God Dreamliner morgen fra OSL!

Thomas

ScanFlyer Rusty
Da var man godt innkvartert i fjerde etasje med varme boller og kaffe. Solen skinner fra skyfri himmel og med en lett bris fra nordøst har allerede første maskinen forlatt 01L.

Tipper hele flyplassen er rimelig klar for storfint besøk, så får vi se hvor nære vi kommer kjerra før man blir skutt etter :lol:

Lykke til alle fotografer, ETA er enn så lenge 10:45z!

787 meg her og der...
Sørg bare for at NON er klar for avgang til FCO du nå ;)
Flybytte til wifi og sky er foretrukket!!

Morgenhilsen

DYA

Trodde du hadde emigrert til BKK!
NON er så klar som den kan bli etter opphold i Helsinki, byttet fra -DYS kun for å imponere, god tur - gate 45! :colgate:

God morgen fra Lunner :D
Idag skal det filmes, sitter og pusser glass - linser - objektiver (stryk det som ikke passer!)
Flott vær men akk så skarpt lys, hmm dreamliner i motlys vi får se hvordan dette blir...

God morgen! :)

Da klargjør man linser, kamera og alt annet som skal bli med på tur til Dreamlineren!

Håper alle har en fin dag!

PS! Noen som vet om den kommer til å lande på 19R eller 01L? Lander den på en rullebane uansett, eller avhenger det av vindretningen?

ENGM 010510Z 04003KT CAVOK 04/00 Q1028 NOSIG

01R/01L i bruk for øyeblikket, men siden den er blitt "lovet" på vestre bane kan man vel gå utifra at den deiser ned på 01L.

God morgen fra SVG. Da sitter man på flyplassen og blomstrer før DY527 tar meg til OSL. :)

Ha en fin en alle forumister :)

Happy spotting - det blir nok en opplevelse.
Hadde det kke vært for at jeg var så heldig å se 787 i Seattle i 2009, hadde jeg nok vurdert sterkt å ta turen nedover fra Trøndelag!
:fly

Kom mai du skjønne promille? Ihvertfall tipper jeg det er endel med skallebank i dag med tanke på all festklar ungdom jeg traff på i går.
787 lar jeg være 787, 1,5 år siden jeg var inne i en så det er gammelt nytt :)

Litt husarbeid venter før vi får middagsgjester i ettermiddag. Dessuten blir det vel litt arbeid foran dataen....man bygger ikke landet ved å gå i tog :stir

God morgen fra Trondheim. Her inntas frokost før arbeiderdagen "feires" på lesesalen. Så blir det til gjengjeld ut en tur og spise i kveld da.

Får håpe 787en tørker på vei over Nordsjøen. Her i England har det vært vått i hele april med flom, og mai starter også våt. Da er det vel bare å sule opp og komme seg til MAN for å ta SK4608 hjem. Regner med at det er glade lyseblå om bord, mens de røde kanskje er litt mer dempet.

God morgen fra solen i Asker. Blir en tur innom Frognerparken med noe skikkelig bakverk vi ikke finner i Bergen før vi flyr vestover i ettermiddag. Kanskje jeg og frøken rekker en titt på plastflyet også.

Back