God baklengs mandag….

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
God baklengs mandag….

……BookingBonusFingrene er rimelig slitne….men naa er er allt paa plass og ankomst OSL med BA 770 (FnateReprise) Tirsdag kveld er i boks. Pussing nok endte alle alternativene fra Seattle til Oslo med Bonus billetter opp med BA 770 :p The curse of Fnat ! Clotted Chicken with GT !!

Skulle egentlig reist SEA-LAX-LHR-OSL men avreise 07:00 naar en bor paa en oey er litt vel spennende spesiellt naar foerste ferge gaar 05:20 fordi det er helligdag…saa derfor ble det SEA-PDX-LHR-OSL med avgang 16:31 - mye bedre og mye mere tid med den lille italienerinnen - hadde egentlig lite behov for 8 timer i Los Angles + 8 timer paa LHR, naa blir det litt under 2 timer i PDX og 6 timer paa LHR - BA Arrival Lounge T5 + Centurion Lounge T3 fungerer…

Re: God baklengs mandag….

Mornings fra L1. En økt på kontoret venter. Så er jeg påmeldt en dugnadsøkt i hockeyhallen. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg etter en hyggelig helg på Rømskog spa sammen med andre levertransplanterte. Nå er det tilbake til hverdagen og muntlig eksamen for mine studenter. Vi skal holde på med det fra i dag og frem til og med torsdag. Heldigivs er det nettstudenter og muntlig på nett så da får jeg tatt det hjemmefra.

God morgen fra Sandnes. Noe trøtt da man ble sittende oppe å se på Indianapolis 500 i natt. Litt av en dag for bilsport-interesserte. Får satse på man klarer å lure seg til en powernap eller to i løpet av dagen. Et par dager fri gjenstår før det er på tide å ta på seg uniformen igjen. Ha en fin en!

……BookingBonusFingrene er rimelig slitne….men naa er er allt paa plass og ankomst OSL med BA 770 (FnateReprise) Tirsdag kveld er i boks. Pussing nok endte alle alternativene fra Seattle til Oslo med Bonus billetter opp med BA 770 :p The curse of Fnat ! Clotted Chicken with GT !!

Skulle egentlig reist SEA-LAX-LHR-OSL men avreise 07:00 naar en bor paa en oey er litt vel spennende spesiellt naar foerste ferge gaar 05:20 fordi det er helligdag…saa derfor ble det SEA-PDX-LHR-OSL med avgang 16:31 - mye bedre og mye mere tid med den lille italienerinnen - hadde egentlig lite behov for 8 timer i Los Angles + 8 timer paa LHR, naa blir det litt under 2 timer i PDX og 6 timer paa LHR - BA Arrival Lounge T5 + Centurion Lounge T3 fungerer…

Clotted Chicken with GT leste jeg merkelig nok som "Chat GPT". (I all övrighet enda et dyre-skrott-produkt jeg aldri har hört om).

Fölger litt sänn smänervöst med pä streiketrusselen, vi flyr via OSL pä slutten av uka (synd, ellers kunne man jo sagt hallais dc 8) og det ser jo litt truende ut...

God formiddag fra Kolbotn-kontoret. Digg med regn i natt - måtte det komme litt til! Skal se det blir en tur innom et hus på Lørenskog i formiddag også. Ha en bedre mandag!

G’morgen ja .. Helligdag eller ikke, bikkjene er igang til vanlig tid. Får kompensere med en lur etter morgenturen.

Var en tur på kirkegården lørdag der en del av konas familie er begravd, og der var folk ute og satte ned flagg ved alle gravene der det ligger veteraner. Fin tradisjon.

Ikke så mye planer for dagen. Like greit etter å ha gått amok med motorsaga og slept trestammer ut an syne i går ...

God tur, sjef. Bongos kan imidlertid varmt anbefale BA770, så dette går fint.

Ellers god forkjølet morgen fra Lillestrøm. Når jeg la meg i går hadde jeg et egg i halsen og tørre øyne og i dag er jeg skikkelig forkjølet, så da er det bare å holde hjemmekontoret. Straks skal Storsmurfen leveres på hårklipp, og imens skal jeg sitte og gjøre noen kjipe kontoroppgaver som jeg har utsatt noen uker.

Ha en best mandag!

G’morgen ja .. Helligdag eller ikke, bikkjene er igang til vanlig tid. Får kompensere med en lur etter morgenturen.

Var en tur på kirkegården lørdag der en del av konas familie er begravd, og der var folk ute og satte ned flagg ved alle gravene der det ligger veteraner. Fin tradisjon.

Ikke så mye planer for dagen. Like greit etter å ha gått amok med motorsaga og slept trestammer ut an syne i går ...

Er det mange spennende flått-arter i bakgården din? Hyalomma-aktige monster?

Er det mange spennende flått-arter i bakgården din? Hyalomma-aktige monster?

Sikkert. Her i det semitropiske har vi det meste av giftigheter, fra planter til insekter til krypende dyrearter. :p Men ikke noe vi tenker på til daglig, annet enn vanlig forsiktighet. Men den vanligste flått-arten her er 'Lonestar'.

Men årsaken til motorsaglassakren var et par trær som blåste ned på den ubebygde nabotomta, så jeg ville ha dem litt vekk fra eiendommen min.

Back