• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Go Torsdag fra Bangkok, Delhi og CPH

Scandinavien_Airlines

ScanFlyer Gold
Ak og ve, nu går turen til Delhi med AI333 og derfra hjem til lille CPH med AI157, kunne denne uge ikke vare lidt længere :-).

Igår gik turen med 747 fra HKT - BKK med HS-TGG :-), dejlig maskine forresten.

God torsdag fra Ris. Ble en fantastisk dag ute på Tøyen og Grønland i går...men når MNA starter tidlig så blir formen dagen derpå også bra. Nå åpnes hjemmekontoret og med selskap av NRK P1 skal nok timene fly....

Mornings fra L1. Støl etter både trening og hagearbeid i går. Godt å få kommet seg på jobb for å slappe av litt. Ha en fin dag

God morgen fra Prærien. Ferdig trent og barna på skolen. Nå skal skiboksheis forhåpentligvis monteres før turen går til byggevaren for å få pris på ny dør. Det er også pakke som skal plukkes opp på Bunnpris.

Google og flyprat har forresten funnet ut noe om meg jeg ikke var klar over selv. Det reklameres med Gay cruise nederst på siden her. Regner med at «Do you cruise?» kan ha flere betydninger.

Last edited:
Hei fra uttabys.. Her var det god plass i garasjen i dag.. Her må man få i land noen kontrakter og bestemme seg for hvordan man legger opp neste uke med tanke på streiken.

Dragen har fødselsdag, så da blir det tre timer på kjøkkenet og diske opp hennes favoritt mat (?!) - "Taco". En av gavene var en langhelg på Jumeirah Al Qasr med en av arvingene og LH Biz t/r og dette falt i smak virket det som.

SC

Google og flyprat har forresten funnet ut noe om meg jeg ikke var klar over selv. Det reklameres med Gay cruise nederst på siden her. Regner med at «Do you cruise?» kan ha flere betydninger.

Sånne Google-reklamer er vel gjerne påvirket av andre ting du har surfet på på det store internettet?

God torsdag herfra. Nok å gjøre. Heldigvis snart helg.

Ha en god en :)

Festlig med en torsdag som kjennes som en mandag! Prøver å fortelle meg selv at det faktisk er fredag i morgen og ikke tirsdag. Ikke rart man er forvirret.

Nuvel! Her skal det jobbes. Travle dager. Først jobb så handling og forberedelser til dugnaden på lørdag. Skal vel heller være glad når vi skriver lørdag ettermiddag og jeg endelig kan jekke meg en velfortjent en.

Setter forøvrig pris på om vi kan unngå fotballprat her i dag.............

Det er jo som kjent ikke rart at jeg drikker.

God mandag, eh jeg mener torsdag.

God morgen fra Gastrokirurgisk sengepost på Bærum Sykehus. Merkelig hvordan kroppen søker seg til et sykehus, bare det er en rød dag. Neste røde dag i kalenderen er 17 mai, så får se hva man havner på sykehus for da. Jeg har fått et anfall av gallestein og med de mageproblemene jeg hadde i påsken var det ikke så vanskelig å ta en tur for en sjekk. I dag skal det foretas mer undersøkelser og forhåpentlig en liten operasjon, så jeg får verken lov å ta til meg vått eller tørt. Håper de er ferdige til kveldsmaten kl 17, så jeg ikke går glipp av alle de 4 måltidene de serverer per døgn. Håper dere har en mer meningsfylt dag en meg.
@Chrisscross. Jeg får reklame for at jeg bør selge villeaen. Er jeg sykere en jeg er klar over?

Skjønner forvirringen, ikke lett å holde styr på dager når man plutselig har fri midt i uken.
Skal på korttur i helgen, hele veien til Trondheim... skal introdusere samboeren til "norges beste frokost" på Nidelven, og da kan man like greit overnatte på hotellet først og ikke bare kjøpe frokost. Og når man først er på bytur blir det nok en god middag en plass i morgen kveld også.
Litt artig å være turist i egen by.

Ha en flott dag!

@reklame: "Jeg gikk fra å være konk til - å tjene 6-sifrede beløp hver' og alt jeg gjorde var å bruke dette. " Hver hva står ikke der... kanskje...klikket på lenken for å finne ut av detaljer.

Last edited:
Go torsdag fra Oslo - her må det jobbes litt. Apropos reklame - det beste er nok å bruke adblock så slipepr man sånt tull. Adblock gjør internett bedre. ^_^ Men irriterer meg stadig over nettsider som sier hei vi ser du bruker adblock... Grr. Jeg forstår at en del nettsider må ha reklame for å tjene penger, men når nettsidene for det meste har dritforstyrrende reklamer så gidder jeg ikke ass.

Last edited:
God morgen fra Oslo lufthavn!
Stille før stormen?
Selv skal jeg opptre som førstereis til både Rotterdam og Haag denne helgen. Tips, triks og gode restaurantråd mottas med takk :)
Solgul torsdag ønskes!
1fa33f042d10bbc1baf0f1cc2a1ad5a8.jpg

God morgen fra Oslo lufthavn!
Stille før stormen?
Selv skal jeg opptre som førstereis til både Rotterdam og Haag denne helgen. Tips, triks og gode restaurantråd mottas med takk :)
Solgul torsdag ønskes!
1fa33f042d10bbc1baf0f1cc2a1ad5a8.jpg

Vet ikke noe om hvilken "stil" du ønsker å kjøre, men i Rotterdam liker jeg å være på Eet-en Biercafe Haagse Bluf (Haagseveer 90) og/eller Café 't Halve Maatje (Kleiweg 325). Begge er veldig "down to earth".

I den Haag ville jeg valgt å dra til en av mange beachclubs i Scheveningen.

Vet ikke noe om hvilken "stil" du ønsker å kjøre, men i Rotterdam liker jeg å være på Eet-en Biercafe Haagse Bluf (Haagseveer 90) og/eller Café 't Halve Maatje (Kleiweg 325). Begge er veldig "down to earth".

I den Haag ville jeg valgt å dra til en av mange beachclubs i Scheveningen.
Herlig!
Tusen takk for inside(?) info :)
Jeg tar for meg og nyter, enten det er pils med sidevogn på Under Broa på Grønland eller smaksmeny hos Stiansen. Men det må være gjennomført i forhold til kategori.

Herlig!
Tusen takk for inside(?) info :)
Jeg tar for meg og nyter, enten det er pils med sidevogn på Under Broa på Grønland eller smaksmeny hos Stiansen. Men det må være gjennomført i forhold til kategori.

Det er der jeg pleier å treffe mine venner som bor i eller nær Rotterdam, når jeg først er i Nederland, så det kan muligens betraktes som "inside". Het Halve Maatje er mest å betrakte som en stue som tilfeldigvis også er bar, og de lager vanligvis bare mat når de har lyst til å gjøre det...
Haagse Bluf har et bra ølutvalg, enkel men god mat og musikkstilen er variert.
Vil påstå at begge er veldig gjennomført i forhold til kategori ja.

God dag fra AMS. Fin flight over fra GRU med KLM. Personalet på min side hadde vel ikke akkurat tidenes dag på jobben, men det skjer vel alle.

Elefanten fikk velge seg hus fra tralla, så han føler også at turen har gått i pluss

Nå er det bare et kort hopp hjem.

Ha en fin en

Sånne Google-reklamer er vel gjerne påvirket av andre ting du har surfet på på det store internettet?

Fikk også den gay cruise greia, uten at jeg har tittet etter annet enn vanlige cruise. Mulig det var airline discount-greia som gjorde det ... alle flyselskapansatte er homo, ikke sant? :rolleyes:

Nå er det propeller som er ‘hot’ etter at en kollega (på messenger) spurte meg om hva slikt kostet her borte.

Apropos hot - ser ut til å bli 30 og vel så det i dag. Mulig torden i kveld. Vi er inne i sommermønsteret.

Firma Pickles i Markthal i Rotterdam har gode burgere. De finnes flere steder i landet, sikkert i Haag også. Anbefales ikke hvis man er redd for sylteagurk.

Last edited:
Firma Pickles i Markthal i Rotterdam har gode burgere. De finnes flere steder i landet, sikkert i Haag også. Anbefales ikke hvis man er redd for sylteagurk.
Jeg er glad i syltede agurker, men burgere holder jeg meg unna. Jeg kan virkelig elske kjøttet og toppingen, men straks det kommer brød til, er det full stopp her. Byens beste, verdens beste; Jeg blir alltid skuffet.

Little V, med sine to filialer som passende nok er å finne i Rotterdam og Haag, er helt sjef om du liker vietnamesisk.

God aften fra Stavanger. En uke på jobb er over og det ble DY som sto for returen fra BGO til SVG. Kan melde om masse ledige seter. Nå erre fri i 2 uker.
Nyt kvelden :)

Back