TG923 ScanFlyer Crusty Medlem 23 Feb 2013 #41 bardf said: Det ble biff! Scanflyer hadde en høvding på laks, jeg tippet kylling. Vi fant ut at begge vant hvis biff. Og det ble det Click to expand... Hvordan var den stekt? Den jeg fikk OSL-ZRH onsdag var usedvanlig rå, men meget mør og god.
bardf said: Det ble biff! Scanflyer hadde en høvding på laks, jeg tippet kylling. Vi fant ut at begge vant hvis biff. Og det ble det Click to expand... Hvordan var den stekt? Den jeg fikk OSL-ZRH onsdag var usedvanlig rå, men meget mør og god.
bardf ScanFlyer Blue 23 Feb 2013 #42 Re: Re: God fredag morgen fra Hanoi TG923 said: Hvordan var den stekt? Den jeg fikk OSL-ZRH onsdag var usedvanlig rå, men meget mør og god. Click to expand... Den var veldig god, den beste jeg har smakt i biz i Europa. Mør, saftig og ganske rå. Mellom medium og blodig.
Re: Re: God fredag morgen fra Hanoi TG923 said: Hvordan var den stekt? Den jeg fikk OSL-ZRH onsdag var usedvanlig rå, men meget mør og god. Click to expand... Den var veldig god, den beste jeg har smakt i biz i Europa. Mør, saftig og ganske rå. Mellom medium og blodig.
petter380 Powder hound Medlem 23 Feb 2013 #43 bardf said: Er det folksomt - eller hvordan er trøkket i dag? Click to expand... Da jeg kom var det temmelig tomt (maks 10 stykk), så fylte det seg gradvis oppover før jeg gikk klokken 12
bardf said: Er det folksomt - eller hvordan er trøkket i dag? Click to expand... Da jeg kom var det temmelig tomt (maks 10 stykk), så fylte det seg gradvis oppover før jeg gikk klokken 12