God fredag fra Luang Prabang

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God morgen fra Luang Prabang. Har vært oppe tidlig for å se køer med munker tigge etter mat, men kom visst for sent for de lengste køene. Så da er det enda tideligere opp i morgen.

Ha en god en alle som er et sted man må tidlig opp for å se tiggere.

God natt fra ORD Hilton. Vi fikk en awesome utsikt utover den internasjonale terminalen og downtown. Helt grei tur med SAS, fredag går turen videre til RAP! :D

#diggermaifrihelgene

God morgen fra Stavanger. Når andre tar helg, må noen passe butikken, så her bærer det straks avgårde til Sola og jobb.
I kveld venter en real redneck fest på en gård, langt ute på prærien.
Ha en fin dag :)

God natt fra ORD Hilton. Vi fikk en awesome utsikt utover den internasjonale terminalen og downtown. Helt grei tur med SAS, fredag går turen videre til RAP! :D
Jeg holder også på å titte på en tur til RAP. Lurte på å ta det via Denver siden jeg enda ikke hadde besøkt den byen. Utfordringen er at det ser vanskelig ut å få det til på en vanlig helg og spesialhelgene i mai har man jo allslags mer kompliserte planer for.

God morgen fra Prærien. Snart settes snuten mot Askerlandet for båtpuss. Har også med litt lekser fra jobben så jeg har litt å pusle med utover kvelden.

Funderer også på hvorfor noe or never prisen til Lhr var 299kr i går når det koster ca 350 i skatter og avgifter på bonustur.

Last edited:
Mornings fra Montmartre!
Solfylt dag igjen her blandt baguetter og alpeluer. Desverre er det hjemreise som står for tur, så det blir lukket vogn til eksklusive 2G på CDG om et par timer. Men først frokost.
Ha en lytefri fredag og god ukeslutt :)

God fredag fra Akersgata. Noen må bygge landet, selv om dagen er veldig inneklemt og solen skinner. Satser på at det meste av kunder ikke er så opptatt av å bygge landet i dag. Ha en fin dag, enten du bygger landet eller er mer opptatt av å komme deg opp for å se på tiggere !

Der bikket klokken akkurat midnatt her i California, så kan vel si god morgen da?

Skrev nettopp en 3 siders paper i panikk på 36 minutter fordi jeg hadde glemt at den skulle inn til midnatt. Får gå som det går. Bra det snart er eksamen...

God morgen fra Tjøme. Solen skinner og formen er i bedring, selv om jeg klør som en skabbete bikkje etter jeg reagerte på en av antibiotikaene jeg er satt på. Mulig en tur inn til Tønsberg for og fikse noe, ellers blir det og gjøre minst mulig. Ha en fin dag

God fredag fra Trondheim
Noen timer på jobb før snuten settes mot hovedstaden og et lite døgn sammen med minstemann.
Ha en strålende dag :D:D

Gromp fra Oslo. Masteroppgave.. Vil jeg? Nei - må jeg? Ja definitivt. Det burde vært dårlig vær fra i dag til 23 mai.

Greetings fra Tananger

Her er det strålende sol fra en nesten skyfri himmel. 14°C borte på stripa.

Neste uke, og uken etter det, er fri! Og en tur til BGO (hvor man skal innfine seg i dress :drunk:) og videre til et sted ikke langt fra RYG (hvor en også skal innfinne seg i dress) er avklart. Hotell booket begge steder. Blir noen km bak rattet der gitt :p
Blir et lite stopp et sted mellom OSL og Oslo også, men sted er ikke avklart enda.

I mellomtiden så er det å bli ferdig med det jeg skal i dag (og må dessverre en liten tur innom her i morgen også :().

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Starbucks på Majorstua. Jeg følte ikke noe ansvar for å delta i byggingen av landet i dag, så her skal det stort sett bare drives dank. Ellers teller jeg ned til HKG-tur, neste fredag ønsker jeg god morgen derfra! :)

God inneklemt fra Berger. Får vel bygge litt land i dag også (Eller: Strengt tatt bidra til at ting blir sendt ut av landet). Satser på at det ikke blir så mye bygging akkurat i dag.

Sjefen godkjente også en søknad om to fridager, så da er jeg 100% klar for 2 x BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCE!!!! i sommer :) Ellers markeres det at det er 140 dager til jeg sitter om bord i SK907 :)

(Også prøver jeg å ignorere at Brian Wilson nettopp annonserte ekstrakonsert på sjølveste bursdagen min - den ene kvelden jeg er der borte hvor jeg allerede har kjøpt en billett til et annet arrangement.)

Ha en god en, alle som har orden på hvilke konserter de skal på :)

G'fredag fra eksotiske Dahlonega hvor jeg sitter på University of North Georgia's Starbucks og venter på at guttungen skal bli ferdig med en test. Allerede 13 grader etter en kald morgen, men tilbake til sommertemperaturene i morgen. Godt med langhelg.

God inneklemt fra Berger. Får vel bygge litt land i dag også (Eller: Strengt tatt bidra til at ting blir sendt ut av landet). Satser på at det ikke blir så mye bygging akkurat i dag.

Sjefen godkjente også en søknad om to fridager, så da er jeg 100% klar for 2 x BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCE!!!! i sommer :) Ellers markeres det at det er 140 dager til jeg sitter om bord i SK907 :)

(Også prøver jeg å ignorere at Brian Wilson nettopp annonserte ekstrakonsert på sjølveste bursdagen min - den ene kvelden jeg er der borte hvor jeg allerede har kjøpt en billett til et annet arrangement.)

Ha en god en, alle som har orden på hvilke konserter de skal på :)

Hehe bare du sender ut cargo og ikke folk så.: :old Og det er bra du får fri på Springsteen X2 - kan fort bli en del alkohyler på en sånn kveld så better safe than sorry for å si det sånn. :colgate:

Nei nå får jeg vil finne en uteservering og ta en fredagspils på så lenge det er varme i sola. Kan ikke sitte å skrive master hele dan heller.

Hehe bare du sender ut cargo og ikke folk så.: :old Og det er bra du får fri på Springsteen X2 - kan fort bli en del alkohyler på en sånn kveld så better safe than sorry for å si det sånn. :colgate:

Nåja, har nå tenkt til å få med meg konserten, og da blir det ikke evt. flere alkohyler enn at jeg uansett fint hadde kommet meg opp neste dag.

Jeg holder også på å titte på en tur til RAP. Lurte på å ta det via Denver siden jeg enda ikke hadde besøkt den byen. Utfordringen er at det ser vanskelig ut å få det til på en vanlig helg og spesialhelgene i mai har man jo allslags mer kompliserte planer for.

Du er klar over at de knapt har hørt om kollektiv transport i Black Hills området?

#diggermaifrihelgene

Har du tid, så stikk en tur innom museet på Ellsworth Air Force base.

God dag fra SK943 rett vest for Island å på vei mot Chicago. Hadde en del Eurobonus poeng, så det ble en oppgradering til Business. Langhelg i Chicago blir sikkert greit nok det.

Back