God fredag morgen fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hjemmekontoret på Ris - neste uke er jeg igjen på plass på Røros:-) En del telefonmøter på formiddagen som jo kan kombineres med å gå tur. I kveld blir det middag fra Vinderen Sjømat...spent på hva gutta anbefaler. Ha en bra fredag der du er.

God fredagsmorgen fra Groruddalen, her skinner sola på blå himmel og +1 grad. Frokosten er inntatt, kaffen på plass og neste blir hjemmekontoret.

Ha en flott fredag videre og ikke glem Tacoèn i kveld.

Jan

Mornings fra Hvalstad. Solen skinner og både frokost og espresso er unnagjort. Jeg som har prioritet på hjemmekontor i dag, men vi tar også også en tur til FBU, for å se på noe greier til hagen og terrassen. I kveld skal det lages pizza. Ha en fin dag

Dzien dobry fra Warszawa. Hjemmekontorets 5. uke fullføres idag. Det går greit, men det tærer på.

Ansiktet må nå dekkes til når man går ut, men det skal visstnok snart bli mulig å gå i parker igjen.

Ha en flott vårdag med solskinn.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen, det ser i alle fall ut til å bli en grei dag i flytrafikken:

Attachments

• 100%.jpg
    100%.jpg
    110.9 KB · Views: 238
God morgen fra Finnmarks vestkant!
Her starter vi dagen som i går, med sol på himmelen og varmt brygg i koppen fra bedriftens hovedpulsåre (eller kaffemaskin, som det heter på folkespråket). Fortsatt lite elever å befordre, men i går fikk vi en gladnyhet. Vi skal tilbake i full produksjon fra og med den 27, da 1-4 trinn skal begynne på skolen igjen, så vi slapp permittering denne runden! Så får vi nyte stillheten i skolebussene en uke til før det braker løs.

Blir vel en stopp innom glassmagasinet etter jobb for å fylle på rødt, hvitt og brunt i heimen før man tar helg.

Ha en flott fredag!

God morgen fra Orkland. :)

Skyet opphold og nå loves det etter hvert noen skikkelige sol-dager, for første gang på lange tider.

Her er en håndfull faste regninger betalt, og ganske straks skal en arbeidsavtale signeres før man kommer seg på butikken sammen med moderen og lillesøster. I ettermiddag satser man på middag og litt fly-simulator.

En god en ønskes.:)

God morgen, det ser i alle fall ut til å bli en grei dag i flytrafikken:

God formiddag! Gledelig at regulariteten på bl.a. Røssvoll og Kjærstad er 100%. Er det Avinor-bussene til Stokka som regnes inn siden begge flyplassene er stengt? :D

God morgen fra en solfylt Prærie. Hjemmeskolen åpnet 07.15 med litt ekstraoppgaver. Nå skal det gjøres forsøk i naturfag på kjøkkenet. Blir nok pizza her også i kveld, prøver å lære jentene mest mulig matlaging her når vi likevel dasser hjemme. Den nye livretten er selvtilbredte (altså helle vann over og la stå fem min) nudler til lunsj. Blir nok en løpe/sykkeltur til butikken.

God formiddag fra Bergen. Solen skinner og alle er glad. Nå åpner også snart uteserveringene igjen, så da kommer sakte men sikkert livet tilbake på sporet. Gårsdagens tur hjem med SAS gikk greit med passe belegg, mens andre reiste med WF, og der var det nesten fullt. Er nok på tide å åpne opp flere avganger igjen tenker jeg, i hvert fall på pendlerdagene.

Morn fra Kolsås. Prøvingsattest ramlet inn i Altinn til bruden i dag, så da er alle formaliteter unnagjort. Da gjenstår det å handle litt på polet, samt finne noe mat som i stor grad kan tilbredes dagen før

God morgen far skoganten. Egg white omelett er servert til familien og man måtte løpe opp på gjemmekontoret igjen.. Det koker litt nå og vil si det forshiktig løsner litt i shipping igjen og Asia åpner forsiktig.
Det blir mindre hage og marka enn planlagt i dag og det er jo egentlig bra.

Planen er solstolen og en Macon med mor ca 16.31

Hei fra Forus. Første dag på jobb på to år. Foreløpig brukes mye av tiden på å sende en tanke til it-supporten som klør seg i hodet over hvorfor jeg ikke får tilgang til jobbmail når alt annet funker.

Hallaisen.
Mannen er ute og henter trevirke for å lage høybed i hagan, mens jeg sitter her og soser bort tiden min på internett. Arbeidsfordelingen i huset har blitt svært behagelig for min del etter at jeg har fått mage som titter lengre ut enn de kvinnelige påheng (og egentlig alt annet på kroppen) :p

Får vel gå og brette noen klær så jeg ikke er heeeeelt vanhjulpen i dag.

Resten av dagen skal nytes i hagen, sola skinner og temperaturen kryper oppmot 20 grad. Trusselen om enda en tørkesommer i Tyskland ser ut til å rykke nærmere og nærmere. Har ikke hatt regn på snart 3 uker... Gresset vårt må nok få første vannings i kveld når sola har gått ned.

Ha en fin hagedag!

God morgen fra hula i Bergen. På monitorene kan det se ut som at været ute begynner å bli riktig så fint. Her inne er det en jevn strøm av oppgaver. Yngste frøkna her holder på og lager vafler til oss, så da blir det kos.
Ha en fin fin fredag :)

God dag fra Gaustad. Var stor suksess i heimen når det kom Playstation i går, så planene for kvelden er på en måte gitt.

Men det blir øl til så da er jeg også fornøyd.

Ha en fjong dag

God formiddag! Gledelig at regulariteten på bl.a. Røssvoll og Kjærstad er 100%. Er det Avinor-bussene til Stokka som regnes inn siden begge flyplassene er stengt? :D

Alle bussavganger går, og det på rutetid..! Nei, aner ikke. Synes bare oversikten var litt søt. Sannsynligvis default-setting i Avinor HQ.

Ikke sykkel?

G’morgen .. tenkte å dra en greie om bleieskiftet på svigerbeistet i går, men jeg tror jeg lar være...

En greie i avisen i går om at et lokalt sykehjem har fått påvist nesten 50 tilfeller av virus .. det er nesten en tredjedel av county’ets totale antall tilfeller. Det hører med til historien at vi vurderte å plassere svigermor der ... men det ble droppet fordi hun hadde måttet dele rom. Noen ganger tar man gode beslutninger. Tryggere her hos oss.

Bikkjelufting, kaffe og frokost er overstått. Snart ut med bikkjene igjen. Rekker vel en tur på dynga også før ukas siste arbeidsdag sparkes i gang.

G’morgen .. tenkte å dra en greie om bleieskiftet på svigerbeistet i går, men jeg tror jeg lar være...

Du får sette på Øystein Sunde-plata ;)

God fredag fra jobb. Nok å finne på i dag også. Nettopp fått 34 paller inn på en bil med plass til 33. På papiret, hvertfall. Nå gleder jeg meg til helg,

Permittering skulle tredd i kraft fra og med når jeg går hjem i dag (etter to utsettelser tidligere), men har så langt fått beskjed om å møte opp på mandag.

Ellers er det nesten en milliard i Eurojackpoten. Mulig jeg tar meg fri på mandag allikevel, om jeg vinner den.

Ha en god en :)

Juhuuu det er fredag jo!
En milepel ble passert i dag og det tenkte jeg å feire med litt champers i aften. FinalCall passerte 7000 følgere på Facebook. Vi får ta med oss alle de gledene vi kan få i disse tider.

Ellers sitter jeg og jobber på en ny flyselskapsbingo til Facebook gruppen Frequent Traveler Norge siden den jeg lagde tidligere i uken ble så populær at det ble forlangt flere. Over 60 svar/deltakere er sannelig ikke værst synes jeg. Moro det da. Spesielt siden jeg selv vant! ;-)

Jaja. Nå skal det skiftes til sommerdekk på bilen!

God helg ønskes!

Back