God fredag fra Oslo

Hypern

ScanFlyer Rusty
Happi Friday - i dag blir det siste vakt på en juletentamen på vgs uti periferien vest for byen. Tbanen tar meg uansett hele veien dit. Men først litt frokost før avreise dit tenker jeg. Håper de av dere som var på julebordet i går har kommet seg greit etter det. Julebord kan jo bli en fuktig affære. Jeg har ikke fri i helga heller, to dagvakter venter på sykehuset lørdag og søndag. Men da ønsker jeg alle dere en riktig fin fredag uavhengig av hva slags gjøremål dere evt måtte ha.

God morgen fra Asker. Litt snømåking på morgenen gjorde susen for formen. Nå skal det gjemmekontoreres litt. Ryktes vi skal drive hotell her i kveld. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret.. Rart å kjøre fra et skikkelig Knausn vinterland og noen hundre meter ned i bakken så var det svart høst. Det ble rett fra OSL til ganske fuktig lunsj i går og nå er det bare å manne seg opp til dagens julebord. Noen timer "fri" i morgen og deretter nok et julebord..

Jeg begynte julebord-sesongen med å se ut som en yngre Harry Klein, men etter åtte julebord så langt så våknet jeg i dag tidlg og så ut som Derrick. Stakkars FruSud.

God morgen fra Stockholm. De små er levert på skolen og arbeidsdagen skal begynne snart.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Kongsberg. Formen er fin nå på morgenkvisten så vi får tro det holder seg gjennom dagen og helgen. Det blir nok en dag hvor jeg forholder meg mest i ro her hjemme for å unngå å dra på meg noe unødvendig smitte. Gårsdagens bridgeturnering på nettet gikk brillefint og vi vant hele greien, så hodet fungerer nå noenlunde greit i hvertfall.

Lite julebord her i gården i år. Har ikke planlagt noe julebord i det hele tatt. På jobb har det ikke vært noe julebord på årevis og behandlingen jeg holder på med tilsier uansett at det ville vært mindre akutelt med julebord. Men det var synd å gå glipp av gårsdagens festligheter. Skulle gjerne vært der med dere.

TGIF. Morgen fra Forus. Første kopp kaffe er forlengst fortært, henter straks nr. 2. Og lite tyder på at det blir spesielt mye søvn å få i helgen.

Nuvel, det er jul bare en gang i året...

God morgen fra Jar,

Det blir litt bortekontorering her før høvdingen får oppmerksomhet og assistanse resten av dagen her.
Returen til SVG går i kveld med 4055.
Ha en fin dag.

God morgen fra SLOW lounge i Afrika. Fantastisk navn!
Suveren flytur fra Frankfurt, men timevis med turbulens. Et par kraftige runder som sto på noen få minutter, etterfulgt av lett risting i over en time. Mye vind, vi cruiset mellom 1000 og 1100 km/t i et par timer. Vanskelig å sove, jækla irriterende. Spesielt når sengen er over to meter lang og utstyrt med egen madrass. Nuvel.
Straks et kort hopp ned til Cape Town med Airlink. Rapport kommer.

Attachments

• IMG_3525.jpg
    IMG_3525.jpg
    161.7 KB · Views: 187
  • IMG_3526.jpeg
    IMG_3526.jpeg
    865.1 KB · Views: 194
God morgen fra Sid, Kapp Verde.
Dagen for hjemreise, fikk melding i går om at OY-VKI er erstattet av OY-VKP i dag, skal bli godt å komme hjem til kjøligere temperatur

God fredag fra Santiago. Straks klare for årets nest siste offisielle event i heimen. I ettermiddag blir det en tur til Finland for å feire nasjonaldag. Julebesøkprepping i kveld.

God dag fra Lillestrøm. Litt masete dag med masse innkjøp til julebord med kontoret. Pluss at det skal lages en form for roast. Veldig viktig element.

Ha en best fredag

Takk for i går:-)

Nå er det helg - bare innom sjømaten på Vinderen for å bunkre litt til kveldens date med mannen. Bare oss to i kveld - i morgen er vi i gang med dobbeltbookingene igjen:-)

Freeeedag!

VPN-tunellen er åpen og smurt for dagens aktiviteter. Booket en nyttårstur til Myrtle Beach .. Blir kanskje ikke så mye sol og varme, men blir fint å lukte hav igjen. Reiseåret 2024 har ikke vært så mye å skryte av, så da kan vi like godt avslutte med en biltur ...

Må denne dagen ende fort - det står en flaske med godt myrvann og venter.

Back