God fredag fra Forus!

Arghhh, da er det helg med tre nattvakter på rappen. Kommer ikke som noen bombe at det er ræva vær når jeg har fri og omvendt.

Våknet utpå dagen av lukten av nybakt eplekake. Den kunne jeg visst bare holde fingrene laaangt unna. Innenriksministeren skal på venninnebesøk og vise frem kaken sin :cry:

Da fortsetter jeg kaffeslurpingen og ønsker Bizflyer god bedring.

God fredag fra Atlanteren hvor vi visstnok akkurat passerte Færøyene. Håper fremdeles at jeg rekker min connection til HAU er ihvertfall nokså stappfullt fly her. Mvh Fjordheim

God fredag fra gullstua på OSL.

Står et skilt om dagen supper her, men har etter over en halvtime enda ikke sett noe til den. :old

Gooood fredag fra Hardanger.

Riktig god bedring Bizflyer!!!

Fin fin tempratur i solen, men i skyggen er det ikkje mange plussgradene. Pliktene på jobb unnagjort. Nå blir det samling hos naboen for å lade opp til kveldens pubquiz med noen duggfriske og mest sannsynlig et vaklende Brann lag på bortebane igjen...

Ha en knallfin fredagskveld alle :)

Takker for alle hilsener!

Er kommet hjem fra sykehuset. Deilig å komme ut av sykehuset og hjem til egen seng. Venter med trallala dropsene jeg fikk til jeg skal legge meg så jeg forhåpentligvis får sove. Kjenner magen godt ja. Men kanskje ikke så rart når man ble skåret i for under 24 timer siden.

Neste fredag har jeg billett til kortidsferie i Nice. Lurer på om jeg blir i form til å gjennomføre den? Hadde vært surt å gå glipp av. Time will show.

Nå blir det sofa, pc og tv resten av kvelden. Og selv om det ikke burde være rart at jeg drikker i dag, tror jeg at jeg får stole på trallalalalala dropsene gir tilnærmet virkning, hehe

BF:drunk:

God kveld fra CPH og gate B2. Her er det rene dyrehagen fordi flyet er 55 min forsinket. I følge SAS-appen har jeg fått omtrent det eneste ledige midtsetet ved siden av, håper det stemmer.

I morgen venter First Class Terminal for første (og sannsynligvis siste) gang, og et sete i nesen på en 748. Tror ikke jeg trenger å bekymre meg for ledig midtsete da. :colgate:

God bedring til Biz og øvrige forumister. ;)

Hoy fra Stavanger. Her går min helg mot slutten og om snaue to timer er man i gang med denne helgens nattevakter. Håper det blir en rolig helg. Men først en dusj og litt "The Voice" før avreise.

God kveld fra Kristiansand.

Frykter det blir ny våkenatt (eller ihvertfall sen kveld) da serverleverandøren oppgraderte feil server med de problemer det medfører.

Ellers håper jeg alle får en fin helg!

Har sittet og blomstret i gulletasjen i CPH en stund. Venter i spenning på neste flight med SK-nummer som ifølge billettutskriften fra sas.no "Flys av: Qantas Airways".

Neste fredag har jeg billett til kortidsferie i Nice. Lurer på om jeg blir i form til å gjennomføre den? Hadde vært surt å gå glipp av. Time will show.

Det er vel ikke ID-sjekk i Nice, så da kan du jo kanskje hyre inn en stand-in?

Hei,
Det virker som the "Big-bras" i Stockholm har fått "nyss" i denne oppfetingskuren av både Euro Bonus konti / Euro Bonus Status + et voldsomt løp på trilling av wraps og pakking av champis.
Håper de likevel lager tilsvarende challenges allikevel i den kommende perioden.
Min bekymring er allikevel at man kjøper en Silver (bedrifter inngår avaler med SK, og ved avtalens tildeles ex. antall EBS, EBG for fritt fordeling innen bedriften). Dette var faktum da BU møtte kokurranse, jeg fikk BU-Gold i labben uten å ha reist med selskapet.....

Back