• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag fra Shetland

....men Stone har aapnet bryggeri og Pub I Berlin og du finner Stone IPA, Ruination IPA 2.0 og noen steder Arrogant Bastard paa Polet I Norge - alle brygget I Berlin (og faktisk ganke gode priser NOK 45.60 for en Ruination IPA 2.0 (0.33) boks er ikke galt).

Pussig nok er det naa lettere aa finne Stone I Norge enn her I USA, helt klart har noe skjedd med Distribusjon av Mikrobrygg - nok virkningene av at de store bryggeriene har kjoept opp Mikrosbryggerier og setter sperrer for Distribusjon - selv hos Whole Foods er det 90% lokalt fra same delstat og nabostat - masse godt og stor bredde, men for Stone etc. maa en til Belmont Station (Portland (kun 1200 sorter I butikken) eller stoerre butikker som Total Wine and more......

Ellers en god dag her I vest - solen skinner, kaffen er sterk (espresso) varmt nok til en Nitro Draft Coffee fra Starbucks ut paa formiddagen (nesten like god som oel)

Distribusjonen i USA er rimelig mafiapreget, og forhandlerne her i sørøst er ikke spesielt fornøyde. Imidlertid er utvalget totalt sett godt - man får trøste seg med det, selv om jeg savner min Agate Pass Amber og Hood Canal Brewery ...

....men Stone har aapnet bryggeri og Pub I Berlin og du finner Stone IPA, Ruination IPA 2.0 og noen steder Arrogant Bastard paa Polet I Norge - alle brygget I Berlin (og faktisk ganke gode priser NOK 45.60 for en Ruination IPA 2.0 (0.33) boks er ikke galt).

Pussig nok er det naa lettere aa finne Stone I Norge enn her I USA, helt klart har noe skjedd med Distribusjon av Mikrobrygg - nok virkningene av at de store bryggeriene har kjoept opp Mikrosbryggerier og setter sperrer for Distribusjon - selv hos Whole Foods er det 90% lokalt fra same delstat og nabostat - masse godt og stor bredde, men for Stone etc. maa en til Belmont Station (Portland (kun 1200 sorter I butikken) eller stoerre butikker som Total Wine and more......

Ellers en god dag her I vest - solen skinner, kaffen er sterk (espresso) varmt nok til en Nitro Draft Coffee fra Starbucks ut paa formiddagen (nesten like god som oel)
Ypperlig forklaring! De hadde faktisk krankupp på Apollon i Bergen for en drøy måned siden, og da var mesteparten brygget i Berlin. Det var en hyggelig svensk småpike som var Stone sin representant der. Hyggelig dame!

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Stone produserer nå faktisk 11 sorter i Berlin i tillegg til Arrogant Brewing sin leskedrikk som nevnt over.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

God aften fra avdeling Granca. Her går det i San Miguel som er spansk....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kvelden frå Førde. Tjuvlånt hus. Middag på byn. Ungar hjå besteforeldra. Irish coffee i glaset!!

Får vel forme avslutning av fredagen her fra Puerto Montt i søre delen på Chile. I dag var det en minusgrad og sol. Det er spesielt å reise til vinteren midt på sommeren. Vulkanene og fjellene i Andes er alle hvite og for de som elsker nedoverski er det gode forhold i område. Siden jeg hater ski, er det andre ting som frister. I dag var vi, IT gutta fra Norge, Chile, Costa Rica og Brasil på skatte jakt hus Jumbo for å få noen gode chilenske viner. Prøver nå en vin, Las Mulas (Sauvignon Blanc), og jeg vil slett ikke si det er uvondt å drikke den. I midten av neste uke blir det retur med BA B789 til London Heathrow.

Last edited:
Back