God fredag fra Lillestrøm! :)

Concorde98

ScanFlyer Silver
Medlem
God fredag fra Lillestrøm! :)

God morgen ja!
Da var fredagen her og selv om klokka er relativt tidlig kvitres det for full fres utenfor. Kaffe i koppen og helga står snart for døra! :) Dessuten er det planlagt en luftetur på søndag med småfly! :)
Ha en ekstra best fredag!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Re: God fredag fra Lillestrøm! :)

Kaffe i koppen, skolebrød på asjetten og NRK Stor-Oslo på øret…når vi mikser dette inn med soloppgang og fuglesang så kan vel ikke dagen begynne særlig bedre. Fin flytur med WF fra Røros i strålende være går formiddag…godt det bare en noen dager til neste tur med WF. Ha en best fredag du også.

God morgen her fra Rikshospitalet. Da er dagen i gang med de vante tingene. Formen kjennes fin ut isdag også. Jeg begynner å se enden på oppholdet her nå. Planlagt utskrivelse er på mandag så da blir det helgen her på Riksen også. Det skal bli deilig å komme hjem etterhvert nå. Går alt som planlagt isdag så skal jeg prøve å få tatt meg en tur ut av huset senere i dag. Prøver meg kanskje på en tur ned Vinderen eller noe slikt. Ellers blir det vel å se sport på fjernsynet. Det er både VM i snooker og golf på TV i dag

God morgen fra Hvalstad stasjon. Her gikk påkledning, foring og levering så effektivt, at nå kom jeg alt for tidlig til toget. Med årets bonus på konto blir det både en ekstraordinær poltur for en «investering» samt å spandere på meg nye løpesko til konkurranse bruk. I kveld skal de spises grillmat mat Texas i Asker. Ha en fin dag

Fin fredag fra Forus. Været er fortsatt nydelig her i sør-vest så det blir muligens å fyre opp grillen i dag som i går. Men først må det jobbes noen timer til.

God morgen fra L12 mot Lysaker. Levering av unger fra morgenen i dag, så da ble det ett senere tog til kontoret. Ett par ganske så spennende ut initiativer på jobb om dagen, så får holde noen møter ifm det. Ellers så gleder man seg til Texas BBQ i Asker i kveld [emoji491][emoji491]

Ønsker alle en flott helg når den tid kommer!

God dag fra gjemmekontoret.

Litt kontorering, før man skal prøve å få pakket litt så man er klar til å fly i morgen. Pga. andre logistiske utfordringer blir det avreise klokka 9 for et fly som går etter 14, så alt man slipper å pakke i morgen er det greit å slippe.

Dessverre ble det BN4, og det funderes på om man skal spandere 199 kroner på Mr. N. O. Body i setet ved siden av eller ikke.

Ha en god en :)

God ettermiddag fra Bangkok.
Etter 4 uker ferie ble 3 vakter i påsken samt litt kontorering fra gamle-kontoret mye gitt.
Gikk på en smell der, så da var det bare å kaste seg på flyet å komme seg på drøye to ukers rekonvalesens / ferie.
Herfra kan det rapporteres om god 32°C og strålende sol.
Nå slappes det av på rommet mens det planlegges en liten utflukt til Huahin.

Ha en nydelig fredag :)

1619c0a0c32d5112904874235594dd80.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn fra Kolsås.
Her var planen egentlig å ture i retning Forskningsparken for å signere kontrakt med ny arbeidsgiver, men når minstemann kjører 39+ i feber så utsetter man det litt. Utifra vennegjengen dukker det vel opp en del røde prikker etterhvert...

God fredag fra flyplassen.

En liten tur hjem til opphavet i helga, de blå disker opp med en E2 på første strekket, så får man en ny flytype på kjøpet også.

Ha en finfin fredag :)

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

Hoi fra Kollenkontor. Pannekakefrokost inntatt og barna levert. Her er det nydelig kaffe (nykvernet Dunkin Donuts French faktisk) og fly/hotell/bil bookes for neste ukes lille jobb-safari.

Blir godt med helg snart og få Dragen i hus igjen.. Ferske krabber skal skylles ned med en real amerikansk chardonay.

God formiddag fra kontoret,

Litt ekstra tidlig opp i dag, da fruen hadde rekvirert transport til flyplassen, fikk vinket henne avgårde til Barcelona. Så da skal vi barna styre showet hjemme neste 10 dagene.

Straks lunch, før det om ikke så alt for lenge er heeelg. Lurte litt på om en skulle ta med kids ut for en matbit i dag,

S

Hu og hei. Etter stikket i rumpa, har mye rart flyktet oppover i kroppen, så da får vi håpe at det er ‘rent’ før jeg går ombord i den store blå balja søndag kveld.
Men før det er det mye som skal gjøres ….

Pacific Bold smaker utmerket her på terrassen mens morgensolen krabber oppover. Blir en liten utflukt til Publix før arbeidsdagen starter, men satser på en rolig slutt på uken.

God makan fra Lillestrøm. Superhektisk hjemmekontor i dag, men nå har jeg åpnet en øl og satt meg i sofaen mens jeg skriker på Storsmurfen etter mat.

Det er tross alt 2022

Ha en super mega duper helg!

...før man skal prøve å få pakket litt så man er klar til å fly i morgen.

...det funderes på om man skal spandere 199 kroner på Mr. N. O. Body i setet ved siden av eller ikke.

Kult! Skal Lillebjørn også være med?

Han er litt skeptisk. Står ting som "Group D" og "Rad 22" på boardingkortet.

Ja det skjønner jeg, stakkars Lillebjørn. Så han får ikke samme særbehandling som Elefanten som bare kan skrike ut og så får han det.

Ja det skjønner jeg, stakkars Lillebjørn. Så han får ikke samme særbehandling som Elefanten som bare kan skrike ut og så får han det.

Nei, han er litt mer veloppdragen enn Elefanten.

Husk at Elefanten har en selvtillit i den dimensjon kroppsstørrelsen hans skulle ha vært ...

Back