God fredag fra Bangkok

Hypern

ScanFlyer Rusty
Allerede midt på dagen her og med det har jeg greid kunststykke å misse en flight pga søvn. Heldigvis er endringsgebyret kun 500 kroner på billetten og jeg tror det skal være muligheter til å få endret til neste avgang til Kuala Lumpur. Tror ikke mobilen funka som vekkerklokke, men men så lenge det ikke blir noe mer av dette så får det vel gå. Var kanskje litt for lenge ute og drakk øl i går også. Man er ihvertfall hakket mer uthvilt og kan ta ting i et mer rolig tempo. Hadde nå ihvertfall verdens ærligste taxisjåfør i går. Gav meg kvitteringene for bompengepasseringene også.

Jaja til neste gang SKAL ikke det her skje! Hører noen rykter om såkalt Valentines dag også, men så lenge jeg er singel er det lite å bry seg om. Utestedene her var i hvertfall pyntet opp til det.

Glad fredag fra Ris. Nå settes kursen mot frokostservering på Fru K/The Thief for både mannen min og meg selv... Ja det er Valentines i dag - men vi skal begge spise med andre personer. I 12-tiden settes kursen mot fjell, vinter og sne.

God grytidlig morgen fra Klepp, realt skitvær i form av vind og bortoverregn i byger. Plan A er å komme seg på jobb slik at vi rekker vinlotteriet og avslutte uken. Kvelden blir rolig og seriøs da en av jentene skal ha filmkveld.

Når det gjelder deg i Bangkok:

Allerede midt på dagen her og med det har jeg greid kunststykke å misse en flight pga søvn. Heldigvis er endringsgebyret kun 500 kroner på billetten og jeg tror det skal være muligheter til å få endret til neste avgang til Kuala Lumpur. Tror ikke mobilen funka som vekkerklokke, men men så lenge det ikke blir noe mer av dette så får det vel gå. Var kanskje litt for lenge ute og drakk øl i går også. Man er ihvertfall hakket mer uthvilt og kan ta ting i et mer rolig tempo. Hadde nå ihvertfall verdens ærligste taxisjåfør i går. Gav meg kvitteringene for bompengepasseringene også.

Jaja til neste gang SKAL ikke det her skje! Hører noen rykter om såkalt Valentines dag også, men så lenge jeg er singel er det lite å bry seg om. Utestedene her var i hvertfall pyntet opp til det.
Hvordan er situasjonen der nede?
Jeg skal såvidt innom ifm en nært forestående DM tur og lurer på om jeg bare skal innkvartere meg ute på Suvarnabhumi.

Ellers, fin dag til alle forumister.

God grytidlig morgen fra Klepp, realt skitvær i form av vind og bortoverregn i byger. Plan A er å komme seg på jobb slik at vi rekker vinlotteriet og avslutte uken. Kvelden blir rolig og seriøs da en av jentene skal ha filmkveld.

Når det gjelder deg i Bangkok:

Hvordan er situasjonen der nede?
Jeg skal såvidt innom ifm en nært forestående DM tur og lurer på om jeg bare skal innkvartere meg ute på Suvarnabhumi.

Ellers, fin dag til alle forumister.

Jeg vil påstå det er lite problemer akkurat nå. Angrer nesten litt på at jeg viderebooket meg til Kuala Lumpur. Men taxien i går brukte lang tid, antagelig pga noe sperret veien et sted. Trafikken ser ut til å flyte bedre i dag. Det er ikke noe å lure på sånn som situasjonen er er per nå så lenge man holder seg unna demonstrasjonene. Men er jo klart at situasjoner kan jo fortere enn man aner eskalere.

Valentines kan dra dit pepper'n gror! Makan til amerikanisert opplegg!

Gruff, akk å ve fra Forus. Håper denne dagen går rasende fort.

Happy Violence Day eller hva nå man liksom feirer i dag. Her i Zermatt har det sluttet å snø, og det ligger an til svært gode forhold i dag. Ellers så sier vel ernæringsekspertene av det er viktig med en god frokost for resten av dagen

e7uvupe3.jpg

God morgen fra gullstua på OSL. Fast track fungerte idag, men wlan feiler igjen på min feilkonstruerte Lenovo. Den som fant på å plassere en wlanbryter helt ute på et hjørne av maskinen skulle vært skutt. :old

Skal en tur ned i sandkassen i helga.

Ha en god en alle sammen enten dere har sand eller sne mellom tærne.

Bilettluka til Thai fikset biffen de, litt venting, men 2000 BAHT fattigere så ble billetten greit endret. Og ja det var billigere enn å kjøpe ny billett. Da er bagasjen sjekket inn og jeg er på plass i loungen. Prøvde å få meg selv gjennom fasttrack ved å flashe gullkort, men neida. Slowtracken var uansett svært kjapp så ikke sikkert jeg hadde spart mye tid på det.

God fredag fra Trondheim
jobb,jobb og jobb. Deilig med fredag iallefall. Helga er åpen på kalenderen...satser på at den blir rimelig rolig :D :D

God dag fra Midtøsten. Tydeligvis også allergisk mot britisk mat da formen i dag er grusom. Svigermor var mektig imponert over tilstanden til svigersønnen sin når han braste inn døren. Nå er det amerikansk øl på solsengen og shwarma og champagne til lunsj.

Fikk noen artige "VIP" biletter til Red Bull fly race neste helg med gutta som blir artig.

Edit: Glemte å gi min støtte til Twin Otter om Valentines Day - trenger ikke et amerikansk handelsdagsstunt for å fortelle kona at jeg liker henne. Protestroser blir tradisjonelt levert/sendt dagen før ;-)

Nyt helgen før noen andre gjør det.

Last edited:
Endret billetten her om dagen hos Virgin America til en flight 4 timer tidligere. Kostet meg 25 USD. :)

Morn fra Herald SQ. Vi kom oss til slutt ned på JFK i går etter en humpete innflyving. Mange som var bleike i maska.

Snart ut til LGA for Chicago-ekspressen.

Edit: Glemte å gi min støtte til Twin Otter om Valentines Day - trenger ikke et amerikansk handelsdagsstunt for å fortelle kona at jeg liker henne. Protestroser blir tradisjonelt levert/sendt dagen før ;-)

Nyt helgen før noen andre gjør det.

Takk for støtte hr. Sud. Får liksom denne såkalte kjærlighetsdagen rett opp i halsen når man selv har gått gjennom et nylig samlivsbrudd. Men sånn er livet.

E
Snart ut til LGA for Chicago-ekspressen.

Må si jeg blir og mer nysjerrig på hva du driver med over der om dagen. På kryss og tvers og hit og dit. Blir reisesjuk av mindre. Forhåpentligvis kan jeg glede meg til en t/r etterhvert.

Gruffen fortsetter i Stavanger. Fant det best å avslutte arbeidsdagen mens leken var god. Håper noen timer under dyna gjør underverker.

Cecilie rules! Godt hun byttet brukernavn - lenge siden hun har flydd Skyteam .. :lol:

G'morgen fra et islagt Nord-Georgia! Hovedveiene er ryddet, men tror ikke jeg ville prøvd meg på innkjørselen vår. Den frøs til blank holke i natt. Satser på at den smelter helt i dag .. Solen er allerede ute.

Kun tre dager til helg .. Blir det rolig i dag, skal det nok bli litt freddasbilder også. Har en bunke fra FLL som ligger og godgjør seg på harddisken ...

Fredag i studentbyen også, er dog to ord som vil prege en del av min helg, nemlig "pose? kvittering?", dog alltids kjekt med litt penger

Da har passet mitt sagt takk for seg et eller annet sted mellom bagasjehallen på KUL og hotellet. HMPF - er ikke det jeg vil bruke ferien min på. :rolleyes: Har rapportert det mista på ekspresstoget , men tenker jeg drar ut til flyplassen og prøver der uansett i morgen. Hvem vet kanskje man har hellet med seg? Ble så desperat at jeg like gjerne gikk løs på minibaren på rommet - til selvfølgelig sterk overpris. Men greit at lommebok og mobil er i behold i det minste, men nå er jeg en bare en papirløs "asylsøker" i Malaysia...

Last edited:
Da har passet mitt sagt takk for seg et eller annet sted mellom bagasjehallen på KUL og hotellet. HMPF - er ikke det jeg vil bruke ferien min på. :rolleyes: Har rapportert det mista på ekspresstoget , men tenker jeg drar ut til flyplassen og prøver der uansett i morgen. Hvem vet kanskje man har hellet med seg? Ble så desperat at jeg like gjerne gikk løs på minibaren på rommet - til selvfølgelig sterk overpris. Men greit at lommebok og mobil er i behold i det minste, men nå er jeg en bare en papirløs "asylsøker" i Malaysia...

Du skulle nok blitt i Bangkok;) Men lykke til, håper det ordner seg med passet...

Selv skal jeg snart rusle hjem etter en alt for lang dag på kontoret. Får hvertfall trøste meg med at det igjen er varmt vann i både radiatorer og dusj.

Ditto, bortsett fra jeg liker å ha litt større avstand enn en dag med å gi blomster. Og så lenge man gjør det klart fra dag en så slipper man problemer siden :old

Barr å gjøre som meg: Ha bursdag på Valentines Day. Alle vet jo at Bursdag >Valentines Day. Fikk frokost på senga og gaver i dag morges så kan ikke klage :)

Back