God fredag morgen fra HKT

TriStar

ScanFlyer Crusty
Medlem
Ferien går mot slutten, og nå går ferden til Bangkok for et par dager. Valgte en tidligere avgang fra HKT for å få 747. Ved innsjekk sa den hyggelige damen at det var mulighet for å velge F-sete med C-billett. Så er nå installert i First-kabinen på HS-TGA. En fin start på dagen! Ha en strålende fredda[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Glad fredag fra Ris. Ut døren om noen minutter for et «walk&talk» møte før det blir frokost på Amerikalinjen. Før lunsj rekker jeg å skifte dekk på bilen...det vil si at jeg rekker å kjøre til et sted som gjør det for meg mens jeg har noen telefonmøter. Så lunsj på et av Stordalens hoteller utenfor sentrum...få planer for kvelden - men drar jeg innom Strøm-Larsen så finner jeg vel noe som passer til kveldens røde. Ha en bra start på helgen du også.

Mornings fra Hvalstad. Her ligger vi nok en gang før tiden, så da holder jeg meg i loungen med min espresso, før barnehagen åpner for boarding. Latmannsmiddag i kveld, så indisk takeaway er planlagt, som forresten er jevnt over mildere her ute i provinsen enn innenfor ring 3, så må opp på hot-skalaen. Ha en fin dag

Morn fra linje 25 gjennom åsene bak for Oslo. Siste dag ombord her da man i morgen blir Bærums-kar. Er utrolig hvor mye ting man har å pakke ned i en leilighet på 36m2, men det betyr vel forhåpentligvis at det ikke blir så fult og rotete på det tredobbelte areal med en gang

God morgen fra OSL. Bare dagstur i dag og så er det hælj. Noe jeg er litt klar for. Hælj betyr forøvrig biltur til deilige Karlstad med 3 generasjoner Svigers. Blir spennende :)

Men først må man komme seg igjennom denne turen til et møte.

Ha en fin en

Morn fra linje 25 gjennom åsene bak for Oslo. Siste dag ombord her da man i morgen blir Bærums-kar. Er utrolig hvor mye ting man har å pakke ned i en leilighet på 36m2, men det betyr vel forhåpentligvis at det ikke blir så fult og rotete på det tredobbelte areal med en gang
Tro meg det blir det... pakka ned en hybel på 15 m2 og flytta til 45 m2. Rotete ble det ..

Nu vel. God morgen fra Oslo. Får vel komme meg på jobb men ikke motivert.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God morgen fra regnfulle Trøndheim! Det blåser bra også. Nesten som vi hoppet rett fra vinter til høst. All vann er vel bra for trærne og annet grønt, så når våren kommer, er det ferdigvannet.
Rakk en ute"pils" (det var en saison) i går, det var bra.

Ha en flott dag!

Tro meg det blir det... pakka ned en hybel på 15 m2 og flytta til 45 m2. Rotete ble det ..

Nu vel. God morgen fra Oslo. Får vel komme meg på jobb men ikke motivert.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Klarte til og med å få det rotete fra 120 --> 360 m2.

Er dette kanskje litt som "3 fot syndromet" for båtfolk? Bare at det er 3-gangeren på hus?

Men nei, neste huset mitt blir nok ikke 1000m2.

God morgen fra OSL. Bare dagstur i dag og så er det hælj. Noe jeg er litt klar for. Hælj betyr forøvrig biltur til deilige Karlstad med 3 generasjoner Svigers. Blir spennende :)

Men først må man komme seg igjennom denne turen til et møte.

Ha en fin en

Pass på geschwindigkeiten :D

Hælj betyr forøvrig biltur til deilige Karlstad med 3 generasjoner Svigers. Blir spennende :)

3 generasjoner svigers? Både svigermor, svigerbestemor og svigeroldemor? Med eller uten Fnat?

God fredag herfra. Hælj her betyr slappavhælj. Og muligens følge med litt i nyhetene om jeg skal jobbe på mandag eller ikke #ståpåkrava.

Ha en god en :)

God fredag fra ruinparken i gamlebyen. Nydelig tid nå med blå eller gule blomster som vil frem og si det er vår :) Har hatt en litt roligere uke før det blir travelt igjen neste uke, og håpt på å så se G-EUPJ men det nærmeste vi kom denne uka var at den overnattet på Landvetter..

God helg!
Har vakt på Fornebumuseet på søndag, da kommer kanskje retroflyet til OSl.. (?)

Last edited:

Å du naive ungdom :D. Gratulere med kåk, i alle fall! (Er i flytte ut/inn-prosess sjølv, så det er berre å skyte tilbake :) )

G’morgen! Snart helg! Men siden jeg har helgevakt, merker man ikke så mye til det.

Storfint besøk i by’n. Pink Floyd-trommis Nick Mason med venner spiller ur-Floydmateriale på The Tabernacle i kveld. Glær mæ - de har fått stjerneanmeldelser hele veien.

God litt over lunsj fra det Osloske!

Har vært en lang uke på reis, men i ettermiddag blir det flyet hjemover til palmekysten.
Ingen planer for helgen. Være hjemme alene skal bli deilig for en gangs skyld.

God helg ønskes!

Hei fra R10 mot Lillestrøm. Blir å lete etter en buss når jeg går av toget der for å komme meg dit jeg skal. Ok tur over fjellet med Lodyn Viking.

God kveld fra RØØR i Oslo. Kamp i morgen, så nå handler det om å få opp motet. Og så har de Verdant her!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Back