God ferie-tirsdag

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God mårnings fra Bangkok. Her er soloppgangen beskuet fra sengen, deretter servering av et par kopper Nespresso mens utsikten nytes. Idag skal vi ta lokal kanal båt fra Saphan Asoke og vestover til Phanfa Bridge. Deretter noe tempel besøk, så det blir en varm dag tenker jeg.
Ha en glitters tirsdag!

bb40395f4da4c475c84bf8858f0d4b0e.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Gamlebyen Hotell i Fredrikstad…hvor heldigvis direktøren følger meg og min kjærlighet til kokosboller…for på nattbordet i går kveld så stod det en kokosbolle på sølvfat med glass lokk…så en perfekt start på dagen og måneden her. Videre til en kjent hovedgård i nabobyen på formiddagen.

God morgen fra BGO. Her var planen WF672 nordover, men den er kansellert. Prøver igjen via TOS med WF622, som er 1 time forsinket. Det skal tydeligvis ikke være lett å komme seg til Bodø!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

... og der tikket SMS inn med kanselleringen, 10 minutter etter at jeg fikk endret avgang. Kraftig forsinkelse i systemet?

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

God morgen fra L1. En tur på kontoret for å få jobbet litt. Etter januar-prosjektet med en treningsøkt hver dag er gjennomført, skal det bli godt med en hviledag. Og i kveld skal det lages podcast.

God morgen fra kontoret,

Faktisk litt sent i gang i dag i forhold til normalen. Men lar ikke det ødelegge dagen.
Fikk kommet litt ajour med diverse månedsavregninger i går. Så det hjelper litt.
Ukas statusmøte med resten av butikken på Skype etterpå. Kunne like godt vært avholdt pr SMS el Mail. Kommer ikke så mye fornuftig ut av det. Men det er egentlig ganske greit å holde kontakten med de andre avdelingene også. Så får la det passere.

Nyter litt godt av Chinese New Year med at det er litt roligere med fisk på enkelte destinasjoner. Så da har man en bitteliten sjangse til å komme litt videre i noen andre prosjekter og planer som ligger og venter på siden.

Happy tirsdag ønskes

S

God morgen fra Grønland. Her har hjemmekontoret vært åpent siden 7:30 og dagens første Teams-møte er gjennomført. Årets første jobbreise i ettermiddag med DY til Trondheim. Både kost og losji på Solsiden. Så får man håpe værgudene har roet seg slik at man kommer trygt frem til det nordenfjeldske som planlagt. Ha en finfin tirsdag[emoji3]

Morn fra Kolsås, hvor man venter på snøen som skal legge seg oppå isen, kan jo bli interessant. Satser på solide corona-lettelser i ettermiddag, men mistenker at det blir heller beskjedent, må nok vente og se an litt...
Nuvel, kun snaue fire dager igjen med hjemmekontor uansett, før permisjonslivet starter

God morgen fra prærien. Arbeidsdagen godt igang, men du verden så treig jeg kan være. Blir besøk av en reparatør av nytt tyskt kvalitetsprukt på kjøkkenet i ettermiddag.

Vurderer også en joggetur om jeg rekker før snøen kommer. Løp i går og det er mye is som er greit det ikke lå snø oppå rundt…

Da var man tilbake på hjemmekontoret. Nå har jeg gitt opp, og innsett at det ikke var meningen at jeg skulle komme meg nordover denne uken i det hele tatt.

Hel fra skrenten. Lang frokost er inntatt foran peisen og familien er sendt avgårde med ganske mye bedre matpakker enn hva jeg hadde.

Er delvis sjekket inn på morgendagens flight til LAX og ser ut som vi har nesten hele upper deck for oss selv på denne 748n.. ikke First, men litt privatjet følelse.

I kveld skal vi testes og så er det tidlig i seng.. taxi er bestilt 0400:8:

Da var man tilbake på hjemmekontoret. Nå har jeg gitt opp, og innsett at det ikke var meningen at jeg skulle komme meg nordover denne uken i det hele tatt.

Velkommen til Norge vinterstid kan man vel si. Ganske uforutsigbart det der med vær og vind.

G'day fra Oslo. Kveldsvakt venter på jobb så får vel handle litt før det.

Og god tur til Sud i morgen, taxi kl 04 er vel aldri moro, men er vel verdt det av og til når man skal ut på tur.

God morgen fra Lillestrøm. Litt basiskontorering er unnagjort og nå er det dags for lunch så et egg står og bobler i gryta.

Spent på korovapressekonferansen i kveld.

Men nå får jeg gå og hente egget mitt. Ha en fin dag

God formiddag fra Forus,
Her jobbes det godt i prosjektet. Omtrent 1/3 er tilbake på kontoret her fra hjemmekontor.
Det betyr litt mer effektivitet når man slipper å ha køkjøring av Teams møter.
Så langt en variabel vinter med frost og mildvær om hverandre. Snøen som falt i natt har smeltet allerede.Det er nå slik det pleier å være her i sørvest. Det spirer i hagen allerede også.
Fint det går mot lysere tider.
Ha en fin dag.

God formiddag fra Blefjell. Jeg antydet i går at jeg vurderte å emigrere fra heimen en liten periode nå, på grunn av et usedvanlig høye smittetall i Kongsberg og svært mye smitte i omgangskretsen til resten av familien. Jeg er ikke redd for å bli smittet selv, men konsekvensen av det er at jeg blir midlertidig tatt ut av venteliste og det har jeg ikke lyst til. Så nå har jeg lånt hytten til lillesøster og blir her til frem mot helgen. Det blir bra for alle parter. Her er det stille og fredelig og jeg får slappet av og ungene slipper å bekymre seg om at de helst ikke bør smitte sin gamle far. Formen kjennes bra ut så det blir forhåpentligvis litt jobbing i dag også.

Hei fra Fort Lauderdale.
Bra det tilslutt er Første Februar, har oppført meg og kjørt en Dry January, bra for lever og kalaskule, men man blir tørst av slikt og nesten for mager også. :cry:

Skål for Fenruar..:drink

Hepp hepp fra litt lenger nord. Her er frokost overstått for folk og dyr og Dyr 1 har spydd ned sofaen til fruens store glede …. Velvel …. far fikk rydde opp ….

Slutt på hælja allerede, så det er bare å glede seg til neste. Og Blyluftskipet synger om en galge på radioen ..

God ettermiddag fra det sørlandske!

Etter en dårlig natts søvn har det gått i full fart, og nå er det snart et nytt 3 timers møte som starter.

Får ikke fra meg drømmen fra i natt. Jeg hadde vunnet 12 millioner i lotto for en stund siden, men nå var kontoen tom, jeg hadde verken gods eller gull og kunne bare ikke huske hva jeg hadde brukt pengene på. Er det rart jeg drikker...

God morgen fra Gamlebyen Hotell i Fredrikstad…hvor heldigvis direktøren følger meg og min kjærlighet til kokosboller…for på nattbordet i går kveld så stod det en kokosbolle på sølvfat med glass lokk…så en perfekt start på dagen og måneden her. Videre til en kjent hovedgård i nabobyen på formiddagen.

Jeg tror heller at noen er på flørteren.... :p:p

Får ikke fra meg drømmen fra i natt. Jeg hadde vunnet 12 millioner i lotto for en stund siden,

Da vet du at du drømmer. Den vanlige Lotto-potten er jo på 14 millioner, så enten vinner man 14. evt. halvparten, evt. en tredel, etc. etc.
Heeelt urealistisk.

Forøvrig er Viking-Lotto-potten nede i "startsummen" også, på bare 30 mill.
Håper jo på å vinne, men det kunne godt vært litt mer.

Ellers er man straks ferdig med dagens gjemmekontorering. Tror det gikk noenlunde greit.

Ha en god en :)

Får ikke fra meg drømmen fra i natt. Jeg hadde vunnet 12 millioner i lotto for en stund siden, men nå var kontoen tom, jeg hadde verken gods eller gull og kunne bare ikke huske hva jeg hadde brukt pengene på. Er det rart jeg drikker...

Mulig du fortsatt sover fordi at om du var våken så ville det vært ÅPENBART for deg hva du hadde brukt dem på. Har man brukt 12 millioner uten å huske på hva, så har man neppe brukt dem på salat.

Back