God fredag fra Shanghai!

kimpe

Jet-setter :)
Medlem
Regner fosser ned her i Shanghai, men ingen tegn til snø som hjemme i Trøndelag!

Dager skal gå med på et besøk i Shanghai Zoo da fruen har som krav å få sett en levende Panda.. Nå har de mye i butikkene her, men Pandaer må du (heldigvis) til dyrehage for å se..

Forøvrig ganske overrasket over prisnivået her, en Starbucks Kaffe eller en burger koster omtrent det samme som i USA, og merkeklær er omtrent dyrere enn hjemme i Norge.. Havna på marked i går, og der er det fortsatt mye å spare.. Radiostyrt helikopter til 20 kr er vel ikke spesielt dyrt.. hehe.

Ellers ble turen ned veldig bra, fikk jo en av de billige bonusereisene i Januar for hele familien, og når vi i tillegg fikk brukt poeng til å oppgradere oss til Business på flyet ned, ble det en skikkelig Tur med stor T ut av det! Bor på Radisson Blu New World, et kjempehotell med flott service midt i sentrum, anbefales!

Da skal skoene igjen snøres og paraplyen finnes frem. Ha en flott helg der hjemme forumister!

Zse-Zse fra Shanghai!

Kim

Ååååååååååhhh......

Bare for å få det helt klart:
- Det stinker å stå opp kl 03:40
- Det er umenneskelig å skulle ta første flytog opp til OSL
- Det stinker å faktisk være her FØR kantina åpner, for så å være først inn.
- Det suger å ha første fly ut fra utland om morran
- Jeg begriper ikke hvorfor jeg har booket dette.

Med andre ord - velkommen inn i livet til et B-menneske.

BALLE!

God morgen fra Akersgata. Ser ut til å bli en rolig dag på jobben. Det er i orden. Dagens største spenning ligger i om man får seg bord på Palace Grill. Hvis ikke blir det noe litt enklere. Ha en fin-fin fredag & god helg!!

Mornings fra en av Ruters/Norgesbuss røde. I går trengte skranglekasse tre tekniske stopp for å resette diverse systemer. Håper det går bedre i dag. Merket det skal blir greit med helg. Ha en fin dag

God fredag fra Trondheim
Fint lite planlagt idag bortsett fra jobb og deretter hjem.Helga skal tilbringes på hytte m/familie og venner

Ha en stråååålende fredag ;) ;) ;)

Go morgen fra Pattaya, planene gikk akkurat i vann da det bøtter ned.
Håpe det bedrer seg snart så man kan få tatt seg en tur inn til byen å få
gjort unna dagens gjøremål.

Ha en fortsatt fin fredag :)

God morgen fra det Sørlandske.
Det meldes regn i dag, men var forsåvidt tørt da jeg kjørte til jobb, og 7 grader. Men mørkt og overskyet så det blir nok ikke noe sol i dag.

Fikk meg en treningsrunde i går kveld på Bare Trening som jeg fikk meldt meg inn i. Gangavstand fra heimen, så da er unnskyldningene mindre for å ikke øke treningsmengdene. Med åpningstid fra 6 til 23 er det jo heller ikke så lett å bruke dårlige unnskyldninger der heller.

Men nå var det plutselig fredag og det betyr dobbel jobbing. Håper jeg rekker en time eller to på øyet mellom dem. Ellers blir det deilig med lørdag kan jeg konstatere. 12 flasker dansk spesialjuleøl i 6 ulike varianter ankom i går, og de må vel kanskje prøvesmakes?

God helg!

BF:cool2

God morgen fra Lillestrøm.... Sjekket inn til AMS i morgen og skal ha det samme flytoget som Fnate i morgen... Ha en topp weekend...

Grynt.
Glemt hvordan det var å stå opp i mørket til samme tid som alle andre, men man overlever nok, da det tross alt bare er en dag i uka det er nødvendig. Kaffe som er såpass svart at den burde være aldersregulert hjelper også på trøttheten. Java-ferdigheter derimot, er det lite kaffe kan gjøre med

Grisetidlig fra Orlando. Jeg kan ikke skjønne hvordan jeg resonnerte meg frem til at 0600 flyet til New York var en god idé.

Ha en trøtt dag!

Hehe Fnate, hardt liv!

God formiddag fra Sola Flystasjon. Her er det rolig med tanke på flyging idag, blir en oppstilling for å markere Forsvarets minnedag litt senere. Hvilket selvfølgelig betyr kaffe og kaker etterpå ;) Håper alle får en fin helg!

-Sunny

Jeg kan ikke skjønne hvordan jeg resonnerte meg frem til at 0600 flyet til New York var en god idé.

Du kan høre med Fnate om han vet noe ^_^

God ettermiddag fra Berger. Siste innsats denne uka, før en velfortjent helg, som bl.a. skal brukes på ba.com, sånn at jeg endelig får booket den Londonturen på riktige dager ^_^.

Nei, på tide å brette opp og sette i gang. Et forummedlem har også truet med sin ankomst i dag, så en får se og se ut som en gjør noe.

Bedre fredag ønskes :)

God ettermiddag fra Mosjøen. Hadde en fin tur opp fra Istanbul i går. Turkish bød på flygning i en godt brukt og fullstappet B737-800. På de mer hjemlige trakter stilte Widerøe opp med LN-WIP som fortsatt har Ausgang-skiltene fra tida den fløy for Tyrolean. Fullt fly og fine flyforhold, til tross for snøbyger.

God ettermiddag! Grått ute, er eit stikkord. No er snart alt klart til skoltelag med alt som skal vere med av tilbehør. Får huset full av folk om nokre timar. Må berre få gutungen i seng, så skal det etast haue og drikkast juleøl! Ha ei god helg!

God morgen fra Boston! Kjøpte nettopp en en-veis med Norwegian fra JFK til OSL med første Oslo-flyet den 31. mai. Blir fint å få prøvd Dreamlineren, selv om det er DY.

Ha en god dag!

G'mooorgen, ja ... da var det fredag og kun 56 1/2 time til helg.

Godt under null på mårrakvisten, så det var godt å ha bilen i garasje. Solen skinner fra skyfri himmel dog, så da blir det sikkert en 16-17 grader etterhvert...

Nå kaller straks arbeidslivet - må det bli en fredfylt og ærlig dag ....

- Jeg begriper ikke hvorfor jeg har booket dette.

Med andre ord - velkommen inn i livet til et B-menneske.

BALLE!

Kontraballe!

Ble oppgradert ut fra CPH og fikk en stor og bloddigg frokost foran i en latterlig stillegående CRJ900. Ledig nabosete, iskaldt ombord og sov som en valp. Kom frem og sov enda mer på hotellet. Kjøpte øl i nærbutikken og sov litt til.

Livet smiler til teite fyrer.

God tur til Cecilie.

God ettermiddag,
Da er dagens økt over og det er tid for helg!
Startet ut med SK4008 og -RCW i morges for møte på OSL/Raddision BLU og retur med 4025 og -RRE.
Mye folk naturligvis på en fredag. Det burde bli penger av slikt.
Legger merke til at det er en del svenske piloter her over på denne siden av kjølen for tiden eller er bare tilfeldigheter observert av meg?
Et lite økt på kontoret her på Forus er nå over og det er tid for feiring på Luftforsvarets årsmiddag på Quality Airport Hotell med kjente og min bedre halvdel.
Hei hvor det går!
God helg folkens!

God ettermiddag. Hektisk arbeidsdag etterfulgt av strategimøte i teknisk avdeling i Flyprat med pizza og alkoholfritt:8:

Back