• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen godtfolk!

Fikk et kaldt gufs i dag da jeg luftet bikkja. Haglbyge..... :drunk: Var ikke noe jeg likte da jeg hadde mentalt sett for meg en vinter uten skraping av vinduer før man setter seg i bilen og kjører på jobb. Butt butt, it's not only only!

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Oslo. Dama påstår jeg luktet gammel fyll, men hva vet hun om det? Jobben kaller, men mistenker det blir mer enn en kopp kaffe idag. I kveld er det på han igjen, med julebord med jobben :cheers:

Ggg'morgen fra Mosjø'n! Her er det kaldt, blåsigt og vått .. satser på at de små grønne ikke lar seg affisere slik at jeg kommer meg uproblematisk ned til OSL i kveld. Foreløpig er status 100% kansellering av morgentrafikken ..

Oh well - alt årner seg for den kjekke!

Litt redusert i dag...

Takk for et hyggelig lag i går. Benytter også anledningen til å gratulerer Someone som ny leder i Flyprat.

Mårnings fra Troinnhjæmm !!

Her snør det kliss-klass og kaldt er det f*** meg også....:(
Deilig at det er fredag heldigvis ;) ;)
Ble den lykkelige eier av en iPad igår , så nå koser jeg meg med utforsking av denne..... :) :)

Ha en strålende fredag folkens :D :D :D

Good morning. Her er det travelt, måtte løpe inn i taxien og avlyse et møte før jeg måtte ut døren og inn i er annet møte på hovdedkontoret. Jaja bedre en ingenting så når er det snart møte igjen, før fest i kveld ha en fin dag alle sammen.

God fredda mårra fra Sørlandets perle også!

Her var det is på bilen og glatt på veien i dag morges. Tydelig at det er på tide å legge om til vinterdekk nu.

Skal bli deilig med helg nå ja. Ingen planer for helga, annet enn å hente seg litt inn igjen. Føler meg ikke 100% restituert enda, så det skal bli greit å slappe litt av og ikke minst sove lenge om morraen.

O well. Kanskje man skulle prøve seg på et :drink eller :drink :drink ?

God helg!

BF:cool2

God formiddag fra Nærbø.

Her sitter jeg på kontoret med en dundrende hodepine..
Årsaken til dette ligger i gårdagens 18 timers arbeidsdag, der hovednæringskilden besto av absurde mengder kaffe, uante mengder pølse i brød og en corona på toppen av det hele.

Den siste idiot er tydeligvis ikke gått i grava enda, det blir helt klart en rolig kveld i dag..

Har en kollega som setter seg på flyet til varmere strøk i kveld og jeg vurderer seriøst å stjele billetten hans.

Et lite oversiktsbilde fra kontorlandskapet, som dere kan mane fram i hodet. En av mine gode kollegaer som også var på 18 timers graveyard shift i går, står å banner over kopimaskinen som har gått over i destroy paper modus for dagen.

Vurderer sterkt å dra hjem og sove meg igjennom dagen.. :-|

Håper noen av dere har bedre dager..

Edit:
En kollega påpekte at den kiloen med mandariner hver av oss hadde trykkt inn i hodet sikkert ikke gjorde noe som helst bedring..

Last edited:
God morgen fra solfylt OSL

Og deilig at vinden ikke river oss overende.
Hyggelig samling i går. Som enkelte elefanter og seniorer så avsluttet jeg tidlig. Som den ansvarlige småbarnsfar jeg er.

Nå er man i alle fall godt inne i dagens prosjekter. Merker at julen kommer, får nå begynner knivingen om å få plass til all cargo ut før jul...

Så nå er man i det kreative hjørnet for å få plass til alt.

Resten av helgen får nok med til diverse juleforberedelser i og utenfor heimen.

Ønsker alle en trivelig helg :)

S

Giddy up fra Chicago. Her har man kontordag foer man setter kursen mot ORD litt senere for en flight til SFO. Helgen tilbringes i Monterey.

En god helg oenskes alle!

Back