• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God andre dag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Tjøme. Her har man brått og brutalt blitt vekket etter at min kone sendte sine nevøer for å lage et voldsomt lurveleven for meg. CATIII her i skjærgården i dag og ser ikke over til noen andre øyer. Kanskje man skal prøve å få seg en løpetur før det blir juletorsk i Sandefjord senere i dag. Ha en fin dag

God morgen fra BGO. Venter på dagens eneste flight til CPH, før SAS tar meg videre til ORD i ettermiddag. Optiontown gikk igjennom denne gangen også. Fin julegave fra SAS! :D
Om ca. 22 timer lander jeg på LAX. Blir noen fine dager i Cali.

Ha en fin romjul og godt nyttår!

God morgen fra Oslo. Leste på Twitter at en bilist ble stoppet pga mistanke om promillekjøring. Viste seg å være en greker på norske vinterveier for første gang :colgate:

Er det flere av dem blir jeg snart nødt til å pelle meg nordover. Ikke en enda fridag disse juledagene så bizflyer: DET ER POKKER MEG URETTFERDIG

Her har man brått og brutalt blitt vekket etter at min kone sendte sine nevøer for å lage et voldsomt lurveleven for meg.

Hun bare forbereder deg på det som kommer. Jeg var happy med å få sove til 06.07 i dag og bare en strafferunde på 20 min i firetiden. ;)

God morgen fra Bgo. Nydt en deilig julefrokost og i ettermiddag sendes foreldre og egen familie østover. Satser på å rydde vekk julen og slappe av alene i sofaen før havet kaller i morgen.

God onsdag – her er det ingen helligdag så man sitter på kontoret og tar en litt rolig “norsk” dag for en gangs skyld.

Det var nesten ikke-tropenatt i dag tidlig klokken 0700 med pistrende 21 grader (heldigvis 29 nå) ;)

Kvelden skal tilbringes med rypa på Traders Vic på Madinat Jumeirah hvor vi skal feire…. Hmmm….. Ahh – Langhelg :D

Attachments

• 21.jpg
    21.jpg
    78 KB · Views: 329
Morgen fra Bodø! Her er det fortsatt nydelig vær, selv om det har blitt kaldere i natt. Nediset bil ute, ser jeg. Skal på jobb i dag, første Sortlandsavgangen siden julaften, så spent på om det blir noen reisende. Kjøres søndagsrute, dvs at jeg ikke blir å være framme på Sortland før rundt halv tolv i kveld. Håper på rolig tur, men man vet aldri.

Ha en fin andre!

God 2. juledag fra Oslo. Snøen har lavet ned i svære flak (les: våt) en stund nå, så skal endelig ut å kjøre snøfreseren (nesten like morsomt som å fly) før jeg må hente moderen på bussterminalen med påfølgende lakse-middag (Mmmm....).

God andre dag fra Oslo.
Tilbake i byen etter en tur på landet noen dager nå. Ikke stort på programmet, men må bli en tur på butikken idag for noe småtteri der..
Ellers blir det å holde seg innendørs, og få med seg noen kamper fra PL.

Ha en fin 2. juledag :)

God morgen fra E6 hvor man cruiser nedover Østfold til Fredrikstad hvor pinnekjøtt og forhåpentligsvis årets siste runde med julemat venter!

Men ellers lite nytt å melde, møkkavær er det i hvert fall!
Ha en fin dag!

Groggy "morgen" fra Stavanger!

Her han man påført seg selv en liten forkjølelse, så det er vel snart på tide å trykke diverse C vitamin relaterte produkter i trynet slik at man kan forebygge litt.

Ha en fin en forumister! :)

Go kveld fra Pattaya.
Heldigvis milevis fra snø, slaps og det som værre er.
Dagen ble tilbragt på stranda i behagelige 30gr. Nå er det ut å spise å muligens se litt engelsk fotball på en eller annen pub.

Ha en fortsatt god jul :)

Etter flere dager med mye deilig julemat, skal man nå bak disken på puben på jobb nå straks og ut kvelden. Greit det med 100% overtid dag. Blir penger av slikt.

I morgen er jeg tørst igjen!

Fri fra den vanlige jobben torsdag og fredag heldigvis!

BF:cool2

Snøvær på Ytre Møre. Om bord i Tide-etelleranna. Ankomst Valderøya om en knapp time, utrolig treg billettør er usikker på om der er buss... Vel, uansett god tid med 2,5 time før flyet går. Greit å komme tilbake til hovedstaden for å bygge landet igjen. God romjul!!

Alltid uforutsigbart på denne tiden. Pga tech på annen båt blir det trøbbel utover, og med et noe forsinka fly nå, fikk jeg tilbud om å ta dette. Utmerket SAS-service!

Mornings fra Chicago. Hyggelig jul her etter utrolig mye stress de siste par maanedene, naa har roen endelig senka seg. Var hos Dag paa julelunch julaften, modern svingte igang ribba paa ettermiddagen, kommende svigermor mekka kalkun i gaar.

I dag har hele kosteballetten tatt turen til kjoepesenteret, saa jeg snek meg en liten tur innom kontoret for aa gjoere ferdig alt av rapporter for 2012. Er vel ferdig om en times tid. Var egentlig ferdig den 14. desember i SingTel, men hadde ett par uker ferie som var tatt til 2. januar.
Tidligere arbeidsgiver har pent bedt om at jeg jobbet i dag og tre dager i neste uke slik at mannen som skal ta over etter meg faar en god start. Kompromisset ble at de betaler meg ut januar. Helt greit.

I kveld er det vel atter en monstermiddag paa programmet. Fortsatt god jul!

Var egentlig ferdig den 14. desember i SingTel, men hadde ett par uker ferie som var tatt til 2. januar.
Tidligere arbeidsgiver har pent bedt om at jeg jobbet i dag og tre dager i neste uke slik at mannen som skal ta over etter meg faar en god start. Kompromisset ble at de betaler meg ut januar. Helt greit.

Fått deg ny reisejobb, eller?

BF:drink

God aften, litt grogg og litt rastløs. Så rastløs at man fikk dyttet inn "G+" og "Liker" knapper øverst i trådene. Det bør funke greit nok, men anse det som en "beta-release" som kan ha noen snag.

Back