Jeg holder også på å titte på en tur til RAP. Lurte på å ta det via Denver siden jeg enda ikke hadde besøkt den byen. Utfordringen er at det ser vanskelig ut å få det til på en vanlig helg og spesialhelgene i mai har man jo allslags mer kompliserte planer for.God natt fra ORD Hilton. Vi fikk en awesome utsikt utover den internasjonale terminalen og downtown. Helt grei tur med SAS, fredag går turen videre til RAP!![]()
God inneklemt fra Berger. Får vel bygge litt land i dag også (Eller: Strengt tatt bidra til at ting blir sendt ut av landet). Satser på at det ikke blir så mye bygging akkurat i dag.
Sjefen godkjente også en søknad om to fridager, så da er jeg 100% klar for 2 x BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCE!!!! i sommerEllers markeres det at det er 140 dager til jeg sitter om bord i SK907
(Også prøver jeg å ignorere at Brian Wilson nettopp annonserte ekstrakonsert på sjølveste bursdagen min - den ene kvelden jeg er der borte hvor jeg allerede har kjøpt en billett til et annet arrangement.)
Ha en god en, alle som har orden på hvilke konserter de skal på![]()
Hehe bare du sender ut cargo og ikke folk så.:ld Og det er bra du får fri på Springsteen X2 - kan fort bli en del alkohyler på en sånn kveld så better safe than sorry for å si det sånn. :colgate:
Jeg holder også på å titte på en tur til RAP. Lurte på å ta det via Denver siden jeg enda ikke hadde besøkt den byen. Utfordringen er at det ser vanskelig ut å få det til på en vanlig helg og spesialhelgene i mai har man jo allslags mer kompliserte planer for.
God natt fra ORD Hilton. Vi fikk en awesome utsikt utover den internasjonale terminalen og downtown. Helt grei tur med SAS, fredag går turen videre til RAP!![]()
#diggermaifrihelgene
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.