• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God feriesøndag

Discus

Galley Slave
Medlem
God feriesøndag

God formiddag fra fjerne østen, nærmere bestemt nord i Thailand. Fantastisk flott her, god mat og vennlige folk. Flyplassene i området logget 39C i går så her er det viktig med mye kjØLig drikke utover dagen.

Ha en fin dag i øst og vest, nord og syd.

Re: God feriesøndag

Mornings fra Hvalstad. Her dukker etterhvert Svigers opp og kona har kommandert med frem med både støvsuger og vaskeklut. Så mye for helligdagsfreden liksom. Får satse på jeg kommer meg ut på en luftetur enten løpende eller syklende i kveld. Ha en fin dag

Glad feriesøndag fra Verdens Ende. Snart årsmøte i veilaget her ute...og jeg er redd det ikke kommer benkeforslag på noen ny leder så da hiver jeg meg på 6. året som leder. Etter møte er det vel tid for en Aperol eller to...glad sommer:-)

Glad feriesøndag fra Verdens Ende. Snart årsmøte i veilaget her ute...og jeg er redd det ikke kommer benkeforslag på noen ny leder så da hiver jeg meg på 6. året som leder. Etter møte er det vel tid for en Aperol eller to...glad sommer:-)

Forsovet deg i dag?

God søndag herfra. I god form etter Øl&Lønsj med en større gjeng fra gamlejobben i Lillestrøm i går. I dag vaskes det klær, i morgen skal de hives i en koffert, før man skal utenlands på tirsdag.

God søndag ønskes :)

God formiddag fra fjerne østen, nærmere bestemt nord i Thailand. Fantastisk flott her, god mat og vennlige folk. Flyplassene i området logget 39C i går så her er det viktig med mye kjØLig drikke utover dagen.

Håper du koste deg med røkelaksen på vei over...

Elefanten anbefaler varmt å takke ja til å være leder. Da kan man si nei til alt og så må de bestikke deg for at du skal si ja. Han har allerede en anselig mengde bestikkelser lagret i skuffen. Men pass på å ha pekt ut noen steder å gjemme deg om de prøver å tvinge deg istedenfor å bestikke. Under en tung stol for eksempel.

God morgen fra Seilet i Molde. Sykt fine de balkongrommene. Super utsikt og svært lav pris. Straks ut på lunch og så hjemover med bolaget.

Ha en fin en

God formiddag fra Værnes. Her venter man på propell sørover til OSL. :) Hjem for å repakke til TOS tur i morgen, via TRD og BOO... Ha en fin en! :)

Hei fra Trøndelag.
Testet noen nye hengekøyer med myggnetting i skogen i går kveld og det viser seg at myggnettingen er nettopp det. Neste gang bør jeg passe på å få tak i knottnetting, for noen av de små dustene klarte å komme gjennom maskene og forsyne seg av meg. Makan.

Ha en flott søndag :)

God morgen fra Seilet i Molde. Sykt fine de balkongrommene. Super utsikt og svært lav pris. Straks ut på lunch og så hjemover med bolaget.

Ha en fin en

Håper du har hatt tid til å besøke Tapp&kork, beste baren i byen (til de som anser Molde som by)!

Skybar på Seilet er ikke ille, men de har et ganske begrenset øl/drikkeutvalg.

God ettermiddag fra Tunhovd!
Deilig å komme seg til fjells igjen, selv om det snart er en hytte i skogen jeg har.
Ikke nok med at påskeliljeeksperimentet ble svært vellykket, det stod jaggu meg en slant Gammel Opland igjen siden sist også. Oh joy!
Sløy søndag ønskes :)
8adae5090b8bdd24d77d02efcab0bac6.jpg
5a3924d6dc8e93d8bb8880e608e9313b.jpg

Ja Widerøe Dash 8-300. Valgte propell da tiden var grei og morsomt med litt annerledes av og til. Neste 10 flighter denne uka er jet. :)

Flyr de TRD-OSL? Eller mente du TRF? Eller flyr du via-via?

God søndag fra Seattle. Etter mye god øl (Bud, Miller, Coors) vender jeg snuten hjem igjen til Oslo med United via EWR. God søndag til alle som er ute å flyr.

God St. Hansaften fra Sørlandet. Her gjøres det klart til en kveld på brygga med god mat og drikke. Øl fra Kona brewing company. Ha en fin søndag :)

Last edited:

Flyr de TRD-OSL? Eller mente du TRF? Eller flyr du via-via?

Flyr 12 i uka nå, tror jeg ... TRD-OSL altså.

Jaja .. sitter nå her og taster. Ser folk poster bilder fra Airliner International og sine rom på Renaissance, og jeg er ikke noe misunnelig .. neida .. ikke i det hele tatt ... Men men - sånn er'e. Hadde bare brukt masse penger på ting jeg ikke har bruk for likevel. Sa han til seg selv. Lyder overbevisende?

Ser ut som det blir en runde tordenbyger i dag også .. standard værmønster.

Bedre søndag fra litt vest for Seattle, hvor det blir første møte i planleggnings komiteen for Bakevja 2020 (tidligere kjent som Julebord i Seattle) - alle er velkomne til Bainbridge Brewing Alehouse (lokalet er godkjent av Mia og Fnate!). Neppe Yellow Beer på menyen, men noen av oss liker øl uten støttehjul.

Back