• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God frædda

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
God frædda

God fredag morgen. Da var torsdagen unnagjort, og fruen ble behørlig feiret. EB melder om MD11, A340 og en skokk med E-jets fra HEL og i dag blir det en liten snakk med folk som har store, fine båter. To arbeidsdager til før påske....

Re: God frædda

God fredag. Da gjelder det bare å pakke ferdig før jeg drar ut til Kastrup og setter kursen mot påskefjellet. Nødutgang på SK1456 ble sikret igår så turen bør gå bra. Blir å dra rett fra OSL til Beitostølen for en uke med ski og god mat. Ha en fin dag

God fredag formiddag fra Tananger/Forus,
Er godt igang med dagen og mens røykerne er ute for ta seg en pause benytter jeg anledningen til å sjekke forumet.
Fin tur over fjellet igår fra OSL til SVG med SK4043 som var en time etter ruten til SVG. Men "what the hell" , været var fint og det var mange skjønne damer å se i terminalen på "galemoen" i mellomtiden.
Håper at de vasker vinduene snart i avgangshallen slik at det kan gå ann å ta bilder etter behov. Ikke av damene , men flyene på utsiden.
Eller blir det en fin dag og det ser ut til å bli en fin helg.
Ha en fin dag

Det er nok litt sent å si god morgen, men til mitt forsvar kan jeg si at jeg har vært i aktivitet flere timer allerede. Omtrent i dette øyeblikket skal BMIs ERJ-135 lande på Kjevik for første gang. Jeg har dessverre ikke muligheten til å være der, satser på søndag eller mandag. Er blitt så slapp med bildene i det siste, men jobben gjør seg ikke selv. Har ikke knipset Cimber heller for den saks skyld...

Nyt fræddan folkens!

Da var denne ukens siste arbeidsdag fullført, selv 6t 30min kjennes i beina når man står opp 03:50 om natta! :(

Nå er det helg og været er strålende, venter på at temperaturen skal kneppe opp ett par hakk før jeg hopper ut i solen :clap

Endelig freddag .. dette har vaert en lang og tung uke ...

Paaske, ja ... merker ikke mye til det. Her er det 'business as usual' og ikke en eneste ekstra fridag. Ikke lett aa bygge opp paaskestemning da ....

morn morn... eller noe. Jeg fikk en kjip oppgave i fanget i går ettermiddag og var ikke ferdig før før hønen gol i morges. Det betyr jeg forsov meg til flyet i morges og er ikke i Oslo, ingen pils på meg i kveld. :(

Men nå, leggetid.

-A

Sto opp kl. 1215 til sol og deilig temperatur.ORD-turen,og kun to fridager etter forrige ukes IAD-eskapade,satt godt i kroppen til en gammel kæll,gitt.

Men i kveld blir det Fly & Øl på oss som kan,og jeg forlater heimen om et kvarter.Dette blir topp!

Endelig hjemme igjen...med feber! Det ble 2 x Blue1 og 2 x MD90 - veldig hyggelig og bra opplevelser. Nå skal feber`n ned...

Glad fredag! Om et kvarters tid tar jeg påskeferie, og ettersom laptopen definitivt får bli hjemme slipper dere unna meg en drøy uke i alle fall. Ha en fortreffelig påske allesammen, og kos dere på "Fly & Øl" - neste gang kommer jeg også! :cool:

En nydelig men kald morgen i vest, det blir klart et stopp paa Blackbird for en Trippel Latte paa vei til Ferge kaia i dag....Cafe Vita....hmmmmmm

Og Team Cancer vant soleklart dagens etappe i Tour de Ferry....startet dagen med Bike & Latte paa Blackbird Bakery....etappen i Seattle kunne ikke ha vaert bedre, med Jonas Fjeld paa iPoden....og Bax DC-8-63 inn for landing paa BFI....med The Olympics i bakgrunnen.......og avsluttet med 5 DHC Beaver Take-offs paa rekke og rad fra Fagforenings Innsjoene......livet er godt i USA med bedre kaffe.....

Back