God fredag morgen fra Hanoi

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
TGIF og langfri

Da er det kun timer igjen til langfri. Dette er den absolutt beste perioden på skiftplanen. Ha en uovertreffelig fredag :colgate:

Attachments

• IMG_8521 (2).jpg
    IMG_8521 (2).jpg
    45 KB · Views: 376
Har allerede rukket å få med meg idag:
-flere filmer og god frokost hos Aeroflot
-minibank som slukte ett av kortene mine på flyplassen
-masse rikmarker med okser som pløyer og folk som planer ris
-masse mopeder og syklister med karakteristisk stråhatt
-tidlig innsjekking og oppgradering på Hilton hanoi Opera
-en etterlengtet dusj

Etter å ha summet meg litt skal jeg angripe byen til fots.

Morn fra Doha. Her har man konstantert at ut vinduet er det utsikt til mye sand. Det er det mest spennende jeg skal gjøre i dag, og i dag blir det ingen kontientskifte. Det komer først natt til i morgen.

-A

Mornings fra Oslo. Merker det siste vinglasset i går var unødvendig. Men helt om kvelden, helt om dagen. Jobben kaller før man stikker avgårde på hyttetur i lystig lag. Ha en fin dag

Mårn på fredag fra Trondheim

Fredag betyr vafler på jobb, snart kommer lukta sivende og frister... :)
Lite spennende som skjer, skal så smått begynne å forberede to-årsdag til eldstemann på mandag :lol: :lol:

Ha en strålende fræddan :drink :drink

God morgen fra Stavanger.

Må flexe i dag da man kun har en bil som fungerer for øyeblikket, så da blir det en noe lengre dag enn vanlig.

Nuvel, ha en fin en forumister :)

Har allerede rukket å få med meg idag:
-flere filmer og god frokost hos Aeroflot
-minibank som slukte ett av kortene mine på flyplassen
-masse rikmarker med okser som pløyer og folk som planer ris
-masse mopeder og syklister med karakteristisk stråhatt
-tidlig innsjekking og oppgradering på Hilton hanoi Opera
-en etterlengtet dusj

Hvordan var Aeroflot ellers da? Hadde et inntrykk at de var helt greie da jeg fløy med dem til PEK i 2011. Ikke topp, men ikke helt ræva heller.

God dag fra Oslo nord. Satser på en skitur i dag, prøve i hvertfall Kikut og kanskje dalstrøkene innafor der også. Ser litt an på hva jeg orker og ønsker. Alle løyper skal være preparert så får prøve meg på litt terrengløyper.

Go' morn. Batterilading på siste ferie varte ikke lenge. Sitter småsjuk på jobb og lurer på hvor vi kan dra i påsken uten at det koster altfor mye i flybilletter... noen gode tips til Spania/Portugal? :p

I kveld blir det verkstedtur med noen timers jobb på veteranbilen.

Hepp fra havet. Tilbake til sivilisasjonen i ettermiddag. Satser på at barna velger å sovne greit så mor og far får kost seg med litt champis og sushi.

God morgen fra Lillestrøm.. Æsj dag, pliktløp begravelse.... Dette å bli sett tilstede, men null lyst..:cry:

Til Nime, ta en charterpakke til Madeira...;)

Hæppi friday!
Minus 8 og Cavok her i det sørlandske i dag.
Kjenner at forkjølelsen er på bedring heldigvis. Og gleden over at helgen kommer hjelper sikkert litt på. I dag blir det dobbel jobbing, og i morgen skal far sove leeeeeeenge!

Hæppi weekend!

BF:cool2

Dette har da Amerikanerne forsøkt før deg, uten nevneverdig hell?

God morgen fra Lillestrøm. Nå er det jaggu meg fredag hjemme. Det er lenge siden sist, og i kveld vil man behøve et spett for å få meg ut av godstolen og elektrosjokk for at jeg skal slippe ølglasset.

Men først en tur på kontoret.

Ha en fin dag, folkens.

i kveld vil man behøve et spett for å få meg ut av godstolen og elektrosjokk for at jeg skal slippe ølglasset.

God plan! Men kanskje litt vanskelig å tisse med ølglasset i hånden? ^_^
Dagens tips: Innstaller kateter på deg selv før øldrikkinga starter, så slipper du en mengde elektrosjokk i løpet av kvelden!:p

God fredag. Vinteferieuke så det blir halv dag på "skikontoret" i dag ser det ut som. Ha en fin dag med eller uten blå swix under midten :spin

Legger ved et bilde av øllen Fnate skal drikke i kveld. Kanskje klarer han en sixpack??

Attachments

• Miniøl.jpg
    Miniøl.jpg
    32.5 KB · Views: 270
Good forsinket fredagsmorgen!

Noen kjappe timer på kontoret, før jeg og Scanflyer skal ut på røvertur. OSL-FRA-CPH-FRA-CPH-OSL står på programmet for helga! Vi skal ta avskjed med MD80, og det skal skåles i Bernard-Massard.

Håper ikke kantina er for stappfull i ettermiddag. Men pilsen går da ned likevel!

Nyt dagen folkens!

Og da fikk man jammen fyllt opp en ferie uke til i sommer også. Synes ikke OSL-NCE//NCE-ZRH-OSL med gode tider midt i fellesferien til 2720kr var så ille :)

God formiddag fra gull loungen på OSL! Jeg prøvde å late som om jeg hadde vært her flere ganger, men der dreit jeg meg ut (dette er faktisk min første gang - ble EBG forrige uke!).

Brukt 1 minutt fra Flytoget til loungen; ikke verst. Kunne drøyd turen til OSL med en time, hadde det bare vært slikt hver gang :) For en artig start på dagen og helgen!

PS: Lounge oppussingen ser meget bra ut!

God formiddag fra gull loungen på OSL! Jeg prøvde å late som om jeg hadde vært her flere ganger, men der dreit jeg meg ut (dette er faktisk min første gang - ble EBG forrige uke!).

Brukt 1 minutt fra Flytoget til loungen; ikke verst. Kunne drøyd turen til OSL med en time, hadde det bare vært slikt hver gang :) For en artig start på dagen og helgen!

PS: Lounge oppussingen ser meget bra ut!

Er det folksomt - eller hvordan er trøkket i dag?

Back