God ferie-tirsdag

Hel fra skrenten. Lang frokost er inntatt foran peisen og familien er sendt avgårde med ganske mye bedre matpakker enn hva jeg hadde.

Er delvis sjekket inn på morgendagens flight til LAX og ser ut som vi har nesten hele upper deck for oss selv på denne 748n.. ikke First, men litt privatjet følelse.

I kveld skal vi testes og så er det tidlig i seng.. taxi er bestilt 0400:8:

Velkommen vestover - har ryddet opp litt i vaeret i Santa Monica saa naa ser riktig bra ut - straalende solskinn, kanskje ikke saa varmt som en kunne haape men betydelig bedre temperatur enn Lillestroem

Her klokken 09:15 har man jobbet 4 timer allerede, dog er nok 6 + timer foer hjemmekontoret kan stenge og vi kan gaa en lang tur med avdeling Voff+Voff - travle dager i prosjektet.

Mulig du fortsatt sover fordi at om du var våken så ville det vært ÅPENBART for deg hva du hadde brukt dem på. Har man brukt 12 millioner uten å huske på hva, så har man neppe brukt dem på salat.

Det var da som pochcher.... Må jo nesten langt på vei si du nok har rett her. Tar du i mot tidbestillinger til psykologitjenester også? Rabadamtimtim...... Kanskje vi da kunne funnet ut av hva jeg hadde brukt dem på?:spin

Det var da som pochcher.... Må jo nesten langt på vei si du nok har rett her. Tar du i mot tidbestillinger til psykologitjenester også? Rabadamtimtim...... Kanskje vi da kunne funnet ut av hva jeg hadde brukt dem på?:spin

Hypnose, kanskje ... ? Leeeeen deg tilbake .... du blir døsig .... øyelokkene dine blir tunge ..... Du får lyst til å sette tippegevinsten inn på bankkonto 70xx.xx.xxxx ......

God ettermiddag fra det sørlandske!

Etter en dårlig natts søvn har det gått i full fart, og nå er det snart et nytt 3 timers møte som starter.

Får ikke fra meg drømmen fra i natt. Jeg hadde vunnet 12 millioner i lotto for en stund siden, men nå var kontoen tom, jeg hadde verken gods eller gull og kunne bare ikke huske hva jeg hadde brukt pengene på. Er det rart jeg drikker...

Jeg tror heller at noen er på flørteren.... :p:p

Da hadde jeg håpet det var mannen hennes som var avsenderen…

Back