God andre påskedag

Someone

Moderator
Medlem
God andre påskedag

God morgen fra Sandaker. Hovedstaden kan melde om et par grader, men antydning til blå himmel, så får håpe det holder seg pent. Greit og være hjemme igjen, men virker som hele byen var på fjellet i påsken. Selv klokken halvelleve på kvelden var det fortsatt kø ved Hønefoss, dog bedre enn tidligere på dagen. Ut og spise i kveld, men innen den tid er det endel utpakking på programmet.

Re: God andre påskedag

Morn fra Vierli. Blir å surre rundt her oppe etterfulgt av rensing av ski før man hopper i kjøredoningen og kommer seg hjemover. Satser på at det ikke er noe særlig med kø

God morgen fra Snillfjord! :)

Her melder man enkelt og greit om regn og grått vær så langt en ser. Derimot byr denne mandagen på årets seriestart i Tippeligaen, og i år skal gullet dit det hører hjemme...på Lerkendal så klart. ;)

Ellers lite å skrike høyt om her i fra, ha en topp dag forumister!! :D :D

Tippligaen trenger jeg ikke å bry meg noe om. Er kun PL som dessverre går mot sesongslutt. God formiddag fra Oslo - ser ut som det er ganske dødt ute. Hverdagen sniker seg sakte men sikkert innpå. Var jo ute med noen folk i går og øl - så det merker man jo litt, men kunne jo vært verre. Var deilig å være frisk igjen etter å ha vært litt halvsyk hele påska. Tror jeg må få gjennomført noen bookinger for tiden som kommer i dag.

God formiddag fra gamle SAS hotellet i Oslo. Her går turen til NSB om kort tid, med kurs mot Fredrikstad og sesongstart i (O)BOS-ligaen. Ser det blir spredd en del misforståelser i medier og i andre kanaler om at det er Tippeligaen som er årets høydepunkt her hjemme på berget. Det er selvsagt feil, da det i år er (O)BOS-ligaen som er den viktigste. Så da er det kun en ting å si: HEIA BRANN!

Retur til Bergen i kveld med SAS og avgårde igjen i morgen tidlig til Trondheim, der jeg også tenkte å få med meg et aldri så lite øl og fly treff. Blir nok kos! (Forbehold må tas om det skulle endre med katastrofe i Fredrikstad i dag. I så fall tør jeg ikke møte...)

God ettermiddag fra Randaberg :) dagen vil bestå av familieselskap, Tippeliga start hvor 3 poeng forhåpentligvis blir med til Stavanger før kursen settes mot Trondheim ombord hos SK senere i kveld :) håper alle har fått oppleve en fin fin påske og vel hjem til de av dere som skal hjem i dag :)

God dag fra Ytre Møre. Her er det noe kjølig og vind. Blir hurtigbåten til Valderøya om noen timer, deretter drosje og 737-600 og NSB og deretter Ruter. Får håpe på en smidig reise. Får vel følge med litt fotball på veien, kanskje det blir en skrell på Lerkendal. Ellers er det vel fare for at Brann rykker ned igjen, men la oss ikke håpe så skjer. :lol: God mandag! :cool:

G'morgen fra MARTA. Springbreak og folketomt. God timing. Forhåpendtligvis hjemme til siste halvtimen av Tippeligaen ...

5b1c2202ef2e1dd0866136950a60e4a2.jpg

God 2dredag fra OSL. Dette kalte Air Canada "frokost". :cry:

attachment.php

Ha en god en alle som spiser bedre enn dette idag.

Attachments

• IMG_9270.jpg
    IMG_9270.jpg
    29.6 KB · Views: 268
Last edited:

Bedre enn pretzels og peanuts som man vanligvis får. Var det ikke mer i kjøpetralla?

Ingen kjøpetralle under trans-atlantisk tur. Unntatt den med taxfree da...

God 2dredag fra OSL. Dette kalte Air Canada "frokost". :cry:

attachment.php

Ha en god en alle som spiser bedre enn dette idag.

Det der så jo helt patetisk ut. Trodde man som regel fikk bedre enn det der på transatlantisk økonomi til frokost.

God siste påskedag fra det sørlandske!

Ikke skjedd stort her i dag. Og det er jo deilig.
Eneste som ødela dagen var da jeg logget meg på Hhonors kontoen min og oppdaget at jeg var blitt terminert vekk fra gull status og rett ned på blue. Lumpent gjort. Kunne jeg ikke i det minste fått soft landing til sølv. Riktig nok er det tøysegull jeg har hatt de siste 4 årene, og trodde det skulle fortsette litt til. Men den gang ei tydeligvis.

Var glad i gullet hos Hilton jeg. 100% oppgraderingsuttelling er meget pent.

Er det rart jeg drikker?

Denne fotballen kan ta seg en bolle. Lite biler og trafikk hele veien ned fra fjellet helt til man skulle parkere i Sogn Studentby...
Resultatet ble 250 kroner til Q-park men til gjengjeld kan jeg nå stå der i 30 dager...

Back