• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag fra BKK

TriStar

ScanFlyer Crusty
Medlem
God formiddag fra domestic loungen til Bangkok Airways på BKK. Var tidlig oppe i dag, flight fra Chiang Mai kl 6:55. Venter nå på å boarde PG305 til Trat. Skal tilbringe feriens siste dager på Koh Chang. Blir første besøk på denne øya. Ha en aldeles fortreffelig dag[emoji41]

God fredag fra Malaysia

God morgen, ser ut som det er 30 grader og sol som gjelder i dag også. Hoppet over morgendukkerten i dag, da det ble en senere morgen enn normalt. Nå venter vi bare på room service skal komme med frokosten, så er vi klare for og begynne en ny dag med ganske lite på programmet. Ha en fin dag

God morgen fra buss 31. Nå er det straks spinning på jobben. Og det har jeg aldri gjort før. Regner med at jeg kan ta en velfortjent helg i kveld engang.

God morgen fra Skaun!

Oppe i otta for å ta flytaxi til TRD igjen, fikk høre fra en sjafør i går at de hadde fått beskjed fra sentralen om å ta godt vare på meg, da jeg var en av de som tok mest flytaxi i området.. :)

NY i formiddag, NHL-kamp lørdag og Superbowlparty på søndag, blir en fin helg ser det ut som. Om noen er i NY så er det bare å sende en PM om vi, tradisjonen tro, skal ta en Fly&Øl der "ingen skulle tru at alle skulle bu"..

Så seatblock var lagt inn og håper den holder seg, reiser med de uvaskede i de bakre gemakker i dag, brukte en gammel after shave for syns skyld selv for å "passe inn".... :)

Nyt dagen og helgen alle sammen!

PS! Gatepersonell for SK907 ved OSL, JA jeg kommer med SK fra TRD som lander 10.15, ikke steng gaten før jeg kommer.. Takk!

Kim

God morgen fra Skaun!

Oppe i otta for å ta flytaxi til TRD igjen, fikk høre fra en sjafør i går at de hadde fått beskjed fra sentralen om å ta godt vare på meg, da jeg var en av de som tok mest flytaxi i området.. :)

NY i formiddag, NHL-kamp lørdag og Superbowlparty på søndag, blir en fin helg ser det ut som. Om noen er i NY så er det bare å sende en PM om vi, tradisjonen tro, skal ta en Fly&Øl der "ingen skulle tru at alle skulle bu"..

Så seatblock var lagt inn og håper den holder seg, reiser med de uvaskede i de bakre gemakker i dag, brukte en gammel after shave for syns skyld selv for å "passe inn".... :)

Nyt dagen og helgen alle sammen!

PS! Gatepersonell for SK907 ved OSL, JA jeg kommer med SK fra TRD som lander 10.15, ikke steng gaten før jeg kommer.. Takk!

Kim

Kunne jo bedt dem oppgradere deg også :colgate:

Regner ikke med du hadde klaget på det :)

God morgen fra Trondheim
Antar kimpe suser forbi her etterhvert, får vel stå på brua å vinke ;)

Tradisjonell fredag idag med taco og pils i kveld.Sitter egentlig å lurer på hvor mye indretjeneste det blir i helga.

Ha en strålende dag ;) ;) ;)

God morgen fra Sola!

Fremdeles uggen i skrotten, ser ikke ut som om forkjølelsen vil gi slipp. Så da blir det å opprettholde hestekuren jeg begynte på i går kveld, Paracet, Lemzip og congnac. Vel minus cognac'en på dagtid da!

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra indre østland.
Pappaperm og pakking til helgetur på programmet.
Slalåm med unga i helga, før tur til TRD på mandag.

God morgen fra Snillfjorden! :)

Med 1 stk hund i huset så er det bare å dra seg opp klokken 06.50 da, ingen bønn. Den firbeinte har fått vått og tørt, og det samme skal jeg finne før det blir en liten luftetur. Dagens planer er egentlig litt husarbeid og sport på tv. Selv om det er heller trått med fly-prosjektet inntil at epostene og slikt er oppe så venter en uansett på at SQ61 passerer snart. ;)

Med det så ønsker jeg alle forumister og #avgeeks en topp dag, hvor enn dere er på planeten! :D

God morgen fra Oslo nord - minus 1,5 grad - nysnø på bakken og bare 8 timer til å jobbe - så blir det nyte helgfri.

Jan

Til info:

Joda jeg suste nettopp forbi, og jeg fikk 1B over dammen��������

For snille barn osv...

Kim

God Morgen fra Vestlandet, langt på dag allerede da unge lovende var på jobb før 7!. Kan melde om lett snødrev, mye slaps og dårlige kjøreforhold. To bilister 100meter forran meg klarte å kræsje ( hvem hadde trodde på lengre bremselengde når motorveien var full i snø og slaps). Så da fikk man noen minutter ekstra i kø. Fin helg ønskes alle, her starter den om noen få timer!

God fredag fra gullstua på OSL. Et langt lounge-opphold på EWR har blitt endret til et langt loungeopphold på OSL. Innkommende fly er visst 3-4 timer forsinket.

God tur robertaas!

Rakk aldri innom loungen for å hilse som jeg tenkte!

Tjohei fra 1B på SK907.. Her har de fått Hästens puter og pledd ombord, Champagnen er kald og alt ser heeelt utmerket ut!

Kim

God tur robertaas!

Rakk aldri innom loungen for å hilse som jeg tenkte!

Tjohei fra 1B på SK907.. Her har de fått Hästens puter og pledd ombord, Champagnen er kald og alt ser heeelt utmerket ut!

Kim

Ny innredning...?

Nei, gammel innredning i 340-kjerra, men alt nytt av puter og pledd samt servicekonsept.

Purserfruen foran her unnskyldte på forhånd at alt var nytt, men at vi nok skulle merke forskjellen:)

Kim

God formiddag fra Forus,
Igjen ukas siste arbeidsdag. Det er rimelig vinterlig ute idag og kaldere skal det visstnok bli.
Greit med en rolig arbeidsdag nå ved ukeslutt etter travle dager "on the airways".
Forhåpentligvis slår værmeldingen til slik at det lar seg gjøre å ta turer til fjells i helgen.
Ha en fin dag Forumister.

Nei, gammel innredning i 340-kjerra, men alt nytt av puter og pledd samt servicekonsept.

Purserfruen foran her unnskyldte på forhånd at alt var nytt, men at vi nok skulle merke forskjellen:)

Kim

Blir kamp om å få det sengetøyet med hjem I kofferten :D

Morn fra 1.8 grader i Oslo! Snart formiddag, så på tide på våkne, ta seg en liten handlerunde og deretter klargjøre gjemmekontoret. Jobbehelg står for døren, det er ikke så ille, for det gir jo desto mer fri og reisemuligheter senere. Men først: Skrei skal fanges! God fredag, en spesielt god fredag til de som må tilbringe helgen utenfor Kongerikets grenser.

God fredag fra den snødekte ruinparken i gamle Oslo.
I dag var vel den dagen det var enklest å være fotgjenger denne uka.. Hyggelig samling på Flysamlingen i går, og snart er det helg :)

God fredag , alle sammen

Back