God bittelillle og fredag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen. De sier at julekvelden kom fort på kjerringa, men heg er vel et bevis for at den kom enda fortere på gubben. Det blir kontorering inkl intervju, men satser på andre sysler etter lunsj.

Vi har nå for øvrig vært på vei mot lysere tider i 2 t.

Last edited:
Glad fredag:-)

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Lot selgerne mine få fri i dag - så da blir det en ekstra arbeidsdag på meg i ferien. Men først kaffe, forum og mokkabønner. Ha en rolig og fin fredag:-)

God morgen. Bitte litt jobbing, men mest juleforberedelser, før det blir julebord på Schrøders senere i dag. Fikk om sider brukt litt bonuspoeng og noen MC premium vouchere i går. OSL-MAN i Plus med 15.000 per hode for kameratgjengen, med litt lounging og drikking ombord er fort den drøye 200 lappen i avgift "tjent inn". Ha en fin dag

God morgen fra Grønland. Straks klar for avgang til kontoret. Runder av litt tidligere i dag og setter kursen mot Kongsberg. Blir litt feiring av Drekkedagsnatta, en gammel tradisjon som skriver seg tilbake fra sølvverkets historie. Kanskje rekker vi en liten tur opp i gruveåsen for litt pølsegrilling og vorspiel. Ha en finfin førjulsfredag[emoji3]

God fredag fra Forus. Helga skal tilbringes på jobb. Satser på det blir en rolig helg. Virker som de fleste her på bruket har tatt ferie allerede så det blir nok rolige dager. Ha en fin en!

Morn fra hjemmekontoret. Sjefen legger lista høyt og annonserte at han tar kort dag, og regner med at vi gjør det samme. Får vel bare gjøre som ledelsen da, selv om det nok blir litt arbeid.

God morgen fra en svært stille Knaus hvor det er 100% støy-fritt.. Ikke så mye som en elbil som summer forbi. Hele familien sover og her nytes havregrøt med appelsinmarmelade, Evergood og hissig knitrende peis. Snart er det på med litt vinterklær og tusle ned til kiropraktoren (Eller Abu Grahib Spa som jeg kaller han).

Jeg står for menyen de nærmeste fem dagene så da blir det massiv handling i dag og prepping. Strøm Larsen tar jeg i morgen i håp om at hipsterne har funnet noe nytt.

Fantom-reisefeber? Gjett om a... Noen kjente drar til Bali, noen Hua Hin, noen Dubai (Al Qasr seff) og da pirrer det skikkelig.

God morgen fra havet.

Nattevakt unnagjort. Værmeldingen studert nøye og nå klar for en kvil. Ser helikopter trafikken på Flesland står for øyeblikket. Vi har ikke hatt helikopter siden mandag så backlogingen begynner å bli lang. Håper de som styrer bare kaller en spade for en spade og kansellerer slik at vi kan fortsette med drift og heller ta julen i havet [emoji857]

God helg

FQTV

God morgen fra Lillestrøm. Siste jobbdag før jul venter, men det er faktisk ganske ok å sitte hjemme og kontorere litt før man reiser inn til bortekontoret og stri-kontorerer. Det bryter opp dagen litt og sørger for at man kan unngå stappfulle tog.

Ha en ekstra best dag

God fredag fra Romsås, jeg har plusstimer nok til at det ble noen fridager denne uken, og nok å gjøre for å få høytiden i havn her hjemme. Skal hente julepynten fra kjellerboden, og stå for baking av pepperkaker i dag :)

Ha en god dag enten du er ute eller inne :) Det snør i hvertfall ikke i dag.

God morgen fra Stavanger. Her har en kommet seg fra Bangkok til moderlandet for feiring av jul. Dagens oppgaver startet på Kiwi da de åpnet. Har siden vert på Mega og Meny for supplering og bilen ble full og Mastercardet fikk kjørt seg. Nå er en akkurat hjemme igjen og en har fått mekket seg en skvett kaffe som nytes sammen med melkesjokolade.
Varene i bilen skal siden avleveres hos eksen hvor julefeiringen skal finne sted.
Ha en glitrende flott fredag :)

God morgen fra Lommedalen. Dette føles som Groundhogday filmen, våkner opp til gårsdagen. Værmeldingene melder opphold, men det blåser og sner like mye som i går. Sjefen ringte i går ettermiddag og beordret meg en tur til Lørenskog for et presserende ærend, midt i ettermiddags rushet. Heldig vis ville kona være med, så fikk vi utnyttet kollektivfeltet så mye det gikk. Når vi var på de kanter, tok vi handlingen på Tiraden kjøpesenter. Imodium til oss og viktige medisiner til kona og en tur på Normal, der de har et godt utvalg av ting i unormalt små størrelser. Knøttsmå tannkremtuber, små flasker med munnskyllevann og små barberskum bokser. Et sted som er greit å besøke før man skal på reise og vil pakke lett. Når/viss sneværet gir seg, skal det måkes sne og ryddes i garasjen, der det ikke har vært bil inne på 1,5 år. Til middag blir det svinekoteletter fra halvprisdisken på Rema, med blomkål, surkål, poteter og tyttebær til.
Utenom det, ingen planer. Ha en god dag alle sammen

God morgen fra Gaustablikk. Her blir det garantert hvit jul. Bare litt kontorering nå før skitur. Familieinnrykk i ettermiddag og porchetta i kveld. Nyt dagen.

God ettermiddag fra Jar ,
Vi hadde en fin biltur Tananger - Jar i går , ingen værproblemer , snarere tvert imot. Fra Mandal til Larvik var det nydelig og klart vintervær , 7 pluss grader og sol før det ble overskyet ved Larvik. Det gikk fint nordover Vestfold og jeg hadde stort sett venstre feltet for meg selv.
I dag litt julehandel i byen før den første av 4 julemiddager med familien sener på ettermiddagen.

God fredag fra det Sørlandske!
Jeg har tatt juleferie, men mye fred og ro blir det allikevel ikke. Nå må man ut på Sørlandssenteret for å få kjøpt julegavene. Noe av det jeg liker minst er å stresse rundt på et kjøpesenter. Heldigvis har en kamerat invitert på champagnedrikking i kveld. Så i det minste noe å se frem til.
I dag har jeg også fått skrevet ferdig reisebrev fra min tur på Havila Castor som var helt strålende. Hvis du har lyst til å lese det, finner du det her:
https://finalcall.travel/no/reisebrev-langs-norskekysten-med-havila-castor/

God jul ønskes!

God fredag fra det Sørlandske!
Jeg har tatt juleferie, men mye fred og ro blir det allikevel ikke. Nå må man ut på Sørlandssenteret for å få kjøpt julegavene. Noe av det jeg liker minst er å stresse rundt på et kjøpesenter. Heldigvis har en kamerat invitert på champagnedrikking i kveld. Så i det minste noe å se frem til.
I dag har jeg også fått skrevet ferdig reisebrev fra min tur på Havila Castor som var helt strålende. Hvis du har lyst til å lese det, finner du det her:
https://finalcall.travel/no/reisebrev-langs-norskekysten-med-havila-castor/

God jul ønskes!

Det der så ut som et veldig bra opplegg😀 Takk for at du delte den opplevelsen.

Back