God Dreamliner morgen fra OSL!

God 1Mai Tirsdag. Perfekt vær for vår slepp i dag, ellers en fantastisk dag med tur til Flekkefjord. Selv fikk jeg ikke reise til OSL pga denne turen men pytt pytt, kan ta det igjen en gang selv håper jeg dere som skal til OSL får en fantastisk dag. Ha en bra dag forumister :D

For øvrig håer jeg mange får mulighet til å se nærmere på 787. Jeg var selv så heldig å få en omvisning i flyet for noen måneder siden og er meget imponert over teknologien. Bra å se at avionics tar et langt steg fremover på 787. Det reduserer bruk av mekaniske og hydrauliske systemer. Gjenstår bare å se at all den fine avionics lever opp til forventningene i praktisk drift. Så langt lover det bra.

Last edited by a moderator:
Kom mai du kjipe promille. Rææva start på dagen med grei hangover.... Nå er det bare å dytte i seg en skive før man kaster seg i en eller annen bil på vei opp til Osl. Ser ut til å bli en ganske bra dag i Sola.

Ha en fortsatt strålende dag godtfolk!

God formiddag fra 1.maibyen Mosjøen. Rolig start på dagen etter konsertbesøk av Kaizers Orchestra i går kveld. Bandet var i superform og leverte virkelig varene. Vi satser på at de kommer tilbake om ikke alt for lenge! Ha en fin dag alle forumister. :)

Det er vel nevnt opptil flere ganger, men helt 100% er det ingen som vet - sett bort ifra Tobias og Tobiasine i tårnet.

Kan bekrefte at det blir 01L for landing. Så håper jeg at det tilfeldigvis er en eller annen med kamera der i dag som klarer og fange den ;)

Kom mai du skjønne promille? Ihvertfall tipper jeg det er endel med skallebank i dag med tanke på all festklar ungdom jeg traff på i går.
787 lar jeg være 787, 1,5 år siden jeg var inne i en så det er gammelt nytt :)
Helt enig! :)
Du var også med på SMD II?

Ikke fullt så god morgen ifra Moelv. Her står kamera sekken ferdig pakket å bilen er vasket og tanket for planen var en OSL tur idag, men søvnmangel pga migrene stoppet de planene. Får ta avgangen i stedet.

Morn fra Sandefjord som i dag stiller opp med 16 grader og sol. Blir nok maks avslapping idag, utenom kanskje en liten løpetur, da man imorgen setter kursen mot Rygge for å se om Luftforsvaret har lyst til å ha meg bak spakene i enn slik flygemaskin.
Fatter'n blir snart sendt på jobb med instrukser om å prøve å få tatt bilde av den fly-greia som skal være der idag

Skulle tro folket aldri har sett en Dreamliner før... :p

God morgen her bortefra. 1. mai er vanlig arbeidsdag, så her skal guttungen kjøres til skole før arbeidsdagen begynner. Satser på en rolig dag, skal prøve å rydde litt i Fly i Rute-databasen vår.

Det er jo nesten som hjemme på Bainbridge - gå tur med Beaglen og se opp på 787`er - observerte den fra Kruttmølle åsen på Svartskog. Lengter hjem til Bainbridge !

Mornings fra Chicago!

Kos med Dreamliner, haaper paa mange fine bilder

Dere som jobber innenfor, hils Skip Thompson (som er ombord) fra meg.

Back