Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Glad feriesøndag fra Verdens Ende. Snart årsmøte i veilaget her ute...og jeg er redd det ikke kommer benkeforslag på noen ny leder så da hiver jeg meg på 6. året som leder. Etter møte er det vel tid for en Aperol eller to...glad sommer![]()
God formiddag fra fjerne østen, nærmere bestemt nord i Thailand. Fantastisk flott her, god mat og vennlige folk. Flyplassene i området logget 39C i går så her er det viktig med mye kjØLig drikke utover dagen.
Glad feriesøndag fra Verdens Ende. Snart årsmøte i veilaget her ute...og jeg er redd det ikke kommer benkeforslag på noen ny leder så da hiver jeg meg på 6. året som leder. Etter møte er det vel tid for en Aperol eller to...glad sommer![]()
God formiddag fra Værnes. Her venter man på propell sørover til OSL.Hjem for å repakke til TOS tur i morgen, via TRD og BOO... Ha en fin en!
![]()
God morgen fra Seilet i Molde. Sykt fine de balkongrommene. Super utsikt og svært lav pris. Straks ut på lunch og så hjemover med bolaget.
Ha en fin en
Propell fra TRD til OSL?
Ja Widerøe Dash 8-300. Valgte propell da tiden var grei og morsomt med litt annerledes av og til. Neste 10 flighter denne uka er jet.![]()
Flyr de TRD-OSL? Eller mente du TRF? Eller flyr du via-via?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.