God første t(DO)orsdag

jameson82

Flysitter
God første t(DO)orsdag

God alt for tidlig morgen fra en rød flirt jernhest som skal kuske meg til den store byen for ett møte, før man beveget seg til selveste Plaza for innsjekk. Satser på å få ett par timer på øyet før man skal møte opp til registering å få se hva slags gærninger man skal på DO med. ;)

Ha en festlig en folkens

Last edited:
Re: God første t(DO)orsdag

Mornings fra bartebyen.
Deilig med en 40 min spasertur til jobb, på en deilig og frisk morgen :D
Noen timers jobb før man skal plukke opp Cedlind og DY_ENZV for transport til Værnes og flyvende transport til OSL.

Ha en strålende dag forumister :D :D :D

God første t(DO)orsdag

Mornings fra hovedstaden. På tide for dagens arbeidsøkt. I ettermiddag blir det et ambassadebesøk, men det er champagne og kanapeer på programmet og ikke visumkø ;) Så får jeg vel kommer meg til Plaza etterhvert jeg også. Ha en fin dag

Morgen fra Bodø.

Siste økt med Excel før jeg vender nesten mot Plaza og DO med SK4113. Satser på en produktiv morgen, slik at jeg slipper å jobbe søndag...

Ha en flott torsdag, og fly pent til de av dere som skal det :) :)

Last edited:

Goooooooood morgen. Å skru vekkerklokken på 05:10 for å pakke før jobb var en bedre idé i går kveld enn i dag. Men ble ferdig, og er klar for å dra rett fra jobb til BGO for noen kjekke nerdedager.

God morgen fra Oslo, jeg våknet før vekkerklokken og når jeg våknet gang nummer to hadde dritten selvfølgelig ikke ringt. Muligens meg som slår av den i søvne.

Med andre ord, avreisevekkeprosedyren min med dobbelt opp hva angår alarmer blir brukt imorgen tidlig. De åtte vanlige på kontoret står for tur før man får finne seg litt mat og etterhvert dukke opp på Plaza! ;)

Ha en finfin dag!

Dagens vær:

563052_10151607180066260_324065108_n.jpg

Jan

Full fres hele dagen med å gjøre klar for en haug nyansatte, før jeg vender snuta mot Plaza i ettermiddag.

:)

God morgon!

Full fart här i Stockholm innan jag kommer över med SK875. See you soon guys!

God torsdag fra Gamle Oslo. Skal teste ut en god buss, altså Flybussen. OSL-LHR, Aberdeen og Kirkwall står på reiseplanen. God DO og torsdag videre ønskes!

God morgen fra toppen av Tromsøya hvor man har en halv dag på jobb med tilbudsinput og budsjettjobbing pluss litt prosjektledelse...før man setter snuten sørover til DO'et med SK 4417.

Vi møtes på Plaza!

God morgen fra det Sørlandske!

Sol i dag og 8 grader. Kontordag med litt av hvert som skal fikses. I motsetning til de over her, skal ikke jeg på Plaza i kveld. Det blir vel heller å følge jr på fotballtrening.

Men dere som skal Plazafiseres i aften, må ha god fornøyelse!!

BF:cool2

God torsdag fra Tananger

Her bør man kanskje snart tenke på å gjøre seg klar til å reise mot landets hovedstad. SK4026 skal frakte meg og minst en annen forumist dit.

Gleder meg til de neste dagenes aktiviteter :colgate:

Håper bare at Tommy har lastet om bord mer enn bare øl og sprit :p

Ha en fin dag alle sammen :)

God første t(DO)orsdag

Goood morgen fra NSBs Signaturtog retning Oslo. Gleder meg til i kveld :D

God første t(DO)orsdag

G'morgen fra en rimelig fylt kantine i Framkfurt. Her skal et par timer slås ihjel før kursen settes nordover i Wrap-Class. Elgen er litt molefonken etter nattens herjinger, men ser ut til å komme seg nå som han har fått litt Kruttvann.
a7ejeve5.jpg

God formiddag fra Skåne. Fuldt fart på jobbet inden turen snart går til CPH og OSL med SK1458.

Ser frem til en stor G&T i loungen og et par gode dage forude.

See you soon in Oslo :)

God morgen fra Oslo, jeg våknet før vekkerklokken og når jeg våknet gang nummer to hadde dritten selvfølgelig ikke ringt. Muligens meg som slår av den i søvne.

Med andre ord, avreisevekkeprosedyren min med dobbelt opp hva angår alarmer blir brukt imorgen tidlig.

Våknet etter at alarmen hadde ringt i 5 minutter, så kan garantere at det blir dobbelt/trippelt med vekkerklokker før MD80 turene i morgen! Pakke må jeg også gjøre ferdig i dag, skal tross alt ut å gå Airbus crazy de neste to ukene - woop woop :D :D :D

Sees i morgen, IRL!

Våknet etter at alarmen hadde ringt i 5 minutter, så kan garantere at det blir dobbelt/trippelt med vekkerklokker før MD80 turene i morgen! Pakke må jeg også gjøre ferdig i dag, skal tross alt ut å gå Airbus crazy de neste to ukene - woop woop :D :D :D

Sees i morgen, IRL!

Du får kjøpe deg sånn tidsinnstilt armbånd med strøm helst av den typen som er litt kranglete å få av de funker fint. Lys våken med en gang.

God formiddag fra Follo. Her jobbes det for harde livet før man setter snuten hjemover, leverer bikkje, og så ta NSB L2 nordover til Plaza:-) Hektisk dag. Good times:-)

Back