God 17. Mai!

Re: God 17. Mai !!!

God morgen fra Sortland!
Her er det tilnærmet skyfritt, en herlig sol som skinner idag. Er ikke særlig fan av 17. mai tog og sånt, og var egentlig lite begeistret for å bli vekt kl 0830 av et korps på vill ferd igjennom gatene, med to russ på messing som for øvrig klarte å gå beint og i takt... :p
Skal straks vaske leiligheta, før det blir grilling ute på Stokmarknes til kl 1500. Deretter er det hjemveien kl 1545 til Bodø. Gleder meg til å slappe av sammen med noen venner som nettopp har kommet hjem fra UK. Har noe fra Islay i bagasjen, har jeg skjønt... ;)
Ha en fin dag!

God 17 mai fra Brønnøysund. Det blir arbeidsdag på meg i dag, men får en pause midt på dagen. Og med gangavstand fra flyplassen inn til byen, så blir det nok en liten bytur på meg. Og soft is på brygga her i Brønnøysund.
Lengter hjem til Sandefjord i dag. Fikk nettopp bilde sendt av min datter på 10 som var klar for å gå i tog.

God feiring alle sammen.

Gratulerer så mye med dagen fra Jerevan!
Så satt man på flyplassen for å vende snuten hjemover. Må si jeg liker overdimensjonerte flyplasser :D
Ellers skal det bli artig å prøve SU's lille superjet senere.

Ha en fortsatt strålende nasjonaldag!

Gratulerer med dagen fra Bryne. Her regner det gitt. Så frister ikke så veldig mye å stå ute å se på tog. Så da ble det heller å sove litt lenger... Deilig. Uansett nå er dressen på og blir å kjøre innover mot Stavanger om en snau halvtime. Det er klart for den årlige familielunjsen på Hotel Atlantic!

En flott Nasjonaldag ønskes alle, her skal den deles jevnt mellom Oslo og Haugesund. :nor

En skål også til ATI DC-8-62 N799AL som har sin siste flight i dag, fra Honolulu til Barber's Point museum på Hawaii.

Gratulerer med dagen! Jeg markerer den med å teste ut ny flytype på vei til ALB om ca to timer. Toro rømmegrøt når jeg kommer frem :) Ha en finfin dag!

God Morgen ønskes vestfra! En noenlunde fin morgen, men etterhvert vil naturen fikse pyroshow.

Nå inntas kaffe og litt norsk sjokkis mens jeg overtar et par timer tidlig for kollegaen i Mosjøen. Ble barnetog på iPad til frokost - og da var feiringen over for i år. :p

486753_10151390828096036_647247568_n.jpg

Skikkelig lummert på Nord-Jæren i dag. Skal ikke se vekk i fra det kan bli litt bommelibom her og. Nuvel. Det regner ikke og det er bra. Lunsjen på Atlantic var helt fantastisk. Nå har vi svingt innom Coffeeberry i Sandnes for en Mocca. Før vi skal sørover for en grillfest om ikke så lenge.

Gratulerer med dagen fra Austin. Just another day in paradise :P

Litt sent inn med AA, sitter og venter paa Mr. P i United klubben foer det baerer til CBS for ett intervju og deretter til Livestrong.

Utdrikningslag her i helga blir bra. Klokker ut i 5 tiden klar for heftige shenanigans!!

God helg!

Gratulerer med dagen fra Stavanger! :nor

En lang dag er snart over, og det er vel på tide å hive beina på bordet og sprette noen Aas Bayere og schlappe av :) :drink

Ha en fortsatt fin 17. Mai.

Gratulerer med dagen alle sammen!

Håper alle har hatt/får en flott feiring av nasjonaldagen :)

PS: strålende sol og mangel på solkrem er skikkelig skikkelig smart...

God morgen og gratulerer med dagen fra Palazzo Las Vegas! 4 flasker Moet er allerede fortært på rommet, og festen fortsetter snart med frokost ;) Ha en strålende dag!

Gratulerer med dagen fra Norne :nor

Det ble ikke noe toggåing på meg i dag, var opptatt med å jobbe akkurat da. Men flaggheising fikk man blitt med på, som ble unnagjort midt i SJA-møtet.

Her ute har det vært strålende sol, ikke noe særlig vind (med tanke på at man er langt ute på havet).

Her blir det ingen langhelg, jobb igjen kl 07 i morgen (ingen kjære mor her ute :p).

Ha en fortsatt fin 17 mai!

Back