God 1. juledag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Vedkommende som putter sylteagurk på en juletallerken kan vente seg kullbiter under treet neste år.

G’morgen. Snart klar for pakkehælvetet slik tradisjonen er her i vestsørøst. Men først litt mer kaffein.

Sylteagurk er djevelens verk.

God morgen fra Lillestrøm. Gårsdagen var en suksess. Elefanten ligger fremdeles og baser i alle gavene sine.

I dag er det nok et familietreff... Men ned fra gårsdagens 2. Med mindre det blir 2 i dag også.

I morgen har jeg imidlertid lagt ned veto mot alt. Ingenting skal få meg ut for annet enn å gå ned i boden og hente øl.

Ha en fin en

Sylteagurk kan ha sin misjon på en del kjøttretter

Neppe. Sylteagurk er fullstendig ubrukelig til absolutt alt, og den eneste misjonen jeg kan komme på i farten, må være å plugge rør der en har mistet pluggen i sluken, og selv til det er den strengt tatt ikke egnet!

Stakkars sylteagurk. Så mye hat... Ikke dens feil at den smaker litt... merkelig... vel.

Her ligger vi langflate i sofaer og reclinere. Noen leser julehefter, andre ser et eller annet historisk drama på den største skjermen, mens andre smurfer på mindre skjermer.

Ingen under 30 år i huset her til jul, så gårskveldrn gikk rimelig sivilisert for seg. Men du verden så mye gaver hadde gitt oss! Vi er moderate i pengebruken, men alle fikk ting de ønsket seg og ting de ikke visste at de ønsket seg før de åpnet gaven.

Utrolig god temperatur i Rørosdistriktet, så jeg skal straks ut og fange noen Pokemons før neste etergilde.

Sylteagurk er djevelens verk.

Sylteagurk er fullstendig ubrukelig til absolutt alt,

Amen!

God jul fra Telemark. Sløv ettermiddag i godstolen her etter en litt kort natt etter min smak. Men her i gården synes man det er fint å gå i kirka både en og to ganger i løpet av høytiden så også i formiddag. Stemningsfullt var det med tanke på mange innslag av folkemusikk og steving

Nå er gamlinger ute og går på ski her mens jeg slapper av med KORK og Kurt Nilsen på TV'en. Ligger an til Kalkun til middag. Det gledes!

fortsatt god jul til alle!

Back