joggetur til jobb....med iPod og Gershwin....

Og nå har vi vaska golvet og vi har børi ved...(...så da burde det være klart for middagsgjesten, middag og ukens Scanvintips!)

Back