God dag, endelig freddan

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Noen få timer igjen av nattvakten så er det en uke fri. Hva gjør vel det når solen skinner på livets glade gutter :drink. Ha en heidundranes fredag.

Glad fredag morgen... Nå klokken 06:45 skal Alfa`n håndvaskes før den settes inn i en varm garasje... Videre blir det en haug med møter - det ene skal også min 3 1/2 år gamle nevø være med på - før han og jeg skal styre heimen alene det neste døgnet...

Ha en flott fredag!

trøtt morgen hilsen fra CPH..... *gjesp* PH, BT og KLM venter før det blir weekend på meg *sukk*
ha en skyfri fredag og ellers en god weekend

God morgen hilses fra sete 3A på SK2861. En flyging som skulle ha vært godt etabert på STAR til EKCH.

Men den gang ei.

Fordi:

Det snør, det snør
Tiddelibom
Det er det det gjør
Tiddeli Tiddeli Helvetes forbanna BOM!

Så her sitter vi, på 23 på ENBR. Mens de brøyter RWY. Så må de brøyte TWY. Og da er RWY snødd til igjen. Så må de brøyte RWY. Så må de brøyte TWY. Og da er RWY snødd til igjen. Noen som ser et mønster her? Og i mellom alt dette trenger vi DE-ICE.

Yessda.

Enda godt man ikke skal lenger enn til EKCH. Og at man er vert for møtet som skal være der.

"You can expert start shortly" kommer det fra en høyttaler på FD. Oss? Akkuratja, "They have to sweep the deicing platform".

Fanden ta dette hvite gubbjokket!

Mvh,

God morgen fra Forus!

Da var det fredag gitt. Siste airbeidsdag denne uken. Jammen fikk vi ikke litt påfyll av snø og ja, ikke feil det!

Vel, ha en fin fredag da forumister! :)

Hehe ...

Ikkeno' snevær her litt lenger nord, sånn omtrent midt i Norge. -9 står det på termometeret og ingen antydning til skyer etter hva jeg kan se.

Sitter med en kopp fersk Starbucks og cruiser .. Litt gammel Genesis på radioen gjør morgenen fullkommen. Skååål kosmonauter!

God morgen fra Oslo hvor solen er i ferd med å stå opp. Egentlig skulle jeg ha pakket i går, men det ble endel øl ute istedet, så da får man gjøre det etter frokost. Siste møte skal etter planen være ferdig 13:30 og ikke mange minuttene etter det blir det å sette kursen mot Beitostølen med endel venner av meg. Ha en god helg!

Morn. Noen klager på snøvær her på tråden.

Hos meg :SWE er sola i ferd med å komme opp, men det er -20 grader!!!

Jeg er så lei, er det ikke slutt snart? Vanligvis begynner vi å se etter hestehov nå.

Det har snødd nesten sammenhengende i to døgn her i Tromsø. Og bortsett fra søndag som skal regne bort, har det visst tenkt å snø helt frem til neste fredag.

Jaja, kanskje like greit man sitter inne på kontoret i disse dager.

God morgon!

Hemma hos mor och far i Sigtuna och slappar av i helgen med god mat. Fick besked igår att Rädissån Blö - Uppsala - "A Scanair.no hotels member" håller öppet i slutet på April när "Someone" kommer på besök.

Utanför fönstret skiner solen och när jag har blivit färdig med morgonens e-mails och skrivarbete blir det en tur ut.

God formiddag fra Edinburgh,

En travel uke på her og der nærmer seg slutten. det blir straks å sette kursen videre opp til ABZ og Dyce for returen i ettermiddag SK4616 over sjøen til hjembygda.
Kaldt og fint vær med godt med snø i høyden her også enda.
Ha en god dag og fin helg forumister.

Fredag ettermiddag og det laver ned med snø! Skal det ingen ende ta?
Hva har jeg gjort for å fortjene dette? Er det rart at jeg :drink???

Skal bli deilig med helg. Måtte den hersens snøen smelte fort som f....

BF:cool2

God fredag direkte inne fra LSE, London! Ute er det sol & flott vær. Tenker at det blir en liten spasertur langs Themsen litt senere. Utsikten fra hotellrommet er vedlagt - slett ikke dårlig til å være midt i London (parken er Green Park for de som er kjent i London).

Attachments

• greenpark.jpg
    greenpark.jpg
    137.9 KB · Views: 152
God morgen fra Bergen. Da har man jobbet igjenno met par mailer og ordnet litt og vips, så er det snart lunch. Ha en bedre dag. Skulle noen føle for det så er det noe snø i innkørselen her som burde måkes, men jeg gidder ikke.

-A

God formiddag fra Oslo! Solen henger høyt oppe på himmelen, og skyene har viket for solen i dag - så været er nydelig!

Ha en fin dag videre alle sammen! :)

God fredags ettermiddag fra Sandefjord! Ikke det samme strålende været som det har vært de siste dagene, men det er allikevel ganske alright. Det er den vanlige fredagsunderholdningen står på programmet ikveld.

God hælj!

PS: BF, du kan bare glemme å sende snøværet opp hit. Har fått mer enn nok. :p

God morgen fra et solfyllt Chicago. Her er "Miracle Mile Breakfast" inntatt, og dagen kan begynne. Armer og bein under innflygning til bane 10 paa ORD ved ankomst igaar: Et smaafly, eller et helikopter, kom inn i innflygningstraseen, vi fikk TCAS Resolution Advisory og "Climb, climb!" fra systemet. Go-around ble gjort fluksens og 20 minutter senere var vi paa bakken. Rapportskriving er gjort av kapteinen. Jeg flyr lower rank paa denne turen saa jeg bare supplerer med egne inntrykk. Vi var ikke mer enn 400 fot fra hverandre, vi paa vei ned, han paa vei opp.
Ha en fin dag!

God ettermiddag fra fjellet. Her er det så langt tidenes nedtur når det gjelder hotell(rom), så dette kan stort sett bare gå en vei - opp. Heldigvis bare to netter som jeg ikke betaler selv. Mulig det kommer en mer detaljert kritikk senere. Får finne baren og drukne skuffelsen. Ha en bedre aften.

Tja, da blir det debriefing av incidenten til Stein Kaptein om ikke lenge. Uanmeldt ankomst til Chicago belønnes med lunch, stikker fra kontoret om ikke lenge for ett mini scanair treff.

God morgen fra Chicago. Flott dag som Stein sier, sol, flagget på utsiden av kontoret beveger seg lite og det er ett knippe plussgrader.

Det blir ett par pils på lørdagen med en svenske som har tatt over Ericsson kontoret her i Chicago, de har kontor rett over gangen fra oss.

Ellers, ett par turer til gymnastikksalen er planlagt for helgen.

God kveld fra Oslo. Da jeg har klart å pådra meg en kraftig forkjølelse, blir det bare en rolig helg på meg dessverre. Ha en god kveld og en flott helg folkens!

Back