God fredag fra SSJ

petter380

Powder hound
Medlem
God(?) morgen fra Leirfjord, litt nord for Sandnessjøen/SSJ. Solen sto opp 04:11 i dag og det samme gjorde undertegnende for å gå de 7 søstre, igjen. Hadde en nydelig tur i fjor tross en mat tabbe som førte til litt mage issues, og dermed tidsbruk på litt under 15,5 timer. Håper å unngå samme problem i dag, og så lenge kroppen fungere så bør man klare greit under 15 timer på 27km og intet mindre enn 3525 høydemeter[emoji3062][emoji23] Ferie er deilig [emoji2]

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

God morgen fra Asker. Tar hjemmekontor i dag, så jeg kan legge inn en sykkeltur til Lierkroa for is lunsjen. Ha en fin dag

God morgen fra t-banen. Ny dag og nye 5g chipper som skal injiseres i folks armer. Dagvakt i dag etter kveldsvakt i går så er det helg og sånn går nu dagan .

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Morn fra Kolsås. Fortsatt en uke ferie igjen, men den tar man hjemme. Her er det nemlig en bod som skal ryddes og ett rekkverk som burde males, og det er også en sykkel som burde sykles før regnet kommer.

God formiddag fra Lillestrøm.
Hjemme igjen etter en fin Molde tur i går. Fint vær ga fin utsikt og fotoforhold fra LN-TUL. Nydelig landskap etter take off fra Molde!
I dag er det stort sett hjemmedag og i helga også før Larvik tur på mandag! Ferie er deilig i grunn.
I morgen er det avtalt småflytur så håper været er sånn nogenlunde innafor i morgen tidlig.
Ha en fin fredag folkens! :)

Grompf fredag fra the hiding office.

Ganske drittdag. Kundde finner ut atr de har gjort feil når det egentlig er for sent.
Masse stress og forsinket bil.

Snaaaaart helg. Da er planene om å følge rådet til ørnene som akkurat nå låter fra Sonos-høytaleren: Take it Easy.

Ha en god en :)

G’morgen, ja …. I gang med en 4-4-3-2 turnus, jeg egentlig godt kan bli vant til. 4 dager på, 4 dager fri, 3 dager på, 2 uker fri. Helt ålreit.

Amazon klarte å somle bort en pakke for meg denne uka. Ifølge trackingen ble den sist sett ved et sorteringsanlegg i Florida. Imidlertid fant jeg den ved porten i går ettermiddag. Trackingen sier imidlertid fortsatt at den er ‘lost’ …. jaja .. denne edb’en ….

I går gikk Moderna ut og proklamerte at vi trenger en booster etter 6 måneder. Kun et par dager at de klaget på at de satt på en haug vaksiner som var i ferd med å gå ut .. how convenient. Bare noen dager til vi da må jab’es igjen, da …. vi fikk våre andre i februar.

Fint terrassevær og på radioen synger en stålhard en om kringlelogikk, hva nå enn det er for noe..

Tuddeliduuu. ….

Kunde finner ut atr de har gjort feil når det egentlig er for sent

Det er da aldri for sent å gjøre en feil?

På den annen side, verdens mest feil uttrykk er det helt håpløse «kunden har alltid rett». ALL erfaring tilsier at nei, det har hen aldeles ikke!

Last edited:
Det er da aldri for sent å gjøre en feil?

På den annen side, verdens mest feil uttrykk er det helt håpløse «kunden har alltid rett». ALL erfaring tilsier at nei, det har hen aldeles ikke!

Nei..

Litt sånn kjapt forklart, så lager jeg tollpapirer til en bil som skal kjøre fra Norge til EU, som laster på flere steder, men alt av papirer må være klart før bilen drar fra første sted. Ca. 5 over jeg-skulle-egentlig-ha-sendt-papirene-til-første-sted finner de på siste sted ut av de mangler noen varer, og sender en ekstremt kryptisk mail for å fortelle det. Den sa. ikke mer enn "endring", uten å fortelle hva som ble endret. Det satte i gang en liten kjede av hendelser som endte i en ca. to timers forsinkelse (eller noe sånt).

Se for deg at du har en booking med SAS, f.eks BGO-OSL-CPH-LHR.
Så sender SAS en mail med "endring på din booking", og teksten:
SK1455 OSL-CPH 09:50-11:00". Ikke noe mer.

Du husker ikke hva du egentlig hadde booket, så du lurer på om de har endret tiden? Har de satt deg på en ny flight? Skullle du egentlig via ARN men booket deg om via CPH? Så viser det seg at de har fjernet OSL-CPH.

Omtrent sånn.

Back