God fredag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen godtfolk!

Fikk et kaldt gufs i dag da jeg luftet bikkja. Haglbyge..... :drunk: Var ikke noe jeg likte da jeg hadde mentalt sett for meg en vinter uten skraping av vinduer før man setter seg i bilen og kjører på jobb. Butt butt, it's not only only!

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Oslo. Dama påstår jeg luktet gammel fyll, men hva vet hun om det? Jobben kaller, men mistenker det blir mer enn en kopp kaffe idag. I kveld er det på han igjen, med julebord med jobben :cheers:

Ggg'morgen fra Mosjø'n! Her er det kaldt, blåsigt og vått .. satser på at de små grønne ikke lar seg affisere slik at jeg kommer meg uproblematisk ned til OSL i kveld. Foreløpig er status 100% kansellering av morgentrafikken ..

Oh well - alt årner seg for den kjekke!

Litt redusert i dag...

Takk for et hyggelig lag i går. Benytter også anledningen til å gratulerer Someone som ny leder i Flyprat.

Mårnings fra Troinnhjæmm !!

Her snør det kliss-klass og kaldt er det f*** meg også....:(
Deilig at det er fredag heldigvis ;) ;)
Ble den lykkelige eier av en iPad igår , så nå koser jeg meg med utforsking av denne..... :) :)

Ha en strålende fredag folkens :D :D :D

Good morning. Her er det travelt, måtte løpe inn i taxien og avlyse et møte før jeg måtte ut døren og inn i er annet møte på hovdedkontoret. Jaja bedre en ingenting så når er det snart møte igjen, før fest i kveld ha en fin dag alle sammen.

God fredda mårra fra Sørlandets perle også!

Her var det is på bilen og glatt på veien i dag morges. Tydelig at det er på tide å legge om til vinterdekk nu.

Skal bli deilig med helg nå ja. Ingen planer for helga, annet enn å hente seg litt inn igjen. Føler meg ikke 100% restituert enda, så det skal bli greit å slappe litt av og ikke minst sove lenge om morraen.

O well. Kanskje man skulle prøve seg på et :drink eller :drink :drink ?

God helg!

BF:cool2

God formiddag fra Nærbø.

Her sitter jeg på kontoret med en dundrende hodepine..
Årsaken til dette ligger i gårdagens 18 timers arbeidsdag, der hovednæringskilden besto av absurde mengder kaffe, uante mengder pølse i brød og en corona på toppen av det hele.

Den siste idiot er tydeligvis ikke gått i grava enda, det blir helt klart en rolig kveld i dag..

Har en kollega som setter seg på flyet til varmere strøk i kveld og jeg vurderer seriøst å stjele billetten hans.

Et lite oversiktsbilde fra kontorlandskapet, som dere kan mane fram i hodet. En av mine gode kollegaer som også var på 18 timers graveyard shift i går, står å banner over kopimaskinen som har gått over i destroy paper modus for dagen.

Vurderer sterkt å dra hjem og sove meg igjennom dagen.. :-|

Håper noen av dere har bedre dager..

Edit:
En kollega påpekte at den kiloen med mandariner hver av oss hadde trykkt inn i hodet sikkert ikke gjorde noe som helst bedring..

Last edited:
God morgen fra solfylt OSL

Og deilig at vinden ikke river oss overende.
Hyggelig samling i går. Som enkelte elefanter og seniorer så avsluttet jeg tidlig. Som den ansvarlige småbarnsfar jeg er.

Nå er man i alle fall godt inne i dagens prosjekter. Merker at julen kommer, får nå begynner knivingen om å få plass til all cargo ut før jul...

Så nå er man i det kreative hjørnet for å få plass til alt.

Resten av helgen får nok med til diverse juleforberedelser i og utenfor heimen.

Ønsker alle en trivelig helg :)

S

Giddy up fra Chicago. Her har man kontordag foer man setter kursen mot ORD litt senere for en flight til SFO. Helgen tilbringes i Monterey.

En god helg oenskes alle!

Back