God fredag. Endelig helg!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Forus. Da var man i gang med ukas siste arbeidsinnsats. Dagen starter som vanlig med kaffe i koppen, og gjennomgang av twitter-feed og diverse nettaviser. Så får vi se hva resten av dagen bringer. Var så heldig å rakk å få noen glimt av Airbus' Beluga XL som var på besøk i går. Det beste jeg klarte var noen motlysbilder på avstand men så det vil vise seg om noen av bildene er brukbare. Men uansett stas å få se noe utenom det vanlige på den lokale aerodromen.

Målet for helga er egentlig å gjøre minst mulig! Ha en fin fredag forumister!

God morgen fra Hvalstad. Solen skinner, barna er levert og espressoen nytes i solen. Kanskje jeg også få tid til en liten sykkeltur i lunsjen også. Come back for den eksterne barnevakten etter et halvt års koronapause, så i kveld skal vi bort for litt god mat og drikke. Ha en fin dag

God fredag fra Øvre Romerike.

Straks klar for å logge på jobben. Satser på at det går smertefritt og effektivt. Skal visst ha en medarbeidersamtale i dag, så får håpe man rekker det også.

Ellers lite planer for helgen.

Ha en god en :)

God morgen fra havet.

Flatt hav i en uke nå og meldingene sier flatt hav i en uke til. Eneste som mangler er grilling. Så vi får klare oss med Taco fredag og biff lørdag som vanlig.

Men, først må det ekspederes et stk helikopter.

God helg

FQTV

God formiddag fra hjemmekontoret på Grønland. Midtveis i en Teams-seanse med kompetansebygging og teambuilding. Rimelig dødfødt… Men snart er det helg, med sol, sommer, utepils (fredag og lørdag) og MC-tur (søndag). Ha en aldeles strålende helg[emoji3]

God fredag fra Trondheim
Solskinn og skyfri himmel....hva mer kan man forlange :cool:
Hytta venter etter jobb, resepten blir vel reker , loff og champagne :D:D

Ha en flott og fredelig fredag :D:D

God fredag fra Lillestrøm. Her har man kontorert en del og jobbet med en Power Point presentasjon jeg skal holde på mandag. Misliker å lage sånne, men jeg virkelig haaaaater å holde dem. Det er liksom så ekstremt døvt for alle parter. Det værste av 2 verdener. En Power Point presentasjon på Zoom med 30+ mutede utlendinger.

Men først er det helg. Ut med en kompis i Speedbird i kveld og så heldags i Speedbird med Storsmurf i morgen.

Nå har jeg dullet med den forbaska båten litt hver kveld hele uka. Så nå er den klar.

Ha en fjong helg

Jeg er overrasket over hvor happy jeg er med at vi har båt faktisk.

Du, BA har kjempetilbud i F til elefantfarmen i Kenya .. ;)

Kidding..

G'morgen! Hadde det ikke vært for at det var jobbhelg kunne det faktisk vært en god morgen også. Hadde store problemer med med å komme meg i gang i dag, og måtte ha en dugelig lur etter at bikkjene hadde fått morgenprosedyrene i havn ..

Men nå er jeg plassert i kontorstolen med fingeren på VPN-knappen. Ikke lenge igjen nå....

Donovan traller på radioen og jeg venter på noen Norske Albumklassikere i posten ... posten bruker helsikes lang tid fra Norge, men fra UK tar det bare en uke ... Grmpfh ...

Skal visst ha en medarbeidersamtale i dag, så får håpe man rekker det også.

Selvsagt skulle han ene tolleren som er kjent for å være vanskelig være vanskelig akkurat i det jeg satt og pratet med sjefen på Teams, sånn at jeg oppdaget at han ba meg rette på noe akkurat i det jeg trodde det var for sent.

Utrolig nok jobbet han overtid, så fortollinga gikk jaggu gjennom!

Nå er det helg, og jeg tror jeg trenger en cola.

Slapp du unna latekshansken hans?

Ja, men nå har ikke jeg krysset noen grenser i dag. Derimot en semitrailer som det var en vare på som han lurte på hva var, så jeg måtte google for han.

Har ikke hørt fra vedkommende på lenge, men han måtte slå til akkurat når jeg var opptatt med noe annet.

Ja, men nå har ikke jeg krysset noen grenser i dag. Derimot en semitrailer som det var en vare på som han lurte på hva var, så jeg måtte google for han.

Har ikke hørt fra vedkommende på lenge, men han måtte slå til akkurat når jeg var opptatt med noe annet.

Bare gunstig at du får vist for sjefen at du er en høyst viktig medarbeider :old

Back