• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag fra Lillestrøm

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God fredag fra Lillestrøm

Morn ja, da var det endelig fredag og første uka etter ferien er snart gjort. Ingen flytur før begynnelsen av september slik det ser ut nå, så en rolig hjemmehelg venter.
Ha en riktig fin fredag! :)

Fredag! Det er helg!

Alltid kult med helg, men denne avslutter ferien.
Tror jeg kunne klart noen uker til... Måneder til og med.
Dunkende hjerte og ny deal venter.
Faen..
God helg ønskes :)

Re: Fredag! Det er helg!

God morgen fra Beitostølen. Å legge arvingen senere gjorde ikke så han sov lenger, og siden de gamle fortsatt har jetlag etter ferien, sitter jeg her. Godt vi har espresso her oppe også, spesielt siden det siste glasset med Chateau Musar merker litt.
Litt jobbing herfra etterhvert, men men nok tid til litt fjelluft for det. Ha en fin dag

Re: God fredag fra Lillestrøm

Endelig fredda og god morgen fra Grønland. Lagt inn litt ekstra slakke på morgenkvisten etter gårsdagens besøk på Øya. Formen er fin, så nå bærer det av sted til kontoret. Ellers byr helgen på hyttetur på svenskekysten. Ha en strålende helg[emoji3]

God fredag fra Dyce. På vei hjem til en ferie som blir spist opp av jobb. Jaja, blir fint lell:)

God fredag fra Oslo. 8 timer gratisarbeid på Øya venter bak en bar. Men sola skinner så tror det blir fint. Må møte opp to timer før hele greia åpner for publikum. Rare greier tar ikke så lang tid å gjøre klar en bar.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Og som vanlig når man kommer til Bergen Lufthavn så skjer det noe.... Denne gangen er bagasje anlegget kaputt...

Edit. Funka igjen :)

Last edited:

God ettermiddag fra Torshov. Idag har man hjemmekontor. Så da ble det også en rask tur på valglokalet, så man har fått unna stemegivningen. Kan jo ikke la valgkampen påvirke meg, det ville vært krise. Også ble det litt strøm-larsen handling på vei hjem. Nå "jobbe" litt til, også er det helg.

Hepp hepp .. TGIF og alt det derre der. Tåkemorgen slukker sorgen, sier dem, og i dag må noen ha vært veldig lei seg. Under minima inn mot gymmen, så da ble det et par runder i nærmeste rundkjøring for å vente på oppklaring.

Kjenner det skal bli godt med helgefri, men håper ting og tang tørker opp litt. Trengs å kjøre en runde med Deer'en nå. Blir en tur til flyplassen på søndag for å droppe av kona, så da får jeg vel ta med meg kameraet.. ;)

Fortsatt glad fredag - nå er det ... KAFFE !!!!

God efta fra Lillestrøm. Har jammen gjort mye i dag. Fått tømt kåk og boder for ubrukelig gammel elektronikk. Type printere, TV'er og sånt. Så har jeg fått klippet meg. - "Her har det virkelig gått helt over styr" - sa klippedama, før hun sprayet håret mitt og lagde Trump sveis for å understreke poenget. Ellers er det jo supert vær, så kanskje bare å komme seg ut og jekke en liten øl så fort som mulig.

Ha en fin en

God kveld fra Lillestrøm. Da har man jaggu røket på to bookinger i løpet av dagen, så nå fylles det litt opp igjen utover høsten.
Tur en. Hva gjør man en avspaseringsdag på en vanlig torsdag? Man tar en dagstur til Stockholm på samme dag. ;)
Tur to. Hva gjør man når man skal på julebord i utlandet og de andre kollegaene skal busse i fire timer? Man flyr selvsagt. ;) Man er da flyentusiast!
Ha en fin kveld og helg alle sammen! :)

Under minima inn mot gymmen, så da ble det et par runder i nærmeste rundkjøring for å vente på oppklaring.

Rundkjøringer i land of the free?! Trodde de var free for denslags. Hvordan takler de innfødte dette fenomenet?

Rundkjøringer i land of the free?! Trodde de var free for denslags. Hvordan takler de innfødte dette fenomenet?

Vi har masse rundkjøringer, men ikke så raffinerte som britene. Så det går bra. Glidelåskjøring, derimot, er en annen historie. Men det utnytter jeg stort sett til min fordel.

Det burde de takle veldig godt. Rullet inn til Memphis en ettermiddag i våres. Milde Moses for et kaos av trafikklysregulerte kryss. Kjenner jeg holder på å tørste ihjel bare ved tanken. Rundkjøringer hadde løst de aller fleste flokene der. Men, det ville blitt mange av dem...

Back