• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God 2. pinsedag!

mcduck

ScanFlyer Gold
Det gikk nettopp opp for meg at det ikke ble noe søvn i natt, delvis grunnet et prosjekt som må kodes ferdig før uken er omme, delvis fordi det nettopp kom ut ny episode av Game of Thrones.

Gradestokken viser respektable 15 grader nå klokken 4, det går mot en fin dag. Forhåpentligvis, med hjelp av store mengder kaffe (og Burn), holder jeg ut til kvelden igjen ;)

Ha en super dag folkens!

God morgen fra Bucharest. Her er temperaturen allerede over 25 og de har tenkt seg et stykke over 30 idag igjen. Et fint opphold i et land som var en positiv opplevelse. Rom-tiggerne har jo alle dratt til Oslo så her slipper man denslags.

Ser ofte nye sammenhenger når jeg reiser. For eksempel som jeg over dans fra Jordan i Brasov:
http://www.youtube.com/watch?v=m0_wkqrC1jc

Og musikk og dans var ikke helt ulikt den rumenske varianten alle så ut til å kunne i Bucharest:
http://www.youtube.com/watch?v=W0Bq0KP_hoU

Ha en fortreffelig fridag med musikk og dans.

God morgen fra Sandaker. Solen skinner og baconet ligger i pannen og puttrer. Selv ikke de troende kan gi noen god forklaring på hvorfor man har fri i dag, men greit med en fridag uansett. Etter at leiligheten er skinet er planen noen mil på sykkelen i Marka. Ha en fin dag

God morgen fra Best Western på gardermoen, hvor man tilslutt endte opp etter at man kapitulerte i forsøket på å overnattw på OSL... Akkuratt ferdig med frokost, så da får man vel ta turen til OSL snart, slik at man rekker bergensflyet.

Sitter på Loungen i Bucharest og lurer på om drakula-kulen min vil overleve sikkerhetskontrollen i Munchen.

attachment.php

Attachments

• dracula.jpg
    dracula.jpg
    18 KB · Views: 504
God formiddag fra BA (First) loungen på LGW. Etter en særdeles hard pinse i London er det klart for en tur til Alicante og noen dager med familie hygge (les detox) :drink:drunk:
Gode nyheter ved innsjekk. Ble flyttet fra rad 13 til rad 1. Greit når man bare betalte £140 for billett. Lenge leve Emerald statusen.

Hei og hopp fra det Sørlandske!

Strålende vær her, så nå går turen ut på vannet. I båt dog.
Skal bli en herrrrrlig ettermiddag!

God andre pilsedag ønskes...

Good mandag!

Her er man akkurat utpakket etter en uventet tur til Gdansk i helgen, fløy med Wizzair for første gang, og det var faktisk en veldig hyggelig opplevelse t/r TRD. :)

Nå skal koffert pakkes igjen, turen går i ettermiddag til ARN, før man skal til MLA i morgen tidlig.. Rakk å være hjemme i noen få timer i det minste denne gangen da!

Pissregn i Skaun i dag, nyt innedagen alle sammen!

Kim

Hei fra Dubai hvor man sitter på kontoret etter en selvvalgt langhelg. Senior er på besøk så det har blitt myyyye god mat og drikke. Det ble også er opphold på Jumeirah Etihad Towers i Abu Dhabi som imponerte selv rimelig bereiste Senior..(loungen deres er nesten verdt turen... fra OSL;)) Dropoff på DXB senere i dag og deretter sofa med mor..(som har dasset hele dagen på Al Qasr stranden med venninner :rolleyes:)

Nyt..

Attachments

• photo 1.JPG
    photo 1.JPG
    115.7 KB · Views: 213
  • photo 2.JPG
    photo 2.JPG
    105.8 KB · Views: 208
  • photo 4.JPG
    photo 4.JPG
    115.5 KB · Views: 207
Hei og hopp fra beautiful Bath (UK). Har bodd via airbnb som bare gruser alt av hotell ned i støvlene. Dette er tredje gang på under et år, og hver gang på et forskjellig kontinent. Gått over forventning (som er høye) samtlige plasser!

Straks ut til fantastiske LHR! Så blir det nok 17 arbeidsdager på rad ute på FBU før 5 dagers hyttetur. Jaja :)

Blurp fra Lillestrøm. Litt usikker på hvorfor men jeg dro likesågodt en 12-timer på øret i natt. Voknet av intens teleduring.

Planer for dagen:
- Sykle rundt og grine etter mat hos opphavet.
- Tilby nevø å låne hjemmekontoret, da nevø ikke har data.
- Drikke syyyykt mye kaffe.
- Spise sukkererten jeg har i kjøleskapet

Ha det ytterst fint

Last edited:
Back