God fredag fra Lysaker

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
God fredag fra kontoret. Første gang på lenge at man er på kontoret. Tok toget innover i dag, og det var god plass. En full dag med en del møter, og i ettermiddag skal det t.o.m være ett lite sosialt arrangement på jobb. Det blir moro! Deilig å være både fullvaksinert og sosial igjen :)

Ønsker alle en god fredag!

God morgen fra Asker. Her raser jeg gjennom to-do listen, fyrer av mailer til flere retninger, og med en møtefri dag ligger det da an til en litt lenger løpetur i lunsjen. Barnevakt er booket i kveld, så da kan vi være litt sosiale, selv om det ser vel litt ut som jeg blir designated driver i kveld. Ha en fin dag

God fredag - etter et heftig kveldsskift i går så ble det klart at det var en dose 5G til overs som faktisk kunne gå til meg. Jeg var ikke vond å be. Med det resultatet at jeg har reagert litt i natt med muligens litt feber og sånt. That is the joy of bivirkninger. Så får bruke dagen i dag og bare riste disse bivirkningene av meg. Når jeg først sovna så våkna jeg jeg jo godt over en time etter jeg skulle vært på jobb så måtte bare gi beskjed om at jeg har reagert litt for å si det sånn.
Heldigvis ikke noe skjenn å få i andre enden, da det faktisk var min arbeidsgiver som gav meg denne vaksinen så tror de er vant med det.

Så får jeg håpe at jeg slipper å avbooke flightene i morgen og søndag med SAS da (noe så unødvendig som mileagerun planlagt i en frihelg). Ha en fin dag uten bivirkninger av 5G og andre ting man sprøyter inn i en kropp.

Last edited:
God formiddag fra Sandnessjøen,
Her jobbes det godt med mobilisering av utstyr for subsea kampanjen senere i sommer. Flinke folk i teamet mitt og trivelige dager i her oppe hvor sola skinner døgnet rundt nå. Hvis været holder prøver jeg meg på en av "Søstrene" senere idag. I morgen står Lovund på planen før returen sørover søndag.
Ha en fin dag.

God morgen fra Lillestrøm. Her kontoreres det så tastene spruter. Planen er å være nogenlunde tidlig klar i det sykt flotte været.

Litt utepils blir det nok også i kveld. Det er i hvert fall booket.

Noe annet som er booket er Fnate & Storsmurfens store togutflukt i sommer. Det blir 5 dager på Bergensbanen med besøk i en av verdens beste vinkjellere på Voss, bowling på Geilo og litt ymse. Det gleder jeg meg innmari til.

Men først alt mulig annet. Ha en brillefin fredag

Her i vakre Skaun sørger vi for at naturen får nok veske, da himmelens sluser er åpne og temperaturen såvidt bikker 13 grader....

Både kona og jeg kom hjem sent i går fra våre respektive reiser denne uken, jeg i Oslo i solskinnet, hun i Bodø/Tromsø/Narvik. Nå blir det hjemmekontorering frem til ferien om to uker, så hoppes det på et Emiratesfly rakt sørover til hetebølge og badeferie i Dubai! :)

Helgen skal nytes foran TV med fotball, og en liiiiten tur til Midtsommertravet på Leangen i morgen.

God helg folkens!

Kim

God ettermiddag fra (gamle) Østfolds solkyst

Hjemmekontor fra ferieresidens. Lånt huset til min kjære mor som har reist en tur til nordnorge. Så da passer vi på at bassenget brukes og at gressklipperen går ;)

Jeg må jobbe litt innimellom men tar ut litt ferie neste uke, så en kan vel egentlig ikke klage.

Straks logge av før en hopper i bassenget.

S

God ettermiddag fra Lillestrøm!
En uke ferie har akkurat startet, topp! :)
Stavanger og Tromsø på planen, og kanskje Røros på slutten. Vi får se...
Ha en fin en!

God eftan fra Stavanger. Fridag og greier, men klarte ikke holde meg borte fra gamlekontoret på Sola. Nydelig sommervær her, og har en fått tak i store ferske reker samt fått med meg en bedre hvit fra Svalrommet på polet.
Ha en glitrende flott helg! :)

Back