• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag fra Ruters røde

Someone

Moderator
Medlem
God fredag fra Ruters røde

God morgen fra Prærieekspressen. Litt mindre enn full dag venter før BA765 tar meg til London i ettermiddag, med en av deres "hand luggage only" billetter. Og i London: "Der har de noe godt som hede pint" var det en vellvokst norsk fotballspiller som sa i sin tid. Ha en fin dag

Re: God fredag fra Ruters røde

"God" morgen fra barteby. Hjemme på dag 2 med hyppige møter med Porsgrund.... Kjennes lettere ut idag, så er nok på bedringens vei men altså......usj og fy dette er skikkelig ille å få altså..
Må dere ha en myye bedre dag enn meg :)

Bedre morgen fra vikene innafor Barteby!

God bedring til LN-FHU! Husk man er ikke syk før man har lapp på tåa.. :)

Her er det siste hjemmedag på en stund, Paris neste uke, Oslo og Dublin uken etter. Skal vel hoppes og sprettes litt rundt hele Europa i forskjellige klasser den nærmeste fremtid.

Nyt helgen, dere som ikke sto i kø til fjellet i går (jmfr BDO..) får ha en god tur opp i dag!

Kim

God morgen fra Oslo nord - nesten bygrensen og her er det sommer med plussgrader og opphold. Ingen lure stormer eller vannmasser er å finne på dette kartet.

Ha en god helg, enten du skal jobbe eller har en fotballtur til det store utland.

Jan

God morgen fra Kolbotn - hvor arbeids dagen akkurat er over, slik er det aa "jobbe paa Hawaii" fra Norge, Nespresso MAskinen som far arvet naar vi dro hjem til USA har gaatt rimelig varm i natt - dog skulle jeg heller ha hatt en Pour Over fra Kai Coffee og sittet paa Waikiki.

Men naa er det tid for en kaffe sammen med broder EB. Ha en flott dag.

God morgen fra Bergen.

Har klart og kvitte meg med kaffe som et morgenrituale. Har fortsatt masse energi!

God helg!

Guud maurning fra Tananger

Dagens visdomsord hørte jeg på Radio Norge på vei til jobben i dag, i form av en sang.
Depeche mode - Enjoy the silence
Dessverre så blir det neppe noe stillhet her i dag :(

Opphold i det minste, og ca 3 grader borte på stripa.

Ha en bedre dag forumister :)

God morgen fra Sola. Blir vel snart å rusle ned til en av Kolumbus' grønne som skal ta meg ut til flyplassen før det blir SK4016 over til Gardermoen.

Helga går med til jobb, og det gjør for såvidt resten av vinterferien og, bortsett fra en tur til Norefjell neste helg.

God fredag og helg :)

God morgen fra Gardermoen

Her har man fått plassert seg i en stol og kommet i gang med dagens arbeid. Det kjennes at det er fredag, og har vel en smule mangel på arbeidslyst. Men kjenner det er i ferd med å bedre seg noe.

Var skikkelig grått og vått ute i dag, så junior lurte på om jeg hadde byttet farge på bilen... så jeg får vel vaske den etterpå... blir bare 2 gangen denne uka...

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgen fra Lillestrøm.

Sitter og venter på at en spylefyr som spyler alle avløp i blokka, skal komme til min kåk. Hater sånt hassle. Grrr... Kan ikke kåker bare klare seg sjæl? Det hadde vært mye bedre.

Får noe firmabesøk fra Portugal i dag også, så da får vi håpe spylemannen har kommet før de lander.

Ha en fjong dag.

God formiddag som det nå har rukket å bli! Noen obligatoriske timer på handelshøyskolen før det blir flybussen til Værnes og hjem til Stavanger via Sandefjord :) blir et trivelig gjensyn med Widerøe! Håper å komme vinterferieklare trøndere i forkjøpet slikt at det blir minst mulig stress i joggedress! helgen skal gå med til ren avkobling! Vil forresten oppfordre samtlige til å sjekke ut fly, pils og trivelige Trøndelag for datoer da nettopp du tilfeldigvis kan befinne deg i Trondheim på aktuelle datoer! :)

Ha en fin fin helg alle sammen :)

God formiddag fra Snillfjorden!! :)

Fredag og #helg, hvilket betyr 1. Date med sofaen, 2. Fotball på TV og 3. Bursdagsfeiring av lillesøster som fyller 13 dagen etter fredag den 13 altså i morgen. Hun reiser bort i morgen så da venter gave når hun kommer hjem, det gir meg noe dager ekstra på å finne rett gave. :) Men, før en helg med relativt få planer så får nok vaskebøtta kjørt seg, huset må den ukentlige pleien det også. :)

Ellers registrerer jeg at Kjosern er offensiv og vil ha forbud mot russiske flyvninger over Norge som mottiltak mot at Norwegian ikke får fly over Russland på vei til BKK. hvor dette bærer hen vet jeg ikke, men at han er offensiv, det skal han ha Kjos. ;) Med det ønsker jeg alle forumister og #avgeeks en topp dag!! :)

God dag fra Gamle Oslo. Her er det kaffe og litt åpen høring (krig) om sykehuset Molde-Kristiansund. Senere skal jeg også se TV og høre radio, men da skal jeg ha betalt for det. Får hente fram noe torskerogn og Taffelvann før den tid. Ellers ingen planer. Det passer meg godt å ikke gå ut av stua i dag. Ha en fin-fin fredag!

Morn fra Oslo ja. Fikk luftet skiene igår da det ble kaldt nok for min begrensede smørebod. Mye oppover i lysløypa fra Sognsvann til Frognerseteren...
Satser på at Oslofolket drar til fjells ASAP så kanskje det ikke blir så mye folk på jobb denne helgen. Har hendt at jeg har blitt kalt optimistisk

God formiddag fra Inverness,
Her over er det lettskyet pent vær så langt idag , 6-7 grader ute.
Teammøte frem til ettermiddagen , deretter busstur vestover til Tulloch Castle
for middag og sosialt samvær(hæla i taket kjenner jeg skottene rett) med kolleger.
Min bedre halvdel er med for en gangs skyld , så det blir nok ekstra kjekt.
The missing bag er på vei fra ABZ opp til hotelleriet her i Inverness , så da kan jeg snart pusse tenner i stereo.
Ha en fortsatt fin dag og god helg alle.

God formiddag fra Melhus/Trondheim = sitter i Melhus men ser ut av vinduet i retning Trondheim. Kjedelig dag hær, sånn er det å være uten jobb, sitter bare å venter på Amsterdam turen som har avgang om ca 123 døyn og 45 min i skrivende stund.

"God" morgen fra barteby. Hjemme på dag 2 med hyppige møter med Porsgrund.... Kjennes lettere ut idag, så er nok på bedringens vei men altså......usj og fy dette er skikkelig ille å få altså..
Må dere ha en myye bedre dag enn meg :)

Porsgrund er noe dritt å møte. Men fordelen med et slikt virus er at varer kort. Du får ha god bedring.
God ettermiddag fra Oslo. Her ble man vekket av en telefon kl 07 av at noen ønska meg som tilkallingsvikar på en skole. Da var det bare å komme seg avgårde, heldigvis er dagens ungdom rimelig samarbeidsvillige og det betyr jo litt penger for meg. Så noen drar faktisk nytte av at noen andre muligens møter Porsgrund, men dette her var snakk om sykt barn da. Veldig få elever i klassen så var visst en del sykdom der også, men noen hadde også tatt en tidlig vinterferie.

God ettermiddag fra Stavanger. Litt rart å tenke på at jeg egentlig kunne vært passasjer på SK925 akkurat nå. Men den ble kansellert da man fant ut at man heller ville være hjemme. Uansett så er det friuke og jeg har nok å ta tak i her på hjemmebane. Dette blir nok en fredagskveld i indretjenestens tegn. Må se om jeg kanskje finner meg noe reiseaktig å gjøre i neste friperiode heller.

God morgen fra Prærieekspressen. Litt mindre enn full dag venter før BA765 tar meg til London i ettermiddag, med en av deres "hand luggage only" billetter. Og i London: "Der har de noe godt som hede pint" var det en vellvokst norsk fotballspiller som sa i sin tid. Ha en fin dag

Frank[emoji2][emoji481]

Ingen store planer for kvelden, øl på Konrad og mat på Løkka sammen med en kompis. Ha en aldeles fortreffelig helg!

God fredag ettermiddag fra shuttelen tilbake fra Kennedy Spaceskip Center. Skikkelig kjølig her nede så shorts og badebukse ser ut til å være bortkastet bagasjeplass.

Back