God 1. påskedags morgen

LN-BLO

ScanFlyer Silver
God 1. påskedags morgen

God morgen fra Bærum. Nattevakt nærmer seg veis ende, 2,5 timer så går veien hjemover for å oppsøke loppekassa.

Ha en fortreffelig søndag forumister!

Re: God 1. påskedags morgen

Mornings fra Beitostølen. Snart tid før frokost før vi må begynne rydde og pakke. Dessuten må skiene gjøres klar for sommerlagring....det er nå jeg angrer på at vi begge har flere par hver. Retur til hovedstaden i løpet av dagen. Ha en fin dag

God morgen fra Berlin.

En veldig spesiell dag for meg dette.
Min far ville ha blitt 72 år idag. Jeg er i hans favorittby (som han var i flere ganger i året), jeg bor på samme hotell som han pleide bo.

I dag blir det nok en og annen skål for pappa. Og jeg vet jo han likte en kald øl han også.

Ha en god dag! Det skal jeg også!

Go mornings fra bartebyen
Frokost,kaffe og avis(fra igår) fortært. Nå venter man på formiddagsbesøk, og utelek med med junior. Det har snødd,og snør fortsatt, så vårstemningen lar vente på seg....:angry:

Anyways......ha en flott 1.påskedag :) :) :)

God påskedag fra SAS-loungen i HEL. Fikk kranglet meg inn til slutt. To timer til man skal teste en litt småeksotisk flytype :)

God morgen fra Oslo, Bekkelaget! Nordlenningen har flytta til Oslo og stortrives :) Begynner i jobb her nede (Telenor Fornebu) i mai og driver og romsterer i leiligheten. I går ble det et par kalde ute. Idag blir det en rolig dag forran bøker og kaffekopp :)

God morgen fra Åmøy.

Rolig oppvåkning og stillheten nytes. Litt indre og utetjeneste som skal fullfører i dag hvoretter man satser på at lunsj blir grilling i strandkanten.

Ha en fin en forumister :)

God morgen fra Bergen.

Har champagne-abstinenser etter min behagelige tur i LX-F i går. Det blir en stund til neste F-tur tenker jeg... :(

I dag blir det å treffe på venner jeg ikke har sett på noen måneder. Det blir nok en fin dag.

God morgen fra Drøbak hvor jeg er i ferd med å våkne for dagen, og foreløplig plan ser ganske avslappende ut før en bedre matbit ventes i byen og natten tilbringes etterhvert på Stena Saga med billig øl og god mat :)

Ha en fin dag!

God morgen fra Lillestrøm. Planene for dagen er å gjøre ferdig Næringsoppgave 1 så man får sendt inn sjølvangjevinga. Deretter å begynne på Næringsoppgave 2 for sjappe nr 2. Ingen av delene er spesielt trivelig for en som ikke jobber med regnskap til daglig.

Elefanten og gutta ligger fortsatt og purker rundt i skuffer og skap.

Ha en stilig dag, alle sammen.

Det er 1 påskedag, og jeg er oppstanden! Halleluja!

Været er fint, men surt og kaldt. God man ikke nødvendigvis må ut i dag. Ingen egentlige planer. For første gang på flere år hadde jeg meg en liten pub til pub runde i går kveld. Og etter å ha samlet kvitteringer forstår jeg hvorfor jeg ikke går ut noe særlig lenger. Det er jo grisedyrt jo!

Jaja. Blir vel biff og rødvin hjemme i kveld. Ikke galt det!

og natten tilbringes etterhvert på Stena Saga med billig øl og god mat :)

Seiler den balja da etter at den tok fyr i går??

Fortsatt glad påsk!

BF:fly

Seiler den balja da etter at den tok fyr i går??

Fortsatt glad påsk!

BF:fly

Klart det, i motsetning til Jesus trengte Stena Saga bare noen minutter på å komme tilbake :D Fra spøk til alvor, det er kun en hovedmaskin som er slått ut.

G'morgen fra Radarstasjon KGVL. Her skinner solen og TV-kommentatorene hyler. Lite påskestemning her, men i et svakt øyeblikk booket jeg påskelunch på et vinmakeri oppe i fjellstroka innafor, men det blir sikkert OK. Er vel en drøy havtimes kjøring nordover ..

Og i morgen er det fullt kjør igjen med skole, jobb etc etc ...

God ettermiddag fra Vigra flyplass. Nesten folketomt her, sa det er en stund til neste fly. Tar en svele og en pils. Trenger det etter full beføling av blondinen i uniform. God påske videre!! Ble fullere da aafk kom.... De tar vel flyet til venstre her.

Last edited:

God ettermiddag et sted over Danmark fra LN-RCX. Med kun ti, eller underkant av ti, pax fungerer wifi bedre enn sist jeg floey RCX til London. Paaskeferien er nu over, og i morgen skal noen powerpointslides ferdiggjoeres, og noen moeter forberedes. Nyt paaskedagen, og god paaske!

God ettermiddag et sted over Danmark fra LN-RCX. Med kun ti, eller underkant av ti, pax fungerer wifi bedre enn sist jeg floey RCX til London. Paaskeferien er nu over, og i morgen skal noen powerpointslides ferdiggjoeres, og noen moeter forberedes. Nyt paaskedagen, og god paaske!

10 pax på en -800? Høres ut som dårlig butikk!

Back