Ser da ikke noe galt med den tallerkenen? Og hvor får man tak i ribbe i Spania? HmmGod tirsdag fra altea. Er på bedagelig hotel hvor frokost ikke starter før 8:30 så det blir litt surfing og kanskje litt mere booking for høstsesongen før det er frokost og så leting etter rullesteiner på stranden.
Fikk en perfekt ribbe here nede igår, men det hadde sneket seg et fremmedlegeme inn på juletallerkenen. Mellom potetene og medisterkaka var det perfekte svisker. God tyttebærsyltetøy ved siden av. Surkål og rødkål var perfekt. Det var også ribba som det var litt saus på. Julepølsene fikk også godkjent.
Finn feilen!
![]()
Ha en god en alle som har klart seg uten fremmedlegemer som sniker seg inn i julematen.
Joda, det er noe veldig galt der. og det har vært tema flere ganger på dette forumet.Ser da ikke noe galt med den tallerkenen?
Finn feilen!
Ser rosenkål der...Joda, det er noe veldig galt der. og det har vært tema flere ganger på dette forumet.
Ellers stod den ikke tilbake for noen julemiddag som man kan få i Norge.
Rødkål. Ikkno fremmedelement det og ikke stadig tema på forumet.Ser rosenkål der...
Rødkål. Ikkno fremmedelement det og ikke stadig tema på forumet.
Nå gjør du det vanskelig for oss her men er vel meningen.Rødkål. Ikkno fremmedelement det og ikke stadig tema på forumet.
Vanskelig? Hvor mange tilbehør til matretter har egentlig stadig blitt diskutert på dette forumet?Nå gjør du det vanskelig for oss her men er vel meningen.![]()
Tror vi skal vekk fra maten og til drikke. Det lille glasset ser ut som akevitt og i det største er det Fanta. Du er vel ikke begeistret for noen av delene?Vanskelig? Hvor mange tilbehør til matretter har egentlig stadig blitt diskutert på dette forumet?
Sylteagurk ja. Hva i alle dager gjør den på en juletallerken? Tok en stund før jeg selv så den. Alt annet var jo helt perfekt.Bare jeg som ser sylteagurken der? [emoji13]
Fanta Limon går ned på høykant. Akevitt lar jeg noen voksne stå for sikker avhending av.Det lille glasset ser ut som akevitt og i det største er det Fanta. Du er vel ikke begeistret for noen av delene?
Bare jeg som ser sylteagurken der? [emoji13]
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.