God første t(DO)orsdag

Re: God første t(DO)orsdag

20130919_113622_1.jpg

Noen lytter spent til om det ikke snart er dags å reise for å treffe Bull Moose

SKAVISEEEE... Så er det booking da. ebokkkers.no... one-way.... ARN-BRU... Economy...

Forslag: United Airlines via EWR.

Liker sånne søkemotorer som gir oss flynerder gode alternativ.

Last edited:

Nettopp landet på CPH 1, 5 time til SK458 bringer meg til OSL med OY-KAO.
Det ble ikke en MD80 som planlagt når jeg betilte :-(.

Forøvrig stod SE-DMB parkert ved gate B10, var det ikke slik at det muligens blir den i morgen.

God formiddag!
Ekstremt hektisk dag med mange møter og en mottakelse i ettermiddag. Satser på å rekke plaza i kveld, dog uten medforumist Bardf som skal være med i morgen.

God første t(DO)orsdag

NSB Komfort ble akkurat referert til som First Class av konduktøren til en påstigende passasjer i Kongsberg. :p Nuveeel.

Hei og hå fra Berger. På plass den nest siste arbeidsdagen på tre uker. Skal dessverre ikke flakse MD80 i helgen, men tar igjen med en stor, firemotors widebody til uka ;)

Lønningsdag var det også i dag, og de fleste går og lurer på hva som evt. er galt, siden de fleste har fått mer penger enn de pleier. Jeg satser på at det skal være sånn, og gleder meg til å stikke innom enten Guitar Center eller Sam Ash Music i New York om en drøy uke ;)

Ha en god en, enten du er på do eller ikke :)

God dag fra UiO avdeling Informatikk.
Vært flink student de siste dagene og unnagjort alt av innleveringer så man er klar for DO i helga. Men innen den tid venter GTAV som man nå kan ta seg tid til å skikkelig spille en stund.

God ettermiddag fra Forus,

Travel dag og sluttspurten settes inn før neste dagers begivenheter.
Det blir tidlig kvelden her over i sørvest idag.
Tannbørsten og kamera må gjøres klart for morgendagens øvelse.

Ha en fortsatt fin dag.

God første t(DO)orsdag

Sitter på lokaltoget .. Snart ute av tunellen. Eller har solen gått ned? Fin tur fra FRA. Holdt meg unna både wrap og laksesalat. (Ja den er tilbake)

Det er gangavstand i solskinnet fra ruinparken i gamlebyen til plaza, og nå er siste møte for dagen unnagjort, bare litt opprydding før jeg går med trillekoffert og kamerabag :) Kjenner jeg er mer og mer klar for å ta av :)
Bare to dager siden forrige tur med SAS, og da jeg gikk av som en av de siste og fortalte om morgendagens begivenhet ble jeg invitert til å si fra neste gang, for en tur i cocpit :)

Nuvel, på MegaDo er til og med SAS GO mer enn godt nok ;)

Ha en god kveld, hvor enn du er!

God første t(DO)orsdag

Ai ai ai, noen som har det å skal kose seg på plaza og rundt om resten av kvelden. Selv har jeg fått en mini strafferunde med forsinket helikopter i kveld....

God ettermiddag fra Grønland. Her sitter man og leser om det som utvilsom blir årets happening her på forumet, og sparker seg srlv hardt i skinnleggen for at man avbestilte. Istedenfor sjampis og MD blir det gipsplater og VW på meg denne helgen. :p Nei, nok selvmedlidenhet; ha en fantastisk DO alle sammen!

God ettermiddag fra Flytoget. Snart klart for å gå på DO. Har vært en hektisk uke med kansellert fly både mandag og onsdag, med all den morro det medfører. Har vært to dager med møter i Trondheim til i dag, og kjenner fortsatt at det strengt tatt kunne vært greit å kutte de siste øllene... Jaja. ¨å an igjen i dag, så sånn er det! :)

Back